Äitiysloman puuhailut :)

Joo mä ainakin sit päivitän, jos ei lataus lopu. Meillä kun saa käyttää läppäreitä, tabletteja, puhelimia mut mittalaitteiden takia ei ladata ;)

Ei vaan, oikeesti: valmennuksessa luennoinut kätilö sanoi, että on hänellä vähän tottumista tähän nykyaikaan mut salissa pitää pitää huoli, että silti tapahtuu jotain eikä vaan someteta.
En tiiä kun en oo ikinä synnyttänyt, mut kuinkahan helppoo sitä olis päivittää fb:tä sillon, kun päälaki alkaa pilkistään?
Ja toisaalta, jos se auttaa äitiä rentoutumaan ja unohtaan kivun, miks kieltää se?

Mulla on aiemmissa synnytyksissä ollut raskauspäiväkirja mukana ja kirjannut kaiken ylös ponnistusvaiheeseen asti. Niin toisaalta mitä eroa sillä sit on kirjoittaako kynällä paperille vai näpytteleekö kännykkään?

Minulla ei ole hajuakaan missä mun kännykkä on ollut minun synnytystena aikaan, liekö ees mukana... :confused: Eli kun joku mietti, että tulisko mieleenkään näplätä kännykkää synnytyksessä niin ei välttämättä tuu....

Minä nukun kohta. Tuhlasin voimani kasaten hoitopöytää...
Ärsyttää kun minulla ei ole työkaluja. Puuttui vasara ja tasapäinen meisseli. Käytin pottunuijaa ja kynsisaksia. Nyt tarvitsen uuden pottunuijan...

Eikä mulla oo hajuakaan miten tuo vaaleenpunanen sivulokerikko olisi pitänyt laittaa. Paukutin sen tuonne väliin...

Liitteet

• 1421579720572.jpg
    1421579720572.jpg
    73.3 KB · Katsottu: 51
  • 1421579827512.jpg
    1421579827512.jpg
    49.4 KB · Katsottu: 50
Siis näin... Onko kellään muulla tätä samaa pöytää?

Liitteet

• 1421579956425.jpg
    1421579956425.jpg
    61.6 KB · Katsottu: 47
Meinasin pyytää vihreitä, mutta tyttärellä olikin silmää yhdistää tuo roosa ja ruskee. Mutta minä olen voimaton, huoh.. Oli vaan saatava se jaloilleen.

Takaisin