Äitiysloman puuhailut :)

Jaahas pitäskö ottaa pienet kauneus unet? Pitäis kyllä ottaa melko pitkät et ois tähänki naamaan jotain apua :blackeye: mies lähti kelkkailee ni sais rauhassa nukkua... tiiä vaan saako unta ku takalistossa taas ihan järkyttävä paineen tunne :eek:

Minä omistin tämän päivän Tirpan tavaroiden laitolle. Pesen ja putsaan, kasaan ja mittailen (hermojani)... Kyllä tämä tästä!

Mä sain kylppärin siivottua ihan kokonaan ja nyt on sauna lämpiämässä. Oli tarkotus sekin pestä, mut yllätys enpäs jaksakkaan. Saunan jälkeen vois mennä kuullosteleen oloo sitten sänkyyn telkkarin ääreen, nyt vihloo selkää aika inhottavasti.

Huomenna pidän kyllä lepopäivän ja katotaan vaikka lasten kanssa leffaa ja pesen niitä vauvan vaatteita! Mutta en kyllä ala silittään :wink

Muokattu viimeksi:
Mä oon puuhastellu tänään ompelukoneen kimpussa, katotaan jos alkuviikosta sais teillekin kuvaa. (Virallisesti loma alkaa maanantaista vasta).

Mä puuhasin tänään muutamien kavereiden, mun miehen ja mun tytärpuolen kanssa veikkauslistan siitä että mitkä on vauvan mitat kun se syntyy. Vähä lisämaustetta odotukseen leikkimielellä :)

Humputtelemassa :wacky:

Päivällä synnytysvalmennuksessa laitoksella. Eipä tullut juuri muuta uutta (kiitos jälleen teidän, leidit!) kuin paikallisia käytäntöjä kuten vierailuajat ym. Kovsti korostivat nyt sitä, että jos rv37 jälkeen miettii pitäiskö lähtee synnyttään, tuskin tarvii. Sit vasta kun haluaa purra ovenkahvaa. Eli just päin vastoin kuin aikasemmin :)

Illan suussa käytiin mättämässä fondueta ja siitä mentiin kattoon kaverin keikkaa yhteen mun vakkaribaariin.
Mä oon nyt vähän hämmentynyt, kun kukaan ei tunnu tietävän mun raskaudestani mitään. Mikä tätä kaupunkia vaivaa, kun ei kukaan enää juorua, häh?!? Tai ehkä mä en olekaan niin Merkittävä Persoona kuin olen kuvitellut ;)

Takaisin