Äitiysloman puuhailut :)

Lähetään kuulemma ostoksille yhteen ostoshelvettiin ni pääsen istumaan autoon yli tunniks ja köpöttelemään pitkin kauppakeskusta. Meidän piti saada käytetty toppa/ulkohaalari Uppikselle yhden isännän kaverin kautta mutta nyt sain sit tietää ettei sit saadakaan... :angry4 Eli pakko raahautua huomenna kiertämään kauppoja ja etsimään moista.

Henkalla ja Lindexillä on samanlainen semmonen toppahaalari missä ei oo puntteja vaan jalat on yhdessä pussissa. Mä himoittin sellasta mut kun en tartte, niin en hoksinut kattoa ees hintaa :-/

No tuol on just Henkka ja Lindex mistä meinasin lähtee kattomaan. Käväsin molempien nettisivuilla ku ainaki Lindexillä on pitkälti samat tuotteet myymälöissä ku nettikaupassaki, mutta ei osunu kummankaan sivuilta silmiin mitään toppapukuja eikä pusseja niin meen sit kattomaan paikan päälle. Ärsyttää vaan kuulla tollasista peruuntumisista nyt täs vaiheessa ku olin jo asennoitunu siihen, että mitään tärkeetä ei tartte enää olla metsästämässä. Ja mun tuurilla tuol on taas jotkut humpuukipäivät menossa ja mulla palaa käpy ku joudun lyllertämään ihmispaljoudessa.

Höh. Miks mä en huomannu tota. Liian kiukkusena vissiin sivua selasin..

Mä voisin lähtee shoppaamaan, harmi vaa ettei tarvita enää mitää ja mies pisti mut jo ostos kieltoonki :shy: se kyl ite bongas tänään vauva lehden sivulta yhen potkupuvun vaaville, näytti olevan h&m:llä ja eihän täällä tuppukylässä sellasta oo :sour:

Muokattu viimeksi:
Nyt iski iltavirkku oikeen kunnolla. Puolen yön aikaan keksin siivota oman vaatekaappini! Ja arvatkaas repesinkö kun sovittelin housuja ja mietin mitkä pakkaisin kotiintulohousuiksi synnäriltä ja huomasin että housut joita käytin ennen raskautta sopii päälle! Siis menee ihan kevyesti nappi kiinni masun leveimmästä kohdasta! Mulla on raskauden aikana takapuoli pienentynyt samaa tahtia kuin vatsa kasvaa. :D
Ja kun kerran pääsin siivousvauhtiin vaihdoin yöpöytäni pienempään (ollut IKEAn Lack-pöytä) ja kannoin vauvan kehdon makuuhuoneeseen. Huomenna mies saa sit kantaa hoitopöydän makuuhuoneeseen kans. Nyt on ollut vauvan huoneessa mutta sieltä on kolme kertaa pidempi matka vessaan kuin makkarista niin pidetään ainakin aluksi lähempänä. :)
Pitäisköhän pikkuhiljaa alkaa nukkumaan... Lapsilla on huomenna koulussa avoimien ovien päivä niin pitää mennä sinne. Siellä on yläasteella vielä osa samoja opettajia mitä mulla ollut aikanaan! :D

Eihän täällä pysty nukkumaan kun yhdellä on hikka ja kauhee rumba päällä samaan aikaan! Koko vatsa hytkyy eri suuntiin.

Höh. Miks mä en huomannu tota. Liian kiukkusena vissiin sivua selasin..
Heads up

Edit: piti olla avulias ja kertoa tosta alennuksesta kaupoissa Mashnulle. Sit yhtäkkiä hoksasin, että haa, sepä onkin menossa ihan oikein livenä niihin kauppoihin ja saattaa jopa huomata sen!
Back-nappulan nuoli on vasemmalle, sendin oikeelle. Melko hankalaa, eh?

Muokattu viimeksi:
Yänään pitäs vähän hommailla syndei.. Esikko täyttää tänään 8v ja talo täyttyy kahen jälkeen vieraista. Eilen alotin jo leipomaan ja oli kaverisyndet. Onneks isäntä on siivous vastuussa ni ei tarvii kaikkee repii ite.. Kun mä tästä viikonlopusta selviin niin... Sitte on taas maanantai.. :D

Takaisin