Äitiysloman puuhailut :)

Meillä vauvasta asti mies hoitanu esikoisen kanssa iltahommat esim kylvyt, yökkärit ja isompana iltapalat jne. Ajatus olis et sais tän seuraavankin kanssa sit hoitaa, mut saa nähä miten sit käytännössä tehdään kun varmaan osittain samaan aikaan iltahommat menee näiden kahden kanssa...

Mashnu: musta on kans huvittavaa kun kaikki varoittelee foorumeista :) viimeks veli sano et kannattaa vältellä. Ja sit ku yrittää vakuutella että mutku täällä on niin erilainen henki niin saa vähän säälittäviä katseita osakseen :D
Musta olis kans hieno jos isälle ja lapselle tulis joku oma rutiini mut minkä ihanan rutiinin sitä raaskii antaa pois?!?! Kylpyhetket on ihania! Voiks niitä vaikka salaa vakoilla oven raosta? <3

Happy kylvettää Tirppaa kun kylppärin ovi aukeaa, vaihtoehdot: Tirpan puolisisko joka saa aiheen kiristää Happyä tai Tirpan isi "hahaa! Mä arvasin että sä puuhaat mun seläntakana jotain!" :laughing025

Hahah :) Tuo kiristyshomma vois ollakin täysin mahdollista näiltä, se on jo nähty ;)

Kauankohan tässä uskaltaa viä pitkittää tekemisiään. Kassi pakkaamatta, vaikka en paljoo oo ottamassa mukaan. Vauvan tavarat järjestämättä. Osa hankkimattakin.

Pivi,millä viikoilla menet? Kyllä mä kannustaisin pakkaamaan sen kassin jo valmiiks ettei tarvi siin paniikis alkaa ettii niit tavaroita :) Mulla on muisti lista jääkaapin oves niist tavarois mitä en viel voinnu laittaa kassiin,mut veikkaan että silti ne unohtuu :D

Mä en oo vielä pakannut kassia kun suurin osa on tavaroita joita käytän koko ajan... Mutta lista on olemassa niin pitäis aika nopee pakkauksen onnistua...

36+4... Nii osaa ei tietenkää pysty ees viä pakkaa... Täytys kans joku muistilappu kirjottaa...

Kävin mammajoogassa puolentoista kk tauon jälkeen. Mikä siinä on, kun ei ite kotona saa mitään tommosta aikaseks? Veri kiertää ihan eri tavalla ja on hyvä olla.
No, iltapäikkärit piti silti ottaa, mutta ne kuuluu asiaan :) Nyt voiskin ruveta babynestiä tekemään, kun Endorfiinitähtönen siitä muistutti!

Mä olen kyllä ajanut autoa vielä mutta vatsa tahtoo kyllä ottaa kiinni rattiin jo... Ja sekä autoon meneminen että sieltä pois tuleminen on täyttä tuskaa!
Mulla lapset syntyny -00 ja -01 ja molemmista piti terkkarin tulla kotikäynnille joku viikko synnytyksestä mutta jostain syystä molemmista se käynti jäi väliin. En enää muista syitä. Nyt ei ole puhuttu sanallakaan kotikäynnistä niin en tiedä tehdäänkö niitä täällä (asutaan nyt eri paikkakunnalla).

Tää ajaa auto ihan normisti. Oikeestaan pakkokin jos aikoo kotoonsa poistua, maalla ku asutaan. Oma auto kun on vähä isompi ja korkeempi "lestaadiolaisbussi" ni siihe on helppo könytä kyytiin ku pitää ikäänkuin kiivetä. Mut isännällä on tavis matala auto johon "laskeudutaan" kyytiin ni se on paljo vaikeempaa..

Meillä kans mies hoitanu autolla ajot ainakin kuukauden verran, mutta huomenna pitäis taas pitkästä aikaa ajella ite...muistankohan vielä :o

Ja täällä ei kans oo ollu mitään puhetta mistään kotikäynneistä. Tänään th kyllä kyseli että joko oon saanu tavarat paikoilleen muuton jälleen... no en... huomenna sanoin kyllä peseväni masukin vaatteet. Mutta mitenkähän se tapahtuu kun ovat kaapin päällä enkä uskalla kaahia enää ja mies jo nukkuu. No on mulla kyl pitkä lista muitakin hoidettavia asioita.

Enpä muista onko tälle omaa ketjua, mutta jumppasinpa tossa justiisa verokortin uusiksi netissä. Ja unohin ens joulukuun palkan :o No, se menee sitten 40 %:lla, sikäli kun on firma mikä maksaa palkkaa vielä sillon ;)
Ei sevväliä, pitää ottaa huomioon ja laittaa nyt joka kuukausi vähän jemmaan.

Nyt tilaamaan hulluna kissanruokaa zooplussasta niin on valmiina, kun tulee lähtö. Sitten vois tilata vähän viskiä isukille ja jos vielä ei väsytä, sitten leikkamaan babynest valmiiksi huomista/jotain päivää varten.
Mä kyllä oikeesti tykkään tästä yöelämisestä, kun ei ole sovittu aamuohjelmaa. Jospa me oltaiskin tyttären kanssa yöeläimiä ja nyt omassa luontaisessa rytmissämme?

Riipitii: laitoitko sä ne kelan etuudet sinne eri kohtaan ja palkat eri kohtaan? Mä vielä mietin josko jaksais tehdä uuden...

Mä olenkin tänään taksikuski! Kaikki ajot o n. 15 km suuntaansa, pääasiassa kaupunkiajoa: ajan miehen töihin klo 9, kotiin, haen tyttären koulusta klo 11.30 ja vien kodin lähelle hammaslääkäriin, kotiin, naapurikaupunkiin kahville entisen työkaverin kanssa klo 14, pojan haku treeneistä klo 17, kotiin, miehen haku töistä klo 18.30, kotiin. Jossain välissä pitää käydä kaupassa kans... Taidan olla aikas puhki kun pääsen kotiin illalla!

Minun on tänään lähdettävä kaupungille/asioille myös... Viime viikolla kävin 2,5h ja olin ihan väsy sen jälkeen. Saa nähä miten nyt käy :confused:

mä kyllä pystyn ajelee autoa ihan normaalisti. Maha on sen verran pieni ettei oo tiellä. Hankalinta autoilussa on ton 2-v virittäminen nostaminen ja virittäminen turvaistuimeen. Mies ajaa yleensä jos ollaan koko porukalla liikenteessä.

Tänään tulee työkaveri tyttöineen meille kyläilee. Jännä nåhdå kun ollaan molemmat raskaana eikä olla yli kuukauteen nähty...

Sama juttu. Ajan autoa edelleen ihan normaalisti. Ehkä penkkiä on tullut siirrettyä hieman taaemmaksi, jotta autoon nouseminen ja sieltä poistuminen käy helpommin. Ja tuo kohta 4 v tyttönenkin kiipeää itse turvaistuimeensa, joten ei tarvitse kuin vain laittaa hänelle vyö kiinni.

Enpäs selvinnyt kuin aamupalalle ja nyt olen jo sängyssä. Supistaa ja yöllisten supistelujen/valvomisen takia oon niin väsynyt, että tässähän on nukuttava vielä vähän. Koitetaan klo 10 uudelleen... ja oli vielä meininki kävellä tuo 2km matka...

Takaisin