Äitiysloman puuhailut :)

Jaahans. Huomenna otetaan sitten iisimmin. Tukala olo iski kaiken puuhastelun, salin ja ruuanlaiton jälkeen. En tiedä oliko supisteluita vai mitä mutta onneks kuuma suihku auttoi. Kiva vesilasku varmaan tulossa...

Mulla taas suihkussa tuntu kokoajan et pitäis saada hanaa kylmemmälle ja kylmemmälle... jotenkin kauheen tukala olo oli.

Tää nyt ei sovi mihinkään ketjuun, mutta kerroin jo aiemmin jossain että mun kuopus syntyi niin mustatukkaisena, että sanoin kätilölle: "ei tuo ole minun vauvani. Minä synnytän kaljuja vauvoja." ( olin saanut ilokaasua...) Toinen pitelee vauvaa sylissään siellä sängyn jalkopäädyssä ja sanoo, kyllä tämä on sinun vauva... No koitan nyt liittää kuvan tuosta peikosta tähän. Oli pakko näyttää se Tirpan isälle ettei säikähdä synnärillä jos Tirppa on perinyt siskopuolensa+äipän hiukset...

Liitteet

• 1420973152164.jpg
    1420973152164.jpg
    52.5 KB · Katsottu: 61
No jopa oli paksut hiukset kuopuksella, Happy! :D Lähtikö hiuksia sit yhtään vai pysyikö noin paksuina? Mun molemmat on ollut blondeja syntyessään ja esikoinen näytti vielä 1v kuvissakin kaljulta! :D

Nämä ei lähteneet, mutta ajan myötä alkoi vaaleta. Edelleen ovat paksut ja vahvat. 1-vee kuvassa neitillä on polkkatukka :)
Hiusten harjaaminen oli alkuun tappelua ja ne rastoittui takaa... Mun sisko kävi niitä aina setvimässä ja motkotti mulle kun en ollut niitä harjannut... Vauvakirjan välissä onkin ensimmäisen hiuskiehkuran tilalla rasta...
Olin jo miehelle kertonut että mulla ja E:llä on ollut musta paksu tukka syntyessä, mutta nyt kun hän näki tuon kuvan niin tajusi miten mustasta puhuin. Hänen lapset on vaaleita...

Me oltais varmaan ihan hämmentyneitä, jos tulokas ois kalju tai BLONDI, kun sekä tytöllä että meillä molemmilla vanhemmilla on ollut syntyessä musta tukka.

Oo miten suloinen peikkovauva <3 mullakin on kuulemma ollut syntyessä musta tukka :)
Ja niinpä muuten otin rauhassa tänään. Koko aamu meni keittiön kaappeja siivoillessa! 3,5h ja 3 pussia tavaraa roskiin. Vieläkin sinne jäi jotain ihme kippoja ja vaaseja (ei todellakaan mun) mutta en vielä uskaltanut ihan kaikkea heittää roskiin. Mies on pikku hamsteri... Ja mä kun ajattelin olevani hyvä vaimo niin toi mies meinas suuttua mulle! Ei kuulemma halua että mä alan ihan vielä puskeen lasta pihalle :)
No nyt tulin sohvalle loikoileen. On päivän työt tehty. Tyytyväinen olo :)

Minä kävin katsomassa kuukauden ikäistä nyyttiä tänään, oi jestas kun hän oli suloinen :Heartpink Ja pieni! Taidan olla turhaan pelännyt, että meidän 56cm toppahaalari on pieni jo parin viikon jälkeen... Tämä neiti ainakin hukkui 56 vaatteisiinsa vielä, vaikka oli jo yli nelikiloinen ja oli makkaraakin näkyvissä. Mutta jestas viimeistään nyt mulle tuli vauvakuume! :love7

Luulin meneväni jo yöunille vähän yli 7 mutta heräsinki vähän vaille 9 just sopivasti laittamaan iltapalaa ja kattomaan leffaa. Onneks ei tarvii olla menossa mihinkään ennen ens torstain neuvolaa :) Tän päivän autossa istumiset kyllä varmisti sen että tota kotikylää kauemmas en enää halua lähteä ennenku on synnytyksen aika. Yhtäaikaiset supistukset, liitoskivut ja iskias lamauttaa pienen ihmisen aika tehokkaasti eikä oo kivaa kun ei sitten kotona meinaa yksin pärjätä. Nyt on pakko vaan ottaa iisisti että pääsee omin avuin edes vessaan.. Mies kun lähti taas jo töihin ja tulee ens perjantaina joskus :sad001

Rekkaahan tuo ajaa. Kotimaan ajoa tosin vaan mutta reitit sen verran kaukana että ei paljo kannata aina illaks kotiin ajella... On tohon jo tottunut että viikot yksin vietän ja hoidan yksin 2 koiraa, 4 kissaa ja omakotitaloa mutta nyt ku alkaa raskausviikot vähenemään niin kyllä tää aika jännittävää on tääl itekseen olla ku ei mulla ajokorttiakaan ole.... Kohta on sitte vauvaki hoidettavana. Onneks mun mies pitää 6 viikkoa lomaa ku vauva syntyy niin saadaan arki rullaamaan. Ei tuo kyllä kauheesti muuten osaa kotona olla ku on tottunu asumaan rekan hytissä ja kyllä muaki välillä ärsyttää jos se on liikaa täällä "häiritsemässä" mua. On tässä kuiteki omat tavat ja rytmit muodostunu :happy:

Sain itteni viimein ylös sängystä tossa 11 aikaan... Koneellinen astioita olis hoidettu ja suihkussakäynnin yhteydessä pesin kylppärinki. :smiley-chores020 Ai että on näillä viikoilla herkkua jotain vessanpönttöä kumarrella jynssäämään.!! Siellä vesihöyryssä lotratessa rupes ohimoita tykyttää ja pyörryttämään :schocked028 niin että taidan heittää sohvalle maate. Vois kattoa Yle Areenalta mimmonen se on se uus True detective-sarja kun on niin kovasti sitä kehuttu. Ja koska Woody Harrelson on vaan niin :Heartred

Huh, on sitten tullut täälläkin häärättyä. Aamulla heräsin kuuden aikaan saattelemaan miehen töihin ja esikoisen päiväkotiin enkä sitten saanut enää unen päästä kiinni. Aloitin käymään läpi esikoiselta säästettyjä pieniä vaatteita, kuvasin kaikki myytävät ja laitoin sitten nettiin myyntiin. Pojalle kelpaavat vaatteet survoin pesuun, koska muutaman vuoden varastoinnin jäljiltä niissä oli pieni tunkkainen haju. Sitten sitä viikkausta ja järjestelyä koon mukaan. On siinä kyllä tekemistä. Nyt pieni lepohetki ja sitten suunta kohti keskustaa ja vanhojen työkavereiden kanssa syömään. Saa siis sairaalakassin pakkaaminen odottaa vieläkin, ainakin huomiseen.

Mä kans olin ihan hirveen ahkera sen jälkeen kun kissa herätti ysin jälkeen: kävin töissä tyhjentään kaapin ja työkavereitten kans lounastamassa, Prismassa shoppaileen selkäni väsyksiin, tein kanapadan ja solmuvärjäsin perintöpukluliinat. Tai solmin ne ja värjäsin ne, mielenkiinnolla odotan pesukoneen pysähtymistä :) Jos oon vielä hereillä sillon. Mut huomenna ei ole muuta kuin neljältä mammajooga niin ei haittaa, vaikka ottais toisetkin päikkärit vielä tänään, pesukonetta ootellessa.

Takaisin