Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JEAH!!! No niin. Mitaleitaki tullu, myös se kultainen, ja Leijonat kaatoivat Karhun. Itse en pelistä paljon ehtinyt näkemään, mutta kuulin sentään. :D Pitää seuraava peli varmaan katsoa itsekin kunnolla, tänään olen vaan niin kovasti touhottanut kaikkea muuta. Mieskin kun on ollut kotosalla tänään, niin on voinut tuota lastenvahtimistakin vuorotella. Mukava minusta kuitenkin katsella tuota urheiluakin välillä, ei hirveästi ole taas viime vuosina muut kuin mestaruuskisat kiinnostaneet. Ennen tuli katsottua varsinkin vanhempien kanssa ainakin hiihtoa, mäkihyppyä ja yhdistettyä. :)

Kylläpä tämä mamma on tänään jaksanut taas paremmin, kun eilen venytteli! Taidanpa tänäänkin pitää samat maratonit tai pidemmätkin, kummasti virtaa enemmän tänään. :)

Mä tykkään ihan hirveesti katsoa varsinkin talviolympialaisia. Tänäänkin oli niin jännää että... Poika vaan alkoi ihan hulluna itkee, kun Saksa kaatui. Saattoi itku myös johtua siitä, että huudettiin voitonriemuissa liian kovaa ja poika säikähti. Pojan 1/2 vuotiskahvit olikin sitä myötä myös mitalikahvit. Oli kyllä onnekas päivä tämä :)

Onnea Hillevi teidän pikkaselle! Hyvä päivä oli kyllä olumpialaisten osalta. Minäkin saatoin ehkä hieman huutaa innostuksesta mutta onneksi poika vain leikki omia leikkejään :rolleyes: Käy kyllä vähän sääliksi sitä saksalaista :)

Yleensä ne on suomalaiset, jotka kompuroi. Oishan se ollu hienoa, jos saksaki ois päässy kiriin mukaan. No kulta on aina kultaa :)

Ois varmaan jääny kulta saavuttamatta, jos sake ei ois kaatunu ja venakko vähän horjahtanu. Luottoa löytyy ;) Mut on se upee tunne kun jotain voitetaan! Ja jääkiekkovoitot ne on aina niiiiiiin herkkua xD

Sitä mä en vaan tajuu, et mistä ne ruotsalaiset aina pöllähtää paikalle ? Väijyyks ne jossain piilossa ja sit hyppää ladulle :D

Muokattu viimeksi:
Hyvääääääääääää huomentaaaaaaaaaaaah! Voi elämä... muistatte varmaan, kun kehuin, miten hienosti on poika nukahtanu pinnikseen ja isi ja äiti on saanu snugglaa unille yhdessä. No eilen koitin kolme kertaa, ja aina hetken nunnumisen jälkeen poika kääntyi mahalleen ja kohta alkoi huuto, kun ei pää pystyssä voi kato nukkua.. :D Kolmannen heräämisen jälkeen napsu kainaloon meidän keskelle. Siinä ukko nukkui tyytyväisenä loppuyön. Paitsi nyt känisi ja önisi hirveesti. Äskekin unissaan heilui ja viuhtoi minkä jouti ja örisi niin, et mä jätin naperon nukkumaan ja lähin sumpin keittoon. Ois voinu vielä hetken nukkua, mut ehtiihä sitä sit haudassakin. :D

Noniin.. sieltä kuului äsken sellainen vihjaava yskähdys tuolta makkarista. Ja varsin iloinen pallero siellä naureskeli... hihhih... nyt on ukkelille vaihdettu kamppeet ja ei muuta ku aamupalalle. :D

meillä tytsy nukku hyvin omassa huoneessa,mä heräsin 10 yli kuus kun oli julmettu vessahätä.pääsin vessaa ni tyttökii heräs.olis vissii vaa pitäny kärvistellä siellä sängyssä.

Meillä herättii ekan kerran 00.30 huuto itkuun :( en sitte tie.. poika nukku muutenki tosi levottomasti koko yön ja aamun kruunasi vaipan läpi tullut pisu :(

Miun pitäis saada aikaiseksi laittaa pinnasänky nukkumiskuntoon. Voisi alkaa vauvelia nukuttaa ainakin päikkärit sinne näin alkuun. Sitten, kun olisi tullut pinnis tutuksi, voisi ehkä öitäkin ruveta nukuttamaan siellä. Jos vaikka kesällä saisi meidän neidit nukkumaan omaan huoneeseen. Nyt kun nukutaan vielä kaikki samassa huoneessa. Kai se pitäisi vaan ryhtyä tuumasta toimeen ja laittaa ne petivaatteet pinnikseen. :D Miten se voikin olevinaan olla niin vaikeeta?

Sinbulaattori Tyyne heittelee sitä päätä mahallaa ollessa varmaa just tost samast syystä :grin Ainoo et se sit unissaa sil hakkaa mua. Oon nyt iltasin laittanu Tyyneä omaa sänkyy yöunille ja sit ku alkaa siel kitisee ni oon ottanu vieree nukkumaa.

No toikin poika pieksi mun naamaa samalla kun örisi ja känisi. Meillä tosiaan nukutaan normaalisti pinniksessä, lukuunottamatta tuota paria kuukautta joulusta alkaen. Eilen ei vaan tyyppi suostunu nukkuu pinniksessä, nii oli sit koko yön keskellä.

Takaisin