Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mihinkään lenkille jaksanu lähtee.. Poika on huutanut koko aamun ja melkein tunnin tappelun jälkeen poika nukahti vaunuihin. Yölläkin tosiaan heräili kokoajan... Ei siinä itkulta säästytty ku yritin saada nyt sitä nukkumaan... Ei kumpikaan.

Mäkin voisin vaihtaa noi parhaimmillaan putkeen nukutut 3 tunnin päiväunet yöhön. En ymmärrä kamala meteli isompien lasten toimesta päivällä ja muutenkin ovien paiskomista ym. ja poika vetelee sikeitä.. Yöllä syvä rauha, niin ei meinaa millään nukkua kunnolla.
Nytkin päätä särkee, mut juon sen kahvin vasta neljän maissa, ku mies tulee.. :oops:

Meil ei oo tosiaan muuta ongelmaa, ku iltaunille laitto. Eilen mies tuli nukuttaa. Ois vaan ite pitäny, ni ois päässy helpommalla. Onneks sit kuitenki nukkuu hyvin, ku nukahtaa. Illalla sain simahtaa ysin aikoihin ja viideltä vasta heräs syömään. Sit herättiiki kasin maissa ja ysiltä oli jo taas niin väsyny, ettei tullu ruokailusta mitään ja sit luovutettiiki ja mentii nukkuu. Tai no jätkä ainaki :)

Taas oli yö sellanen et oksat pois! No ukko pitää tänää pekkasen niin se nous pojan kans aamulla.. Sain ite nukkua puol 10! :D Ny laiton supon ennen päikkyjä jos unet maistuis paremmin pojalle :)

Ku tietäis... Olisko se toinen hammas joka puhkee ku pari yötä ollaan unien kans tapeltu.... Poika ei oo saanu mitään uutta ruokaakaan niin ei voi johtuu maha vaivoista... Nyt se sammu niinku saunalyhty pihalle ja toivottavasti vetää kunnon päikyt ettei olisi niin kiukkune ku ampiaine.

Eipä näy meidänkään pojalla vielä hampaita... siel ne ikenissä tuntuu, mut ei näy eikä tunnu esiin tulevan. :D

Mikähän reppanalla on? Jos se tosiaan hampaita itkee? Oletko antanu särkylääkettä...?

EDIT: Joo, olit antanu.. luin uudestaan antaumuksella.

Voi luoja mikä aamu takana. Kyllä on äitin hermoja koeteltu, eis uinkaa vauva vaan esikoinen. Huhhuh! Onneks hää nukkuu nyt, ja vauva myös. Hetken hiljaisuus ihan vaan mulle :)

Mulla loppuu nyt ymmärrys mikä toista vaivaa ettei voi nukkua... Nyt se kyllä TÄLLÄ HETKELLÄ hekottelee ja hörisee itteksensä sitteris...

Meille hypähti tiistaina toinen hammas alas toisen kaveriksi ja on jo muutaman kerran poika onnistunut purasemaan niin ikävästi, että!
Ja yö on täälläkin tuskaa. Jos nyt ens yönä taas kokeilisi olla huomioimatta jokaista kitinää.. Tuntuu samalta kokeilulta, ku "Aloitan dieetin sitten ens maanantaina" :laughing002

Tonne pojan suuhun ku kurkin ettei siel mitää oo viel puhjennu mut näyttää kyllä siltä että tulee puhkeemaan ihan koska vaan... Mut ny haisee sen verran kakka tää kämpäs et pitää ottaa poika kainoloon ja pistää se peppupesulle!

Jos se nappo oliki vaa masukipuja ? Mä oon ainaki välil ihan kuutamolla, et mikä mahtaa vaivata. Vauvana oli niin helppoa. Nälkä, kakka tai väsymys :D

Takaisin