Täällä on niin tuskaisaa olemista että. Selkä alko eilen vihotteleen oikein kunnolla ja viimeyön poitsu nukkui meidän sängyssä ekan syötön jälkeen kun en saanut laskettua enää omaan sänkyyn.
Luulen,että tänä yönä sama homma vielä.
Lekurissa käyty ja iskias on siis todella ärtynyt. Voltareenia syön nyt kuurina ja grammasta para tabsia.
Haikeutta aiheuttaa sekin, että poika on alkanut varmaan vierottamaan itse itseään rinnasta

Nyt on jo monena päivänä käynyt niin, että tissillä tulee itkut ja jotenkin se syöminen on vaikeaa, ja kun olen kokeillut antaa maitoa pullosta niin se kelpaa. Missä on minun pikku vauva

Tiedän, että olen valittanut siitä kun hän ei ole suostunut syömään aiemmin pullosta ja olen kriiseillyt kun en pääse itse koskaan mihinkään niin nytkun tilanne onkin kääntymässä niin, että tissi ei enää olekaan se ykkönen nin aiheuttaa todella ristiriitaisia tunteita.
Pitäisikö minun kuitenkin yrittää antaa tissiä, jos tämä olisikin vaan joku vaihe vai hyväksynkö sen tosiasian, että tämä rinnasta luopuminen reilu 6kk:n iässä alkaa olla jo normaalia?
Vaikeita asioita...