Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin mä känkkis oletinki, ite oon samanlainen nakkisormi :D

Mä latasin tähän padiin sen sovelluksen ja se oli ihan pylpyrästä. Lienee sama, ku puhelimeen. En mä jaksa puhelimel ees lukea näitä. Johan siin menee silmätki solmuun.

Eilen oli ihan kauhee ilta. Päivä oltiin reissussa ni illalla sit leikin jätkän kanssa, ni ihan yhtäkkiä tuli niin kaamee olo, et oli pakko mennä oksentaa. Vissii noi menkat vetää kropan ihan sekasin. Autossa sai sit selän jumiin. Sit vielä kövi saunassa, ni varmaan tuli nestevajausta, ku niin innoissani löylyttelin.

Tultiin hetkeks tähän porukoille (joo TAAS) :D Saan hetkisen ainaki kasailla itteeni ja syödä rauhassa :)

Kohta alkaa jääkiekkomatsi! WUHUU! Jätkä nukkumaan siihen viereen, nii saa äiti kattoo rauhassa kiekkoa... :D Nyt hyppyytän ukkelia sylissä, et jaksais valvoo sinne ekaan erään asti, nii sit tainnutan tissin kautta päikkäreille... onneks sille näyttää pikku hiljaa hiipivän väsy, nii voin onnistuakin suunnitelmassani. :D

Mulla on vaan joku maaginen kosketus tuohon kiekkoon.. aina kun en katso lätkää niin suomi voittaa ja toisinpäin... Eli kaikkien hyvinvoinnin kannalta taidan lähtee vaunuttelee pojan kans :D

No nyt pitää ruveta vetää niitä lenkkareita jalkaan.. ukko tulee ihan näillä näppäimillä kotia :D

Tuliskin meidän kans, mut pääsee vasta 15:30 töistä :angry3

Ja edelleen ne kisailut voisivat loppua mun puolesta.. Onneksi se Pikku2 oikein heitetään sinne väliin tasan viideltä :laughing005

Tänään tulee onneks Jutta ja Superdieetit. Jotenkin sitä on kiva katsoa tämän oman muutoksensa kanssa :happy112

nii munkii miehen ois pitäny päästä puol neljä,mut tuolla se nyt sohvalla röhnöttää.
mun mielestä on kans hyvä että ees se pikkukakkonen tulee oikeesee aikaa,sais muutenkii noi olymppialaiset loppua,vihaan niitä ku joka paikassa niistä toitotetaa.

mä oon ihan varma,et mies nukkuu kohta tuolla sohvalla...ja sen pitäis tehä ruokaa,mulla on nälkä.

Eiks niitä varten vois hetkellisesti toimia oma maksuton kanava? Sit ei sotkis mitään :)

Ihme ku toikkaroi meillä olisi nyt vaihtunut jo kuorsaus tai siis ei vaihtunut, ku nyt kuorsattaisi ja kuolattaisi samalla... :sleep002

Hei hei hei ny vähä gimmat suomi-fiiliksiä. Sielt o tullu mitaliaki tänää ja ny kannustetaa leijonat jatkoon! Näit tulee nii harvoin, et saa ne sotkeekin noita perussettejä telkkaris tylsässä virrassa. UGH! :D

Takaisin