Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en ainakaan saa unta päivällä.. jos saan niin menee iltaunet plörinäks.. mies vois nukkua vaikka viikon putkee eikä tunnu missää...

Mä pystyin ennen nukkuu helposti, eikä haitannu yöuniakaan. Raskausaikanaki tuli otettua monet päikyt. Nyt vaan jää sit kaikki tekemäti, jos nukkuu. Taisin kyl kirjottaa tonki jo jonnee. Tässähän alkaa toistaa itteään, pitäsköhän mennä vihdoin maate :D

Mä en pysty nukkuun päikkäreitä, tai jos nukun niin ei uni tuu illalla millään. Ei se kyllä näköjään tuu vaikka en oo päikkyjä nukkunutkaan... No, huomenaamulla tää kukkuminen kostautuu :/

Helli voimia sulle kovasti! Mä en tiiä ootko sä kuullu Magnetix-koruista. Mun tuttu, jolla kans nivelrikko ollu jo vuosia, vannoo noiden magneettikorujen nimeen. Hän on löytäny niistä avun kipuihin, ja ei kuulemma vois elää päivääkään ilman niitä. Hän käyttää ainaki rannekoruja ja tehosydäntä. Kannattaa kokeilla, jos vaikka helpottas. Mun mielestä vastaavia löytyy ainaki luontaistuotekaupoista. Mä en meinaa muista saako noita netistä suoraa tilattua, vai pitääkö tilata konsultin kautta. Mut netissä on ainaki kuvasto nähtävillä.

Mä näin Bettie niistä mainitsemistasi koruista kerran mainoksen. Oon kyl kuullu, että magneettikoruilla yms on terveydellisiä vaikutuksia ja oon monesti miettinyt, et pitäskö se itekin kokeilla. Mulla siis ihopsori aihettaa myös nivelille niverikon ja reuman tyyppisiä oireita... sen vuoksi kai toi polvikin nyt ärtyilee. Onneksi nyt on toistaiseksi hyvin rauhallisessa tilassa koko sairaus.

http://magneettikoru.fi/ Tuolta kerran kattelin, mut en oo sit kuitenkaan investoinut..

Sinbulaattori mul itellä on kaks tehosydäntä ja käytän niitä lantionseudun vaivoihin ja iskiastyyppisien kipujen hoidossa. Mul pms-oireena se, et koko lantio on jonku hermokivun vallassa ja se on ihan sietämätöntä. Silloin pakko pistää noi molemmat sydämet ja lisäks piikkimatolle makoilemaan et helpottaa.

Hitsi.. kiitos tiedosta Bettie. Täytyypä alkaa pohtimaan hankkimista.. auttais ehkä tohon polveenkin? Hmm..

Helli kannattaa myös ottaa selvää voisko joku ruokavaliokin auttaa. Mun perhetutulla ku on reuma, ni se ainaki on ruokavaliollakin saanu hieman helpotettua oloa. Ainaki pahoina kausina hän jätti valkoset jauhot ja sokerin pois. Niin ja syö nokkoskapseleita. Siitä tuliki mieleen että nokkosesta voi olla sulle kanssa hyötyä :) Tällee talvella ni luontaistuotekaupoista saa lehtinä ja jauheena sitä :)

Sinbulaattori uskoisin et auttaa myös sun polveen. Se tehosydä on noilla vahvin magneetti. Mut sit jossain mainostettiin magneettilaastareita, ne tais olla kyl vähän miedompia, mut ne ainaki on tosi helppo saada paikalleen myös sellasiin kohtii mihin ei saa sidettä tai vaatetta osumaan :)

Joo, täytyy tosiaan perehtyä... kyllä sitä mielellään kokeilee tuollaisia "harmittomia" juttuja, kuten magneetteja. Muuten en kyl uskaltaisi lähteä mitään poppatohtorin troppeja kokeilemaan.. oon joskus jopa sitä hainruoto-levävalmistetta vetäny nivelten hyväksi, mut ei siitä saanu ku pahanhajuisen hengityksen ja typerän olon. :D

Onkohan joku lyöny mun miestäni puuhalolla takaraivoon? Se eilen OMATOIMISESTI pisti pyykkiä, järjesteli ja imuroi... Niin ja sain vielä niskahieronnan.... Onko joku vaihtanu mun mieheni? kertokaa naiset? :D

En tie aiheuttiko viime viikonloppu tuon muutoksen kun sanoin vaan et sitten ku rupeet arvostaan mua niin sitä lämpööki voi tulla paremmin täältä suunnasta... hmmm.. tais ottaa opikseen :D

Mulla sama.. aika harvoin jaksan kännykällä olla. Ensinnäkin en tykkää yhtään siitä vaun kännykkäsovelluksesta, hyi yök typerä.. ja selaimen kautta kun tulee, nii tökitöki ihan mitä sattuu tänne sit.

No mä oon täälä aina välillä pleikka 3 niin miettikää kuinka hankala sillä ohjaimella on koittaa osua siihen viereiseen positiiviseen palautteeseen :D

Takaisin