Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varsinaista tähtiliigaa tän ryhmän mammat. Hihhih..
Mua väsyttää kovasti. Jotenkin en saanu viime yönä kovin hyvin nukuttua ja sit pitikin herätä aamulla jo kuudelta, että ehtii laittaa aamupalat yms. Ja kasilta piti olla jo menossa entistä duunia kohti.. poika onneksi heräsi ihan itekseen puol seitsemän, niin ei tarvinnu kesken unien heräillä. Normaalisti olisin tuttia työntäny suuhun ja koittanu rauhoittaa vielä hetkeksi unille. Tunnin päästä taas autolla liikenteeseen ja reissun päälle. :)

Meilläkii nukuttii huonosti. Tyynel vielä yöllä oli maha kipee, ja onko ihmekää ku niin kovalle ehti menee. Sit se itkeskeli ja pyöriskeli pitkin yötä. Kyllä vaa aamulla väsytti. Onneks mies kävi hakee lähileipomosta mulle ystävänpäiväleivoksen aamukahvin kanssa :Heartred Muuten ollaaki oltu aikalail liikkeellä koko aamupäivä, ja nyt ei enää jaksaskaa tehä mitään :)

Voi äitejä ja äitien väsymystä. Mä kans tos eilen sanoin miehelle, et mä kyl odotan sitä yötä, kun saa nukkua koko yön putkeen.

Jestas mikä yö. Jätkä nukku aut hyvin, heräs vaan pari kertaa. Ite sen sijaan en saanu unta ja sit ku sain, ni näin unta, et kuoltiin häkämyrkytykseen. Nyt onki karmee hedari ja pitäs synttäreille lähtee.

Katottiin eilen hömppäleffaa pitkälle yöhön, ku kahvivieraiden lähdön jälkeen aloitettiin n. 21 aikaan ja sitten leffa keskeytyi tunniksi, ku äitini ja siskoni tulivat yllätys vierailulle ruusujen ja albumin kanssa ja yleensäkin heidän ilmestyminen tänne oli ihme, kun ei ollut järjestettyjä synttäreitä :eek: Siitä sitten leffaa jatkettiin loppuun päästiin puol1 nukkumaan ja 2 aikaan mies iski kiinni, vauva heräsi vaihdettiin vaippa ja seuraavan kerran pyysin miestä vaihtamaan vaipan 7 aikaan aamulla.
No 8 aikaan vein vauvan katselemaan siskonsa kanssa lastenohjelmia ja tulin vielä "torkkumaan" sänkyyn.
Sitten käskin miehen mennä vuorostaan alas lämmittämään puuroa vauvalle.
Sinne se meni, mutta alkoi huutamaan, ku makuupussissa oli vauva body ja housut päällä ja seurana oli kakkakikkare. Siis ihan taatusti mies pöpperössä vaihtanut vaippaa ja kikkare on tippunut pussin sisään huomaamatta. Sitten mies on sulkenut pussin ja tuonut vauvan takaisin ja minä siirsin vauvan lattialle pussissa.
Voitte kuvitella taas miten se ei todellakaan ollut hänen vikansa :laughing021
Ja kaiken kruunaa siinä ku siivotaan kikkaretta, että puhumaan opetteleva sisko hokee vieressä "pahkakikkare, pahkakikkare" :laughing014 Näin meidän vk-loppu alkoi :happy112

Mä niin repesin tolle kakkakikkareelle sielä pussissa. Näin sieluni silmin... voi vauvaa. Onkohan se katellu isäänsä, et mitä jäbä duunaa? Mun köntsät on viel täällä pussissa... (anteeksi.. putousläppä tarttu minuunkin)

ah kiitos kun piristitte mun päivääni noilla jutuilla! :D
Mieshän sitten tempaisi ja meni "yhdelle" eli tuli varttin yli 4 yöllä kotiin... ja nous puol tuntii sitten.. jes ku oon onnellinen! :angry4

Ei nyt oikein taida kuulua tänne hupijuttuihin... Mun nivelkivut todettiin kolme viikkoa sitten tulehdukselliseksi nivelrikoksi. Fiilikset on olleet aika lailla maassa, meiltä lähti hevoset kun en pysty enää ratsastamaan saati tekemään tallitöitä, ja olen kieltämättä aika paniikissa koska en pysty enää myöskään kirjoittamaan käsin enkä aina saa vaikka vauvan neppareita tai maitopurkkia auki tai nostettua vauvaa röyhtäisemään (olen 38!). Lähes kaikki sorminivelet menneet, samoin jaloista. Lääkärin sain kolmen kuukauden päähän, ja olen sitten omin luvin syönyt tulehduskipulääkkeitä että saisi tämän pysähtymään. Eniten arkiaskareiden vaikeutumisesta olen pelännyt juuri sitä, etten pysty enää hoitamaan vauvaa.

Voi Mirabella, mä tukehdun täällä nauruun :D

Me selvittiin, kuin selvittiinki reissusta. Nyt vasta alkaa helpottaa itellä olo. Joutunu särkylääkkeitä napsii jo parikin. Yleensä en syö, kun pakon eessä.

Tonne toiseen ketjuun helli jo kirjotinki, mut kovasti tsemiä. En pysty ees kuvittelee tota tilannetta :/

Voi Helli! Olen pahoillani. Mullahan on psori kans vaikuttanu niveliin, joten saa nähdä mitä tulevaisuus tuo. Tällä hetkellä nivelet on rauhalliset, mut par varvasta on vuosien aikana kans menny heikompaan jamaan.

Tänne ketjuihin kuuluu mun mielestä ilot ja surut, koska pitää olla paikka, jonne saa vuodattaa kaikkea. Voimia todella paljon Helli. Ei voi edes kuvitella mitä käyt lävitse :sad001

Ja toi kikkaretarina säilyy ihan varmaan tän perheen muistoissa piiitkäään :laughing002

Juu meillä kans mies nukkui samalla, ku vauva, mutta minä tietenkin lajittelin vaatteita, kuorin perunaa, tein kastikkeen siivosin... En ymmärrä miten joku voi olla noin helppo tapaus ja sammua heti, ku menee pitkälleen keskellä päivää :confused013

Myö herättiin tänään 6:00...likka oli oikein pirtee peippo kun veti 10 tuntia unta yhden heräyksen taktiikalla...Ja ite ei osaa illalla mennä ajoissa nukkumaan vaan pitää kukkua :D..

Takaisin