Mä oon kans yrittänyt saada tytölle päivärytmiä ja rutiineita kuntoon jne., kun sen pitäisi auttaa siinä nukahtamisessa iltaisin...mutta ei vaan olla löydetty vielä sitä toimivaa systeemiä, jolla uni tulis ilman kiukkuja ja pitkiä nukuttamisia. Jokainen ilta on erilainen! Kerran ehdittiin jo juhlia, kun saatiin tyttö unille ilman kiukkua ja taisi mennä koko hommassa 20 min syöttöineen...niin eiköhän se herännyt 40 min päästä karjumaan vähintään tunniksi. Hah, siis ne kiukut pitää vissiin vaan saada kiukuteltua että voi kunnolla nukahtaa!
Muutenkin meidän pinnasänkyprojekti ei oikein ota onnistuakseen, kun sieltä pitää herätä aina tunnin välein ja mikään muu ei rauhota kuin tissi. Jossain vaiheessa yötä mä aina luovutan ja otan viereen (tissille) nukkumaan. Ehkä sen ehtii vähän myöhemminkin vierottaa siitä tissi suussa nukkumisesta...onhan se vielä niin pieni! Hassua, että mä en ehkä itse olekaan vielä valmis lopettamaan kokonaan vauvan vieressä nukkumista, oon aina jotenkin helpottunut, kun tyttö nukkuu ja herää aamulla onnellisena mun vierestä... <3 Kunhan vaan myös itse saa nukkua riittävästi, niin sitten kaikki on ok!