nappo
Sukkela juttelija
Kysyisin kaikilta mammoilta etkuinka miehenne osallistuu kodonhoitoon/vauvan hoitoon?
Itellä nyt meinaa savu nousta korvista ja aivot tippua lattialle kun ei toi äijä viitti tehä mitää ku pelata koneella...
Tässä esimerkki eilisen illan tapahtumasta: juu mies syötti lapsen illalla ja laittoi nukkumaan. Itse halusin katsoa yhden ohjelman joka kestää puoli tuntia.. eipä siinä mennyt kun vartti niin jäbä kitisi tuttia ja mies jatkaa pelaamista olettaen että minä menen katsomaan vauvaa.. minä menin sitten jäbää nukuttamaan ja menin itse omaan sänyyn koska ohjelma jonka olisin halunnut nähdä niin oli jo loppunut... Mikä siinä on niin vaikeaa jos pyydän hetken hengähdys taukoa niin sitä ei minulle suoda. Ei se etten nauttisi kun saan olla lapsen kanssa mutta kyllä jokainen tarvii hetken ns omaa aikaa...?
anteeksi taas vuodatus.
Itellä nyt meinaa savu nousta korvista ja aivot tippua lattialle kun ei toi äijä viitti tehä mitää ku pelata koneella...
Tässä esimerkki eilisen illan tapahtumasta: juu mies syötti lapsen illalla ja laittoi nukkumaan. Itse halusin katsoa yhden ohjelman joka kestää puoli tuntia.. eipä siinä mennyt kun vartti niin jäbä kitisi tuttia ja mies jatkaa pelaamista olettaen että minä menen katsomaan vauvaa.. minä menin sitten jäbää nukuttamaan ja menin itse omaan sänyyn koska ohjelma jonka olisin halunnut nähdä niin oli jo loppunut... Mikä siinä on niin vaikeaa jos pyydän hetken hengähdys taukoa niin sitä ei minulle suoda. Ei se etten nauttisi kun saan olla lapsen kanssa mutta kyllä jokainen tarvii hetken ns omaa aikaa...?
anteeksi taas vuodatus.
... se on ärsyttävää. Nyt kun en imetä, nii on mies pari kertaa laittanu tytön nukkumaan ja mä oon saanu olla tai tehä kotihommia sillä välin.. mutta yleensä mä otan vauvan joka paikkaa mukaa ja mies menee enemmän itsekseen.. onneks pääsen (tai meen) kolme kertaa viikossa jumppaa. Ja mies jää vqhtii tyttöö sillä välin..monesti kehtaa sanoo tytölle että äiti TAAS jättää meijät.. se kyl vähä ärsyttää... oon monesti sanonu että onko se sit parempi vaihtoehto että makaan sohvalla ja syön herkkuja ja oon kiukkunen, vaiko se että käyn reilun tunnin jumpassa matkoineen ja oon pirtee ja ilonen..... jäähä viikosta kuitenki 4 kokonaista iltaa olla yhdessä....
ja minä mamma se möllötän vaan koneella