Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkii oon niitä liukuesteitä harkinnu,en vaa uskalla ostaa ku mun ostokset tuppaa yleensä olemaa fiaskoja.tosin just hennesin paketti tuli,tilasin tytölle kaks nalle puh-uniasua:) ni se nyt oli iha hyvä ostos...

Se mun polvi poksahti taas... voi nyyh. Rauhoittui kun viimeksi hoidettiin.. sit tuossa pitkällä lenkillä viime sunnuntaina se taas suuttu ja on taas ku pallo. Ja kaiken lisäksi keräs nyt niin paljon nestettä, että taisin saada bakerin tyrän.. tää on siis mun oma diagnoosi, mut polvitaipeeseen ilmaantunut patti viime yön aikana tosiaan.. ja se voi olla juuri sitä nestettä, kun nivelpussi antaa taipeesta periksi. Onneksi huomenna lääkäri soittelee ja kysyy, mitä mulle kuuluu, niin voin sanoa, et saanko tulla käymään uudestaan.. ärsyttää.. :(

mullakii on ollu noit ihmeellisii polvitaivekipuja,tulee yleensä jos oon lenkkeilly paljon.ja sattuu yleensä just sillon ku jalka on koukussa.onkohan toi sitä samaa?mäkii ku oon googlannu ja tullu siihen tuloksee et toi vois olla sitä bakerin kystaa.menee tosin ohi viikossa tai parissa.

Must ne liukuesteet ei oo hyviä. Niistä jää kantapää kokonaa avoimeks, tai ainaki niis meiän kiinnitettävis ne piikit tulee vaan tohon etuosaan ? Pitäs melkein olla semmoset icebugit. Nii tosiaan ku vähän väärin astuu, ni persiillään oot :D

Niinhän se menis.Oon koittanu hoitaa sitä ny ohjeitten mukaan, mut ois kiva jouluna päästä pilkille ilman et koipi on tönkkönä...

Kultashiini jos sulla on sit vääränlaiset liukuesteet. En nyt muista mistä niitä viimisimmäks oon kattellut, mutta on eri malleja eri käyttötarkotuksiin. Esim. juoksuun ja kävelyyn on omansa ja silloin on piikitki sen mukaa aseteltu. Mul on sellaset mis on nastat päkiässä ja kantapäässä, ja tarkotettu siihen kävelyyn.
http://www.varusteleka.fi/fi/product/tuisku-original-liukuesteet/22918

Selkeesti, ne on kyllä ikivanhat. Ei sillon ollu ees tommosia myynnissä, missä ois ollu kantapään kohalla nastat. Kylhän nuo sit varmaan toimiiki :)

Huah!! Eilen oltiin iloisesti päiväsaikaan vieraisilla ja matkat menivät vauvelin osalta hyvin. Bussissa tosin yksi nainen rupesi saarnaamaan mulle, että turha minun on kuvitella olevani etuoikeutettu vain sen takia, että kuljen vaunujen kanssa. En ollut hänelle sanaakaan sanonut, mutta erästä toista henkilöä olin pyytänyt väistymään syrjään, jotta mahtuisin pois vaunujen kanssa. Illalla sitten vierailureissusta hämmentynyt pikkumies ei tietenkään ollut nukahtaakseen, vaan teki iltasyöttöjen aikaan tehokkaasti kakkalammikoita vaippaansa. Kolmen tunnin nukutus-syöttelyn ja -heijailun jälkeen herrasmies nukahti yhdeltätoista. Hieman sen jälkeen naapuri aloitti elämöinnin ja hieman kahdentoista jälkeen huusi ambulanssia rappukäytävässä. Oli sitten päättänyt humalassa riehua puukon kanssa ja melusi verta vuotavan kätensä kanssa. Yksi sen kaiffareista oli tosin selvin päin. Siinä sitten ihmeteltiin keittiön ikkunasta poliisia ja ambulanssia ja heidän kovaäänistä palaveriaan.

Minä en tajua noita ihmisiä busseissa.. äiti rattaiden kanssa on kauhistus. Kaverin vauvan vaunuista oli jopa otettu tukea! Mä jaksan aina odottaa, että nää kiireiset ihmiset saa tulla ja mennä ensin, mut silti saa olla varovainen.. tänäänkin asioilla ollessani eräs äijä ihan törkeesti vaan törmäsi vaunuja päin ja kehtasi vielä rähistä minulle.. minä seisoin vaunujen kanssa paikallaan liikkeen vieressä. Olin siis tiellä.

Kyllä tarttee päästä täältä kaupungista pois.. hermot menee.

Onpas teillä polkulainen ollu meininkiä.. :(

mulla yhet liukuesteet rikko yli satasen kengät, kulutti sen kangasosan pois. meinasin heittää ne liukuesteet jortaaniaan, mutta lohduttauduin että ompahan jäsenet ehjinä.

Jes,kerrankii melko hyvin nukuttu yö takana:) kyllähän se tyttö taas heräili mut vaa muutaman kerran.puol kolmen aikaa sillä vissii nälkä oli mut tutilla (se siitä lakosta) sain siirrettyä syömistä neljää ettei miehen ois tarvinu herätä aikasemmin,sekun meni viitee töihin ni nukku sit yön tos sohvalla.

Täälläkin parempi yö. Ei herätty kertaakaan. Seiskan aikaan rupesin ihmettelee, ku jätkä vetelee hirsiä tutti suussa. Noh, oli vessareissun aikana ruvennu känisee, ni mies oli lykänny tutin suuhun. Sain sit valistaa, et aamulla ei voi tehä noin, ku sen pitäs sit jo syödä :D

Meillä herättiin jo toinen yö peräkkäin 2 h välein. En tiedä onko hampaita tulossa vai onkp sitten jokin tiheänimunkausi.

Kiitoksia vaunusympatioista :) On munkin vaunuissa kerran nojailtu, mutta nojailija tosin pyysi anteeksi. Äitini kertoi nähneensä useastikin julkisissa kulkuvälineissä, kuten metrossa, 50-vuotiaiden suuttuvan vauvoille ja niiden äideille. Äiti jopa sanoi, että hänelle tulee paha olo nuorten äitien puolesta, kun kuulee ja näkee sellaista vauvoille ärhentelyä. Mutta tosiaan, se bussissa huutanut rouva oli ihan käsittämätön, sanoi mm. että olen aina kaikille tyly, kun liikun vaunujen kanssa bussissa. Ei muuten hämmästyttänyt, mutta en liiku juuri siinä bussissa erityisen usein ja en juuri koskaan iltapäivällä. Alkaa tulla bussiahdistus.

Ääääääääää!!! Menee hermot.... Viime viikkona kodin pikkuihme ei herräillyt kuin kerran - pari yössä, mutta tällä viikolla on taas päästy pikkuvauvelin kahden tunnin unipätkiin ja ahnaisiin ruokahuutoihin. Uni kyllä maistuu aina ruoan jälkeen ja päivällä touhutaan ja kukutaan yhdessä miekkosen kanssa, mutta alkaa täällä olla vähän ikävä viime viikon sikeitä öitä.... Ainakin tällä äidillä.

Me onneks asustellaan suoraan sanoen keskellä p*rsettä maalla niin ei tarvi kulkea julkisilla kulkuvälineillä kun täälä niitä ei juurikaan edes kulje. Joskus tosin kun kaverin kanssa oltiin oltu lenkillä ja juteltiin siinä sitten paikalla ollessa lenkin lopuksi niin olin sillain kaveriin päin ettei ollut suoraa näköyhteyttä vaunuihin niin yht´äkkiä kaveri vaan huutaa ohitseni että "hei mitä sä teet?" ja kun käännyn katsomaan vaunuihin niin sielä joku tuntematon mummeli kattelee meidän poikaa kun jotenkin tuntiskin pikkusen jostain :o Mummeli sitten vaan jatkoi matkaansa mitään sanomatta siitä eteenpäin. Mitä mielessä sitten olikin niin mun mielestä törkeetä katsella tuollalailla toisten vaunuihin mitään sanomatta :/ Eriasia jos olisi ensin vaikka ihan sanonut jotain mukavaa ja alkanut tiirailla pojan ulkonäköä yms..

Meillä pääsis vaunujenkaa ilmasiks bussilla mut kertaakaa en oo viel bussia käyttäny.oon niin pien tää kaupunki et kävellenkii pääsee:)

No niin ajattelin eilen kaupassa, että tässäpä helpotus äkilliseen ravinnon tarpeeseen välipalaksi, Femi-soija. Kerkesin sitä viiliin sekoittamaan ja vähän syödäkin kunnes keksin tutkia että miten niiden pellavan siementen laita oli. No eihän niitä tietenkään saa syödä imetyksen aikana. Voi harmi ja oli niin hyvä idea, pieleen meni.

Onko imetykseenkin jotain tuollaisia rajoituksia. Mä oon ainakin syöny pellavansiemeniä jossain sämpylöissä.

Takaisin