ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Neukkutäti suositteli tänään pyytämään synnärillä peräruiskeen, helpottaa ja tekee synnytyksestä kuulemma "mukavampaa" kun suoli ei oo ihan tupaten täysi. Mä odotan innoissani synnytystä senkin takia!!:D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Onneks ei ole enää ummetusvaivaa synnytyksen jälkeen!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pahimpana ummetus kautena mä oon jopa toivonu vatsatautia, että sais vähän helpotusta tähän. No ainakin oon harjaantunut ponnistaja, jos siitä olis vaikka hyötyä synnytyksessä.

Joo, ummessa ollaan täälläkin. Ja kaikki nesteetki jää sisään. Siks varmaan painooki tullu aika paljon lisää viime viikkoina. Mitään kun ei tuu ulos. Kyllä odotan innolla sitä peräruisketta.....

Mulla ei kyl ole ummesta enää tietookaan.... alkuun olin ihan JEE JEE nyt se syntyy, mut alkaa jo ottaa päähän ku joka kerran saa juosta vessaan, muuten joutuu housupyykille :confused:

^^ ne on muuten toooooosi ärsyttäviä!!

..tai itseasiassa pyllystä en oo viel itselläni havannoinu, mut muualta kyllä....

tissivakopuklut

pakko mennä suihkuun sellasten jälkeen, kun se haju on niin karmea, vaikka kuinka hölväis vauvan peppupyyhkeitä itsensä pesemiseen..

Olipa miellyttävä löydös... Koska jalkaterät ovat olleet pitkän aikaa turvoksissa ja varpaat kuin nakit paketissa, niin varpaiden välinen iho oli sit alkanut hautua. Tosi kiva. Ihmettelin, että miten lähtee näin nahkaa täältä, kun vähän rapsutin. Yööökkkk!

Hirvee saunasienellä rapsuttaminen ja Bepathenilla holvaaminen päälle. Alkaa tuntua siltä, että raajattomana pääsisi vähemmällä.

Aretha, huomasin eilen illalla ihan saman! Hautuneet pikkuvarpaan välit... Nyt oon laittanu sinkkipastaa, talkkia ja löysin jonkun vanhan sienivoiteenlopun kaapista.

Hei jospa tää olis meidän synnytysoire! :laughing002

Onneksi tuonne isovarpaiden väliin ei ole hetkeen tarvinut kurkistella... Katotaan sitten kotiutumisen jälkeen, millainen mörkö sieltä kurkkaa!

Pitäiskö tutkia varpaiden välit?? Löytyisköhän sieltä myös seuraavan lottoarvonnan numerot? :D HMM!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyfixfix, oispa, mäkin ajelin sääret ja kainalot ja yritin jopa bikinirajaa aamulla.

Takaisin