ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Hah mulle ei käyny eilen yhtä hyvä tuuri... paskaa vaipan molemmista lahkeista ja itte alushousuja myöten paskassa. Piti soittaa mies remppahommista auttamaan, muuten olis varmaan lattiakin lainehtinu :D
 
Meilläkin eilen poika kakkas semmoset kakat et oli kantapäistä niskaan asti kakassa. KIRJAIMELLISESTI! :sick006
 
Mikä siinä muuten on että noi kainalokakat osuu aina meilläkin mulle. Kerran kyllä oli pakko pyytää mies hätiin kun tää pursutti lisää sinappia kun oottelin et hanasta tulee lämmintä. Kakka valui kivasti altaan reunoja ja meni vähän kaapinki puolelle kun allasta ei oo vielä kiinnitetty.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Asiaa kakasta! Minä taas odottelen niitä aikoja kun aletaan maistella eri soseita ja kakka vaihtaa niin väriä kuin hajuakin :wink Son nääs mies sitten se joka jättää leikin kesken ja lopettaa vaippojen vaihdon! :D Tai ainakin se on lystikästä kuunneltavaa kun toinen yökkii ja kakoo vaippaa vaihtaessa xD Ei vaan voi olla nauramatta! :D
 
Kuona liikkuu!!! Naama täynnä minifinnejä, mistä näin painajaisia ja perseessä 1 sellainen jättiläinen minkä mies puhkas kirurginveitsellä, hyi!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toissayönä huomasin kissalla ison punkin leuan alla. En ruvennut irrottamaan sitä vaan ajattelin, että valoisalla sitten. Päivällä ryhdyin etsimään punkkia ja SE OLI KADONNUT. Lihava punkki asuu varmaan nyt meidän sängyssä.
 
no kyllä kai niistkin jotain protskuja sais jos vaikka pihveiksi puristais, tai vaikka paahtais pannulla ja ripottelis salaattiin?
tää tais nyt tulla väärään ketjuun, leipomis-(tai ristiäisleipoma? persoonalliset tarjottavat)?
 
Niin ja rautaa, jos saavat syödä itsensä kissasta pulleiksi ennen kuin joutuvat pannulle.
 
Jossain telkkuohjelmassa (mad cook?) muistan nähneeni että iilimatojen annettiin ensin imeä verta ja sitten ne heitettiin pannuun ja popsittiin. Miksei siis punkitkin kävisi, vähän työläämpi vain. Jos antaa imeä omaa verta niin sehän olusi mainio laihdutusruoka!

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Pojalta tuli eilen ihan järkyttävä kakka. Olikin viidettä päivää kakkimati, mut vaippa tuli täyteen jo ekasta törähdyksestä, ja vaippaa vaihtaessa sitä vaan tuli ja tuli ja tuli. Järkyttävää. :eek:

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top