ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Meidän kotipiereskely on mennyt ihan holtittomaksi, ennen meillä molemmilla oli sentään jotain käytöstapoja. Odotan vaan sitä, että tähän porukkaan saadaan piereskelevä vauvakin. Sitten tänne ei enää kehtaa kutsua ketään kylään, kun nauraa rätkätetään kolmeen pekkaan toistemme pieruille.

Meil ei oo ollut ikinä mitään liiallista ujoutta pierujen suhteen mut tosiaan nykyään ihan holtitonta. Siis mun osalta. Ja koko raskauden aikanen oire ollut joku ihan hallitsematon hikottelu. Ei siis hikka vaan et yhtäkkiä tulee sellanen HIIIIK, ihan ku ilma loppuis yhtäkkiä, ja välillä ihan sika kovaa niin et kaikuu oikein. Ja röyhtäykset. Ilma ei pysy tän paisuvan kropan sisällä, ja se tunkeutuu ulos just sillon ku haluaa ja mistä reiästä vaan. Ihanaa ja naisellista.
Kohta meille tulee toinen tyttö tänne pörisemään ja hikottelemaan, on siinä miehellä kestämistä :grin

Mun sisko oli 9 vuotta naimisissa - ei pierryt kertaakaan miehensä edessä!
"Joka pieruaan pidättää, on sillä muutakin salattavaa.." ----> Kyllä, siskooni päti etenkin se että hänen alapäänsä näkivät myös muut kuin pelkästään aviomies, mies ei vaan tiennyt sitä ;D Piti käydä jo ennen alttarille menoa vieraissa, pierut kyllä piti uskollisena itsellään! Hyvin ihailtavaa että edes sen verran miestään säästi!

Mutta kiitos päivän nauruista, itsekin pistän pierren menemään..
Bitstripsillä (jos tiedätte kun voi sillä sovelluksella tehdä niitä avatareja Facebookkiin) on sellainen kuva missä lukee "Later loosers" ja hahmo kohoaa taivaalle pierun voimalla ;) Mulla on monesti ollut sellainen olo tän raskauden aikana!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon aina tuhnutellu aika vapautuneesti kotona, ku perhana: mahaan alkaa sattua jos pidättelee!!!! Mies aina pyörittelee silmiään ja kehuu sarkastisella äänellä kuinka ihanan naisellinen oon. Ja sillä muka on laktoosivamma. En usko, eihän se ees piereskele!

joo en mäkään oo koskaan hienostellu pierujen suhteen... tietty aina hetken oottaa uudessa suhteessa ennenku ekat ilmat päästän, mut en vois olla sellasen miehen kans kuka ei siedä piereskelyä tai muita kakkahajuja :eek: pieruhuumori on parashuumori!!!! ja kyl meidänki poika tietää sen :oops: räkäset naurut joka töräyksen jälkeen.... toi seksipieru on kyl viel vähä hakusessa, mut ehkä nyt on sit sekin jää rikottu :grin:grin:grin

Mä en oo seurapiereskelijä, mutta enpä kyllä pahemmin ilmaa keräile. Meijän lapset on vakuuttuneita siitä, että äiti ei piereskele ollenkaan :) Varmaan siks ku oma tuotanto on niin heikkoa ni oon aika suppee tämän(kin) asian suhteen, siis aikuisten kohalla. Ärsyttää ku joskus anoppi änkee sohvalle viereen kattomaan telkkaria ja kuulee kuinka oikeen lykkää sitä saakelin pieruaan, et saa tulemaan ja sit naureskelee päälle. Yök!

En miekään joka paikassa piere, kotona vaan tai ulkona hiljaa ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla menee taas "ulkona kovaa" ei siinä sankoja kannellessa ja fyysisesti ähistellessä (pierut kun vaan lipsuu nykyään) tuu ajatelleeks että joku saattaa olla kadulla romanttisella sunnutaikävelylla samaan aikaan (täällä siis liikkuu ihan kohtuullisesti porukkaa)..ja hävettää, toivon että ne luulee noiden lampaiden töräyttelevän:oops:, NOOOOT:confused:

Mä säästelen kaikki pierut vain itselleni ja miehelleni. Muussa porukassa olen vieraskorea.

Mäkin pyrin ennen olemaan vieraskorea, mutta eilenkin äidillä vieraillessa en vaan kyennyt pidättämään. Tässä enää muidenkin kipujen lisäksi halua aiheuttaa mitään extraa pierua pidättämällä. Söin muuten äsken munakasta, tietää hyviä tuoksuja illalle!

Alapään ilmat voin hallita vieraissa, yläpään hikottelu ja röyhkyt on aina niin ylläreitä ja siten vaikea hallita. Tähän asti kuitenkin pahimmat äänihaitat pysyneet minimissään vieraissa. Mut noin muuten kyl ilmojenvaihto kuuluu mulla kotioloihin. Tässä loppuraskauden vitutuksessa alkaa kyl olemaan ihan sama, JOS jaksan johonkin kylään raahautua(joo en) niin se on sit voivoi jos tulee röyhky.

Taidan kuulua vähemmistöön, mutta en vaan pysty piereskelemään miehen kuullen, vaikka meilläkin on jo kohtapuoliin kuusi vuotta yhteiseloa takana. Miehen päästely ei haittaa yhtään. :grin

Joskus kun kiertää ihan kamalasti ilmaa elimistössä niin piereskelen öisin, silloinkin herään häpeissäni jokaiseen töräykseen ja toivon että puoliso ei herännyt. :rolleyes:

Mä oon kans vähän kainopieruinen. Yks kaveri kiusas mua, kun oltiin miehen kanssa alettu seurustella, että joko te piereskelette toistenne kuullen. Kysyin siltä, että millos oot kuullut mun pieraisevan. Sen oli myönnettävä, ettei ikinä - ja me ollaan tän kaverin kans tunnettu jo vuosia.

Meillä mies on se vieraskorea. Sitä naurattaa aina iha älysti jos multa pääsee pieru. En tahallaan piereskele muiden kuullen mutta joskus on vaan pakko. Ite se ei piereskele koskaan mun kuulleen, ellei tosi pahoja ilmavaivoja ole. Mutta sitten sen vessareissut kuuluukin koko taloon kun kaikki ilmat tulee silloin pihalle :grin:grin Lapsi meillä pieree ja koira ja kaikki nauretaan niitä. Nyt kyllä raskausaikana nämä omat kaasut on ollut niin kauheen hajuisia että itelläkin tekee tiukkaa pysyä tajuissaan.. Niistä on vähän vaikee sit kieltää, et en se minä ollut... Varsinkin jos koira ei ole lähettyvillä, sen syyksi voi aina pistää... :grin:grin:grin

meillä koiran pierut haisee niin järkyttävän pahalle, et ne tunnistaa jo kaukaa... ja siltä pääsee ihan äänen kera :eek: en oo ennen tavannu toista, kuka farttailis ku ihminen.... siks se vissiin onki niin meidän koira ku koira vaan voi olla :p mulla oli sillon alku raskaudessa se ihan järkky ummetus, mihin otin levolacia, mut se sai vaan aivan järkyt ilmat aikaseks.... ei oo koskaan ollu sellasta ja työpaikallakin jo huomauteltiin asiasta....se vähä hävetti :oops:

Joo noi ulostuslääkkeet sai mullakin aikaan vaan kauheet kaasut.. Kiva oli töissä kun ei vaan PYSTYNYT pidättämään...

Takaisin