ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Mulla on kanssa varmaan ikikovalla tää massu ja pukamat jäi forever... Voi helkuta, kurkkaan kohta sopiiks Laxoberon imettävälle. Duphalac loppui just kaapista. Pukamavaivaisille tiedoksi, että kun ne kutiaa niin niihinkin voi laittaa Ceridal-suihketta kertoi lääkäri mulle. Ja Ceridalia joka tuuttiin eli käy myös liukkarina, tämä tieto myös jälkitarkastuksesta.
 
Mä oo kyl niin iloinen ku toi 9kk ummetus loppui synnytykseen, tai no viikko meni tasaantuessa. Outoa ku vatsa toimii päivittäin ilman ähkimistä ja puhkimista. Yks pukama kurkkii välillä mut toistaiseksi siitä ei oo vaivaa...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
ameeba, mä imetän kans ja apteekista sanoivat että voi kokeilla raskauden ja imetyksen aikana, mutta ei jatkuvaan käyttöön.
aretha, kyl mä nykyään juon ainaki sen 2l päivässä ja liikkumaankin oon ruvennu... luumut tuottaa mulla vaan ilmaa, joten ihan itsenikin takia jätän väliin.. meil on tontilla about 50 luumupuuta ja elo-syyskuussa tällä on aina sellai kaasukammio efekti :schocked028

niin..... ja mullaki on pukamat hävinny melkein kokonaan... senkin takia olis kiva jos tää röllö rupeis toimimaan normisti... ekan kohdalla ei missään vaiheessa ollu mitään ongelmaa...
 
Jep, Laxoberonia naamaan seuraavaksi.

Ja ps. lähetäs mulle luumuja, ne on niin hyviä. Mä niin ootan et pääsen muuttaa omakotitaloon, että saan kaikkia puita sinne istutella.
 
asiaa laxoberonista:
Raskaus, imetys ja suvunjatkamiskyky
Valmisteen raskauden aikaisesta käytöstä ei ole riittävästi tutkimuksia.
Pitkä kokemus ei ole antanut viitteitä haitallisista vaikutuksista raskaudenaikaisessa käytössä. LAXOBERON-valmisteen, kuten muidenkin lääkkeiden, käyttöä on kuitenkin vältettävä raskauden aikana ja käytettävä vain lääkärin ohjeen mukaan.

Valmistetta voidaan käyttää imetyksen aikana.

Valmisteen vaikutusta ihmisen hedelmällisyyteen ei ole tutkittu.

mua niin naurattaa toi viiminen lause :grin tulee mieleen kaikkee nohevaa komenttia :p
 
Ummetukseen auttaa parissa minuutissa microlax! Suosittelen omakohtaisen kokemuksen perustella. Toki se sujahtaa samaan paikkaan kuin surullisen kuuluisa silakka, mutta koska kyfixfix on nähnyt tämän omin silmin ni varmasti yks peräruiske menee heittämällä sisään :wink
 
Mä en tykkää noista lääkkeistä, mun käsityksen mukaan siitä tulee helposti kierre, eikä maha toimi kunnolla enää ilman lääkettä.. Kahdella lapsella on joskus kakan kans tiukkaa ja Itelläkin jumittaa joskus. Olenkin löytänyt uuden ystävän talkkunasta. Sitä ei tarvii paljoa saadakseen tarvitsemansa kuidut, maustaa ihanasti jugurttia ja marjoja ja on minusta mukavampi käyttää lapsillekin kuin vatsaa pehmittävät lääkkeet.
 
Mä vannon luumun nimeen! Sekä lapsilla että aikuisilla. Ja aikuisilla vedenjuontiin!
 
jatkuvassa käytössä kyllä suoli voi lamaantua lääkkeistä, mutta sillon tällön ei haittaa pitäis olla :) mulla on aina ollu kummallinen maha.... lakritsi on monesti auttanu ummetukseen, mut nyt sekään ei tee muuta ko ilmaa vaan :confused:
 
joo noi on kyl niin herkkua!! hirmu makeita ja mehukkaita :taunt014
Tiedätkö mitä lajiketta luumusi on? ja millä kasvuvyöhykkeellä asut? Meillä jotain vanhaa kriikuna-lajiketta, pieniä tosihyviä "luumuja", mutta jotain isompiakin olis halu saaha..täällä IV vyöhykkeellä vaan toisinaan haastavaa löytää sopivia lajikkeita. (eikä mies aina innostu jos ehdotan taas uutta hedelmäpuurivistöä:scratch)

nim hedelmäpuufriikki..aina olis tilaa muutamalle uudelle puulle..
 
Mä kanssa vannon luumun ja vedenjuonnin nimeen, mutta nyt sain lääkäriltä kehoituksen hetken käyttää ummetuslääkkeitä. Kaipa se oli huolissaan mun pukamista :winko_O:oops:
 
lambi: en tiedä lajiketta.. noo puut oli täällä ku muutettiin... mut ne on sellasia ihan pyöreitä, vähä golf-palloo pienempiä, aavistukseen punaseen taittavia kypsänä, mut mun mielestä enemmän violetteja, ehkä... ja siis todella makeita ihan tosissaan :) me asutaan ihan 3 ja 4 vyöhykkeen rajoilla... ja täällä ainakin viihtyy tosi hyvin, jos sattusit täälläpäin liikuskeleen saisit nyppiä noita taimia vaikka kokeeks.... tai liekkö tollasia pystys postissa lähettään :grin ne sikiää solkenaan ja välillä oon ihan pulassa :confused: ja meil on kans kriikunoita tääl, mut ne on aika happamia...

ja siis joo muillekin tiedoks, täältä löytyy taimia ummetukseen :wink
 
Olitko sä kyfix sieltä Orimattilan suunnalta. Vai oliks se joku muu foorumilainen en muista :D
Mut jos olit sinä niin täytyyki muistaa et sieltä sais apua ummetukseen seuraavan kerran kun menee sukulaisia moikkaamaan :D
Haluaisin kans tohon meidän pihaan luumuja kasvamaan mutta oon niin onneton kasvattamaan mitään, kaikki vaan kuolee, kukat ja muut :sad001
 
juu täällähän mä päivystän :grin tänne vaan luumuja hotkimaan jos tukosta... tos on luumutarhan vieres, vanhan kanalan takana muutama wc-pönttökin jos hätä iskee :p
 
Sun täytyy ruveta ottaan syksyllä leiriytymismaksua luumuturisteilta. hintaan sis vessa..:fart005voitietysti olla että joku ilmastoaktivisti pistäisi hanttiin kun se metaanikaasupilvi peittäisi orimattilan taivaan..

Ei harmi kun suomi on niin pitkä ja paksu maa - kauheen pitkä matka jokapaikkaan! ainakin täältä laidalta katsottuna.
 
nyt on pakko avautua taas näitä pissakakka juttuja..... tuolla salaisissa jo ohitinkin aihetta, mut kaikki kun ei näistä tykkää, niin märisen nyt sit tänne....

tänää aamulla olin lenkillä ton yhen helvetinperkeleen kans (koira) ja auta armias joku onneton kissan rääpäle juoksi metrin päästä puskaan... no tää raivopää tietenki perässä ja kukas muukaan joukon jatkeena ku minä :mad: siin oli sellai metrin heinikko ja oja ja mä tömpsähin suoraan tietty sinne ojan pientareelle ja sit lorahti kuset housuun..... ja nyt ei siis ollu kyse mistään lusikallisesta vaan ihan mukillisesta... eikä tietenkään tenoja!!!! kotio oli tietty kolmisen kilometriä matkaa ja isontien varressa ku asutaan niin liikenteeltä ei voi välttyä... ONNEKS oli sentään mustat housut jalassa, et ei ihan kylälle asti loistanu mun kusihousut, mut vähän ihmiset ihmetteli ku koira kulki nenä perseessä koko matkan :confused::confused::confused:

en nyt tiedä mikä pointti täs oli, mut pakko oli taas jollekki kertoo :grin heheheheeee......!!!!

P.S. kissa selvisi onneksi koskemattomana tällä kertaa, mut muistupa taas mieleen kuinka saatanastain sattuu ku kämmenet aukee :eek:
 
^ Meillä ei onneksi käy noin päin, mutta kerran saatiin siinä tottiskentän lähellä kissa meidän kääpiöpinserin perään. Onneksi olin rullaluistimilla niin päästiin lujaa karkuun. :D
 
Jestas, että tänä aamuna poika veti semmoset kurat housuun että hyvä kun vaipassa pysy. Olikin eilen koko päivän kakkaamatta. Kerta törähdyksellä oli vaippa täynnä paskaa. Onneks menin heti vaihtamaan vaipan, koska muuten oltais oltu ihan paskassa :grin
 
Takaisin
Top