ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Täällä erittäin KARSEET varpaanvälit- näitä ei edes pedikyyriin kehtais mummoni viedä ..joka varpaan välissä halkeemaa aina vuorotellen- jopa kynnet joissakin ää, erikoisen oloiset- saanee sienestää jo heti alkukesästä näillä seuduin..
lapset kauhuissaan jos katsoo mun jalkateriä- reunat on kun rekkamiehellä ja ne välit, niin kun mummolla. eikä muuten synnytellä ihan hetkeen- pitkä ja tuskallinen kuukausi vielä ainakin..
 
Voi avuttomuutta! Mä täällä imetän sohvalla vauvaa, kissat kanto partsilta jotain isoa, sirisevää ja pitkäsiipistä ötökkää tänne sisälle ja ravaavat toistensa perässä. Mä koitan käskyttää kissaa tiputtamaan ötö, kun en tiedä kannattaako sitä syödä. Näyttää varmaan hyvältä ikkunasta ku mä kipitän kippurassa imetystyynyn ja vauvan kaa(tissi suussa) turhaan kissojen perässä. Hyi yök, kissalla vieläki suussa ötö monen minuutin jälkeen. Varmaa joku sudenkorentoraukka. Hyi puistatus, nyt tarttis useamman käden.
 
Mä pidän verhot sen takia visusti kiinni, ettei naapurit näe mitä kaikkea mä puuhaankaan samalla ku vauva roikkuu tississä.. Välillä oikeen itteäki hävettää. Mutta tämä kun on tämmönen maratooni syöjä, ni on ollu pakko opetella tekemään asioita yhtä aikaa.
 
Hahaa, mä luukutan täällä menemään aina kun mahdollista, eli tissit paljaana ilmakylpyä :) että sori vaan naapurit!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi kun voiskin juosta tissit paljaana. Meidän parketit on ihan rintsikoiden vaihdon jäljilta maitotippoja täynnä. Eikä ne läntit meinaa lähteä normi lattiapesussa. Tiukkaa tatinaa...
 
Kuulostaa Pioni niinkun lipeäkäsittelyltä:grin!
Voisit ruveta myymään maitoas uutena ekologisena lattianvalkaisu menetelmänä:happy119! kaikki hyöty irti nyt vaan...
 
Toi napatynkä!! Roikkuu enää ihan pienesti kii! Toivon ettei vaippaa tartte vaihtaa ennenkö mies on kotona! Mua kauhistuttaa ja ällöttää ja puistattaa!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onneks uudella kämpällä on laminaatit ja ikkunat niin ettei ole naapurista suoraa näköyhteyttä. Valutin jo vessanlattialle maidot kun olin istunnolla nakkena ja eikös tuo silloin alkanut huutaa ja meikä falskata. Vaikkka tuntuu että heruminen on tiukassa niin välillä hanat aukeaa mullakin.

Ja siellä ne maitoläntit lattiaa edelleen kaunistaa... ikinä saa mitään siivottua ellei tee samantien.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Toi napatynkä oli kyllä mullekin puistatusöllötys. Onneksi irtosi viikossa.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
:grin Kyllä, pistän rahoiksi ja myyn ternikäsittelyitä parkettilattioille!

Nää mun rinnat on ihan mahdottomat, ihan kuin niistä puuttuisi sulkuhana. Ne vuotaa koko ajan! Äitiyspakkauksen mukana tuli semmoset isot kestorintasuojat... Ne on tosi hyvät estämään rintsikoiden kastumisen. Eli laitan ne kertakäyttöisten päälle vielä tupla varmistukseksi. Ja vaihdan kerttiksiä ihan jatkuvasti.

Tää on ällöö! Haisen koko ajan vanhalle maidolle! :sick006
 
Maito haisee vaatteissa ihan oksulle. Kiva huomata jossain kassajonossa et, kas, oli sitten tähänkin paitaan tullu roiskeita kun hapanimelä haju leijailee omaan nenään. Muut varmaan haistanu sen jo aiemmin.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
No joo, ehkä kuitenkin kestän tän rintojen vuodon mieluummin kuin vauvan pulauttelut.
Vauveli ei edelleenkään ole pulautellu kuin muutaman kerran. Kaikki 10 kuolalappua jotka valmiiksi hankin on käyttämättä! On kyllä niin erilainen vauva kuin esikoinen. :)
 
Meillä haisee kans kaikki pulautukselle... Harsot, vauva, vauvan vaatteet (pahimmat pesusta huolimatta), omat vaatteet, oma iho yms yms


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
lauantaina otin Laxoberoonia ja tänään toimi.... HYH! voisiko tässä tapauksessa lääkettä kehua pitkävaikutteiseksi...?!
 
Et ottanut tarpeeksi! Sitä pitää tuutata kunnon kulaus eikä laskea tippoja.
 
Mä en tosiaan tarvii mitään laksatiiveja. Ihan outoo kun yleensä ummettaa ja nyt on oikein hyvin toimiva vatsa..
 
Mun vatsan toiminta on kans palannut normaaliin rytmiin. Luojan kiitos. Alko ottaa päähän se 8 kertaa päivässä kakalla vuorokauden aikana.
 
Et ottanut tarpeeksi! Sitä pitää tuutata kunnon kulaus eikä laskea tippoja.

mä käytän niitä kuulia, mut viimeks ku otin 3 kuulaa kävi vahinko just ku vein poikaa hoitoon :oops: ei ollu kivaa!!! ihan vähä hävetti....! nyt otin 2kuulaa ja vaikutus oli tämä... pitääkö siis seuraavaksi ottaa 2 ja ½ kuulaa...?!:p

mä en tajua tätä mun mahaa... aina ennen oon kellontarkkuudella istunu pytyllä, niin nyt mennään ihan miten sattuu...
 
Takaisin
Top