@Pikkuviikuna viimeksi kesti 4kk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oireiden vaihtelu kyllÀ saa ajattelemaan monia ajatuksia.. liikaa oireita ei oo kiva ku olo on niin kurja, oireiden vÀhyys huolestuttaa.. piinaavia nÀmÀ alkuviikotOikeastaan sama ton vatsan kanssa, semmoinen jÀnnÀ paineentunne. RV 6+0. Mun ekat oireet oli ehkÀ se, ettÀ hengÀstyin nopeammin liikkuessa. Sitten sen jÀlkeen oireet on ollut tosi lieviÀ, lÀhinnÀ aamuyöstÀ herÀily pissahÀdÀn takia ja ohimeneviÀ jomotuksia rinnoissa ja vatsalla.VÀlillÀ on ollut vÀhÀn huoli, kun ei ole sen enempÀÀ oireita, ettÀ onko tÀmÀ ihan normaalia.![]()
Mulla nyt 4+0, ja tÀnÀÀn oli 6. aamu kun tein raskaustestin. Joka aamu pelottaa, ettÀ ilmestyykö vain haalea viiva vai viivaa ollenka. TÀhÀn mennessÀ on vahvistunut, sulla varmaan just oli liian vÀhÀ aikaa rakossa virtsa eikÀ hcg:tÀ sinne muodostunut niin paljoa kun olis aamupissassa ollut. Raskaana taidetaan kuitenkin olla, ennenku toisin todistetaan.4+5 ois nyt. Ei hirveesti vielÀ oireita, vÀhÀn jotain nipistelyÀ/jomottelua alavatsalla. EhkÀ pissattaa vÀhÀn enemmÀn (tai sit tietosesti juon vÀhÀn enemmÀn nyt). Rinnoissa vÀhÀn arkuttaa ja semmosta turvotusta muttei sekÀÀn mitenkÀÀn radikaalia.
VÀhÀn stressaa kun menin typerÀnÀ tekeen testin tÀnÀÀn sen jÀlkeen ku olin jo kÀyny aamupissalla ja juonu... Viiva oli nyt paljon haaleempi ku eilen.. nyt tÀÀl stressaan vaikka tiedÀn ettÀ pissa oli varmaan vaan laimeempaa.. blÀÀÀÀh..
En tiedÀ, missÀ vaiheessa noiden testien teon oikein lopetan. :D Varmaan kun tulee tasavahvat viivat, ja sit vielÀ digi missÀ se 3+. Jotenkin niin skeptinen olo vaan kokoajan, vessassakin ramppaan kattomassa onko vuoto alkanu vÀhÀn vÀliÀ. Varsinkin kun tÀnÀÀn virallisesti pitÀs menkat alkaa.
Ihana kun vastasit!Mulla nyt 4+0, ja tÀnÀÀn oli 6. aamu kun tein raskaustestin. Joka aamu pelottaa, ettÀ ilmestyykö vain haalea viiva vai viivaa ollenka. TÀhÀn mennessÀ on vahvistunut, sulla varmaan just oli liian vÀhÀ aikaa rakossa virtsa eikÀ hcg:tÀ sinne muodostunut niin paljoa kun olis aamupissassa ollut. Raskaana taidetaan kuitenkin olla, ennenku toisin todistetaan.En tiedÀ, missÀ vaiheessa noiden testien teon oikein lopetan. :D Varmaan kun tulee tasavahvat viivat, ja sit vielÀ digi missÀ se 3+. Jotenkin niin skeptinen olo vaan kokoajan, vessassakin ramppaan kattomassa onko vuoto alkanu vÀhÀn vÀliÀ. Varsinkin kun tÀnÀÀn virallisesti pitÀs menkat alkaa.
![]()
Mulla nyt 4+0, ja tÀnÀÀn oli 6. aamu kun tein raskaustestin. Joka aamu pelottaa, ettÀ ilmestyykö vain haalea viiva vai viivaa ollenka. TÀhÀn mennessÀ on vahvistunut, sulla varmaan just oli liian vÀhÀ aikaa rakossa virtsa eikÀ hcg:tÀ sinne muodostunut niin paljoa kun olis aamupissassa ollut. Raskaana taidetaan kuitenkin olla, ennenku toisin todistetaan.En tiedÀ, missÀ vaiheessa noiden testien teon oikein lopetan. :D Varmaan kun tulee tasavahvat viivat, ja sit vielÀ digi missÀ se 3+. Jotenkin niin skeptinen olo vaan kokoajan, vessassakin ramppaan kattomassa onko vuoto alkanu vÀhÀn vÀliÀ. Varsinkin kun tÀnÀÀn virallisesti pitÀs menkat alkaa.
![]()
Mulla kans ollut yks km rv6+jotain, ja sit yks kkm joka selvis nt-ultrassa, et mennyt kesken rv9+ . Siks itekkin niin peloissaan, ja ihan pakko kÀydÀ varhais uÀ katsomassa mikÀ meno.Ihana kun vastasit!NÀÀ ekat pÀivÀt ja viikot on kyll jÀnniÀ, varsinkin ku itsellÀ yksi menetys ennestÀÀn jo. MÀ aattelin huomenna tehÀ sen digitestin aamulla ja jos se nÀyttÀÀ 3+ niin sit lopetan ja chillaan (ehkÀ)
sinne paljon tsemppejÀ! KyllÀ ne meidÀn viivat varmasti vahvistuu vielÀ ajan kanssa!
![]()
Voih sullakin noista kokemustaMulla kans ollut yks km rv6+jotain, ja sit yks kkm joka selvis nt-ultrassa, et mennyt kesken rv9+ . Siks itekkin niin peloissaan, ja ihan pakko kÀydÀ varhais uÀ katsomassa mikÀ meno.![]()
Joo se oli ihan kamalaa, tippu kyllÀ korkeelta ja kovaa.Voih sullakin noista kokemustaJoo ehottomasti, tuo mielenrauhaa! MÀ soittelin neuvolaan ja sain ajan rv8:lle ultraan. Mulla todettiin kans nt-ultrassa kkm olis pitÀny olla rv12 mutta alkio vastasi rv7
oli hirveÀ kokemus⊠ei mitÀÀn varoitusmerkkejÀ ettÀ joku olisi pielessÀ.