Aivan järkky turvotus tänään. Löysimmät mahdolliset toimistokelpoiset housut jalassa ja silti tekee tukalaa, pitää varmaan jonnekin mammaosastolle lähteä kohta vaateostoksille 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä en kestä mitään kaulallaTuntuuko teilläkin, että tekee paidan kaulus puristaa tai painaa kaulaa ja lisää pahoinvointia?
Nimimerkki Ei kai mun kaikki paidat voi yhtä aikaa pienentyä vai kaulako tässä on kasvanut?![]()
Mulla tuntuu pahoinvointi olevan helpottamaan päin (oli alun pitäenkin lievää, joten muutos ei oo suuri, mutta huomattavissa kuitenkin). Viikkoja ”vasta” vähän yli 10 joten nyt sitten tietenkin heti mietin että onko normaalia, onko kaikki ok![]()
Eikös 10-11+ viikolla jo hyvinkin voi olla pientä mahan alkua näkyvissä?Täälläkin nyt yhden päivän perusteella, jonka kokeilin olla ilman lääkettä, paranemaan päin olotilat etomisen suhteen, viikkoja nyt 11+jotain. Tänäänkään en ottanut Xonveaa, joten huomenna sitten näkee todellisen tilanteen. Aiemmin on alkanut yököttää kahden pillerittömän illan jälkeen.
Jospa tämä etomisvaihe alkaisi olla takanapäinVielä kun pääsisi turvonneesta mahastakin eroon, en nimittäin usko tämän olevan varsinaista raskausvatsaa vielä..
Tai näin mä ainakin väitän itelleni joka kerta kun katon peiliin enkä tykkää siitä miten maha pömpöttää 
Ehkä tää sit vois olla jo sitä itseään.. oon paljon paksumpi kuin normaalisti mutta vatsalihakset tuntuvat samalla tavalla kuin ennenkin, joten ei tää miltään yhtäkkiseltä rasvakerroksen kasvultakaan vaikuta. Kunhan pääsis nt-ultrasta ja seulontajutuista puhtain paperein niin pikkuhiljaa vois lopettaa piilottelun, ehtispä ainakin kauemmin nauttia kivoista raskausasuistaEikös 10-11+ viikolla jo hyvinkin voi olla pientä mahan alkua näkyvissä?Tai näin mä ainakin väitän itelleni joka kerta kun katon peiliin enkä tykkää siitä miten maha pömpöttää
![]()
Jahas ja kuvotuksen väheneminen taisikin mulla liittyä enemmän parin viime päivän fyysisen aktiivisuuden määrään kuin kestävämpään helpotukseenNo eipähän tarvitse miettiä enää että katosiko oireet jotenkin liian nopeasti ja voiko se tarkoittaa jotain huonoa…
Ilmaa on kyllä normaalia enemmän liikkeellä... Väsymys lamaa, samoin jatkuva etominen, kun oksentaa en pysty. Nyt myös turvottaa tissien lisäksi kovin jo vatsaakin. Kohta ei mee enää housut jalkaanOnko muilla aivan törkeät ilmavaivat? Tuntuu että röyhtäyttää enemmän kun koskaan ennen ja pierettääkin aika hyvin
Olisin tosi valmis tän väsymyksen loppumiseen kohtapuoliin. Nyt on tullu hyvä aivosumu kaveriksi niin töistä ei tuu yhtään mitään…
Joo tää kuulostaa tutultaIlmaa on kyllä normaalia enemmän liikkeellä... Väsymys lamaa, samoin jatkuva etominen, kun oksentaa en pysty. Nyt myös turvottaa tissien lisäksi kovin jo vatsaakin. Kohta ei mee enää housut jalkaan![]()