Onko täällä muita joilla alkaa olla se vuosi yritystä takana? Millä fiiliksillä mennään?
Meillä on varattu ensikäynti yksityiselle ens kuun alussa ja oon täs vaiheessa tutkinu asiasta melkein kaiken mahdollisen xp
Meillä oli ekaa yrittäessä 1 keskenmennyt kohdunulkoinen ja yritysaikaa 1,5v. Tän toisen kohdalla näyttää sama toistuvan, toki ollaan yritetty nyt toisen keskenmenon jälkeen about 6kk ilman, että mitään tapahtuu, ei edes kemiallista

Normaalissa aikaikkunassa mennään vielä tän toisen kanssa mutta mulla ei kyllä usko tai toiveet ole kovin korkealla. Oikeastaan on alkanut ihan kunnolla masentamaan, vaikka hyvin on aikaa jäljellä ja asennoituminen helpompaa kuin ekan kohdalla, mutta ehkä se, että ei tämä paskasta miksikään muutu. Pahoittelen kielenkäyttöä, mutta kyllä itse tän yrittämisen koen todella stressaavana ja paskana aikana

noista keskenmenoista nyt puhumattakaan tulee se tunne, että ei kai taas.. Ja muutenkin, ihan yhtä kipeitä ne ystävien raskausuutiset on edelleen, vaikka niistä iloitsenkin. Olen sen itselleni sallinut, että välillä tuntuu pahalta, koska on tämä niin raskasta, toivoa ja luopua. Eikä kaikkien tarvitse näitä asioita ajatella ikinä, jos onnistunut raskaus tapahtuu yk 1 ja sujuu normaalisti loppuun saakka. Mulla nyt vaikuttanee se, että en varmaan täysin toipunut lapsettomuudesta ekankaan kohdalla, niin siksi tämä toisen yritys vetää taas haavat auki.
Tsemppiä, on täällä meitä muitakin siis, haluan uskoa et me kaikki plussataan vielä, tavalla tai toisella