Raskaaksi 2024

Kp 14 ovistesti 😍 nippailee oikealta puolelta. Ei näytä viime kierron varhainen km yhtään siirtäneen ovista, vaikka vuoto kesti kolme päivää pidempään kuin yleensä menkat. Nyt mua niin kiinnostaa voiko tärpätä paremmin heti km jälkeen.. kun viimeksi pidettiin taukoa. Onnea matkaan meille ja kaikille täällä 🥰❤️❤️❤️
 

Liitteet

  • IMG20240713183646.jpg
    IMG20240713183646.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 91
Digi-ovistesti nega tänäänkin, kp15. Lähdettiin vielä esikoisen kanssa kahdestaan mummulaan 500km päähän kotoa, joten jos nyt jotenkin ihmeen kaupalla kuitenkin ovuloisin vielä, niin raskaudesta ei silti tarvii haaveilla tähän kiertoon.

Keljuttaa muutenkin, päivän agenda on kuus tuntia junassa kiukkusen taaperon kanssa huonojen päiväunien jälkeen, eli ei suosikkipuuhaa 😅
 
Jospa hiljalleen aktivoisin itseni tässä ketjussa.🙊 Silloin tällöin oon täällä käynyt lueskelemassa, mutta nyt iski vauvakuume toden teolla. Ehkä heräsin asiaan kun esikoinen täytti juuri kolmen, ja aiemmin oli kuitenkin haaveiltu pienestä ikäerosta. Mihin tää aika meni?

Ihan heti ei kuitenkaan päästä tositoimiin, kun mulla vielä kierukka. Todennäköisesti sen poistokin edessä vasta loppukesästä/alkusyksystä. Mutta aikahan menee nopeesti.. Voisin jo tilailla testit valmiiksi raskauskeijulta, vai mistäs nykyään raskaustestit tilailette?

Siihen asti oon hengessä mukana, tsempit ja plussatuulia kaikkien suuntaan!:Hugging Face:
 
Varhaisen aamun testailuja.. Mulla on nyt toiseen kertaan vti lyhyen ajan sisään, ja kovat kivut herätti yöllä. Samalla kun kirjoittelin työterveyden chattiin pyyntöä uudesta ab-kuurista, ajattelin varmuuden vuoksi tsekata jos mahdollisella raskaudella olisikin vaikutusta lääkkeen valintaan. Premom ja Clue ennusti menkkoja torstaille, Flo tälle päivälle, joten ajattelin odottaa muutenkin Flon ennustukseen ennen testausta. No, omia tuntemuksia vastoin piirtyi testiin sitten kuitenkin viivat! 🧡 Vähän epäuskoinen olo ja varovaisen optimistisesti tästä eteenpäin, kaikkea kun voi vielä tapahtua.

IMG_20240714_044602.jpg
 
@Sesia ihana, hienot viivat! Onnea matkaan!

Täällä tuli aamusta aivan paperinvalkoinen nega. Ehkä olin liian ajoissa mutta odotellaanpa sit uutta kiertoa. Joku karma tässä on oltava kun aina vuodesta toiseen menkat tulee mökillä ja siellä ei ole juoksevaa vettä edes 😅🙈
 
Digi-ovistesti nega tänäänkin, kp15. Lähdettiin vielä esikoisen kanssa kahdestaan mummulaan 500km päähän kotoa, joten jos nyt jotenkin ihmeen kaupalla kuitenkin ovuloisin vielä, niin raskaudesta ei silti tarvii haaveilla tähän kiertoon.

Keljuttaa muutenkin, päivän agenda on kuus tuntia junassa kiukkusen taaperon kanssa huonojen päiväunien jälkeen, eli ei suosikkipuuhaa 😅
Mäkin just kattelin, että Flo ennustaa ovulaatiota just viikolle, kun oon lapsen kanssa reissussa ilman miestä.. 😅 että vähän harakoille taitaa kierto mennä mullakin heti alkuunsa. Toki pitää talletella ennen lähtöä ja takaisin tullessa, mutta todennäköisyydet eivät ole puolellamme.
Oletteko te pitkään reissussa?
 
No niinhän se kp 1 nyt rantautui tänne. 😮‍💨 Toivon niin kovasti että ehdittäisi ensi kuussa käydä lapsettomuuspolin sulkujen jälkeen siellä labroissa ja tutkimuksissa ettei menisi päällekkäin reissun kanssa. Ja toivottavasti nyt määräisi mulle jotain mikä auttaisi tuohon pitkään tuhrutteluun, jos tosiaan vaikka keltarauhasessa jotain häikkää.
 
Varhaisen aamun testailuja.. Mulla on nyt toiseen kertaan vti lyhyen ajan sisään, ja kovat kivut herätti yöllä. Samalla kun kirjoittelin työterveyden chattiin pyyntöä uudesta ab-kuurista, ajattelin varmuuden vuoksi tsekata jos mahdollisella raskaudella olisikin vaikutusta lääkkeen valintaan. Premom ja Clue ennusti menkkoja torstaille, Flo tälle päivälle, joten ajattelin odottaa muutenkin Flon ennustukseen ennen testausta. No, omia tuntemuksia vastoin piirtyi testiin sitten kuitenkin viivat! 🧡 Vähän epäuskoinen olo ja varovaisen optimistisesti tästä eteenpäin, kaikkea kun voi vielä tapahtua.

View attachment 135288

Hienot viivat, onnittelut! :smiling face with heart-eyes:
 
Heips! Liityimpä minäkin keskusteluun. :)
Ensimmäinen raskaus toiveissa, pillerit jätetty kuun alussa pois ja nyt arviolta dpo 10. Eilen aamulla vielä nega testissä.

Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän sisällä, toki en tiedä miten pillerien lopettaminen ne sekoittaa. Tänään elämäni ensimmäistä kertaa rinnat oikeasti kipeät (aiemmin ei mitään oireita ennen vuotoja) ja satunnainen metallinmaku suussa. Viime viikolla pari päivää tiputteluvuotoa, joka loppui yhtä nopeasti kun alkoi.

Koitan olla rauhallisin mielin ja liikaa innostumatta, voisko olla niin että heti ekalla ois tärpännyt :D
 
Kyllä piinailijan aika on pitkä…🤯 Tänään dpo 7/kp 38, vois jo tulla ne menkat jos on tullakseen. Mieli tekee tepposia ja kehittelee jos minkälaista kolotusta ja oireilua, tuskallisempaa tekee vielä se että olen tämän viikon vapaalla töistä, joten ei ole mitään muuta tekemistä kuin velloa omassa kuplassa😂

Ärsyttää kun kierrot on näin pitkiä! Sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa 43 päivän kierron jälkeen, normimittaisella kierrolla tähän aikaikkunaan olisi jo melkeen saanut kaksi yrityskertaa😞 Gyne onneksi lupaili, että syksyllä saan terolutit kokeiluun mikäli pitkät kierrot jatkuu🙏🏼
 
Mun ovistestit kp 14-16. Kp 16 tänä aamuna. Nopeasti se haalistuu eli oli ja meni jo. Kahdet tallettelut ehdittiin, kp 14 ja kp 15 💗💗 nää pregchekin liuskat kyllä toimii hyvin mulla! Uskomatonta ettei varhainen km siirtänyt ovista yhtään. Ja mulla on edelleen tosi "kellontarkka kierto", sen n. 29 päivää.
 

Liitteet

  • IMG20240715181133.jpg
    IMG20240715181133.jpg
    2 MB · Katsottu: 88
M3tti, meillä yli vuosi jo.. oon koko ajan aatellut, että syksyllä hakeuduttaisiin tutkimuksiin. Sitä on lykännyt kun jotenkin se pelottaa ja uskonut kuitenkin koko ajan tähän saakka, että onnistuisi luomuna. Mulla taustalla vielä että nuorena 21v esikoinen tärppäsi vasta yk9! Nyt on alkanut kahden varhaisen km jälkeen usko hiipua.. silti molemmat ollaan perusterveitä ja suht nuoria vielä, 35v ja 36v. Mulla ennestään 2 lasta ja niin säännöllinen kierto.. jaksan uskoa jonkin verran luomuplussaankin. Mutta niin, olishan se jo tutkimusten aika meilläkin.

Vaihtelevaa aaltoilua ollut.. että yhdessä vaiheessa tuntui, että teki mitä vain ja oli mitä vain ihanaa elämässä, niin kuin päällä olisi silti tämä lapsettomuus ongelma koko ajan kuin synkkä pilvi, joka varjostaa kaikkea.. välillä sieltä tummien pilvien välistä on aurinkokin paistanut ja ollut helpompia kausia.

Voimia teille vuoden tai yli yrittäneille ja meille myös 💗💗
 
M3tti, meillä yli vuosi jo.. oon koko ajan aatellut, että syksyllä hakeuduttaisiin tutkimuksiin. Sitä on lykännyt kun jotenkin se pelottaa ja uskonut kuitenkin koko ajan tähän saakka, että onnistuisi luomuna. Mulla taustalla vielä että nuorena 21v esikoinen tärppäsi vasta yk9! Nyt on alkanut kahden varhaisen km jälkeen usko hiipua.. silti molemmat ollaan perusterveitä ja suht nuoria vielä, 35v ja 36v. Mulla ennestään 2 lasta ja niin säännöllinen kierto.. jaksan uskoa jonkin verran luomuplussaankin. Mutta niin, olishan se jo tutkimusten aika meilläkin.

Vaihtelevaa aaltoilua ollut.. että yhdessä vaiheessa tuntui, että teki mitä vain ja oli mitä vain ihanaa elämässä, niin kuin päällä olisi silti tämä lapsettomuus ongelma koko ajan kuin synkkä pilvi, joka varjostaa kaikkea.. välillä sieltä tummien pilvien välistä on aurinkokin paistanut ja ollut helpompia kausia.

Voimia teille vuoden tai yli yrittäneille ja meille myös 💗💗
Kiva kuulla, että kuitenki oli ihan luomusti tärpänny aikasemmin vaikka oliki useempi yrityskierto takana. Toivottavasti niin käy myös nyt ❤️

Mää soitin jo kerran täällä tk:hn mutta ne ei alkanu vielä millekkään. Varattiin sit toi yksityisen ensikäynti et jos jotain ois mitä vois helposti tehä. Kauheesti meillä ei oo varaa hoitoihin, mut jos se antas jotaki ajatuksia.

Nyt on vähä toiveikkaampi vaihe menossa, mut välillä huomaan olevani aika katkera, kateellinen ja turhautunut. Paljon sellasia tunteita mitä en haluais edes tunnustaa.
 
Takaisin
Top