@IiJa-99 Iiiik ollaanko me piinakavereita!! Vaikka mulla ei lämpö ollukaan vielä noussut niin epäilen kuitenkin vahvasti, että ovis oli mullakin aamuyöllä. Huomenna saan sitten vahvituksen siitä. Ja onpas ihana kuulla, että sun keho päätti luomusti vetäistä oviksen! En tiennytkään, että letrojen käyttö ja lopettaminen saattaa avittaa tossa. Todella siistiä.
// Edit: muistin nyt, että teillä jää ovis hyödyntämättä, pahoittelut, ehdin innostua. 
Ja @Kwv pidetään sormet ristissä huomista vasteultraa varten! Oon tulkitsevani sun viestissä pientä stressiä joko talletteluista tai vasteen määrästä, toivottavasti pääset vähän maantumaan, jotta saatte oviksen hyödynnettyä hyvillä fiiliksillä.
@Celestia Hienosti se ovis tulee sieltä just kun mies pääsee käymään. Miten ootte saaneet tallettelut ajoitettua kuakosuhteessa?
Toki toi epäsäännöllinen kierto lisää ihan omat jekkunsa tuohon.
Meillä on vaan yhdet talletukset pankissa, kp 13 (ja nyt on siis kp 16). Huono kausi sekä mulla että mun miehellä. Ensin me molemmat sairasteltiin vuoronperään, sitten mun isällä todettiin syöpä ja mun mies ei päässyt hakemaansa jatko-opintopaikkaa, joten molemmat mökötetään täällä vaan. Joten en edes aio yrittää vietellä miestä, mennään tuolla kp13 tilillä nyt.
Parempia talletteluja sitten kesäkuulle. Meiltä jää toukokuu välistä miehen reissun takia.
// Edit: muistin nyt, että teillä jää ovis hyödyntämättä, pahoittelut, ehdin innostua. 
Ja @Kwv pidetään sormet ristissä huomista vasteultraa varten! Oon tulkitsevani sun viestissä pientä stressiä joko talletteluista tai vasteen määrästä, toivottavasti pääset vähän maantumaan, jotta saatte oviksen hyödynnettyä hyvillä fiiliksillä.

@Celestia Hienosti se ovis tulee sieltä just kun mies pääsee käymään. Miten ootte saaneet tallettelut ajoitettua kuakosuhteessa?
Toki toi epäsäännöllinen kierto lisää ihan omat jekkunsa tuohon.Meillä on vaan yhdet talletukset pankissa, kp 13 (ja nyt on siis kp 16). Huono kausi sekä mulla että mun miehellä. Ensin me molemmat sairasteltiin vuoronperään, sitten mun isällä todettiin syöpä ja mun mies ei päässyt hakemaansa jatko-opintopaikkaa, joten molemmat mökötetään täällä vaan. Joten en edes aio yrittää vietellä miestä, mennään tuolla kp13 tilillä nyt.
Parempia talletteluja sitten kesäkuulle. Meiltä jää toukokuu välistä miehen reissun takia.
Muokattu viimeksi:
Oon ollut aiemmin ahkera sillä rintamalla, sekä ompelujen että neulomusten saralla. Työarki on kuitenkin viimeiset pari vuotta ollut sen verran kiireistä, että vähiin ovat jääneet nuo käsityöpuuhat. Pääsispä äitiyslomalle vielä joskus, niin voisi keskittyä harrastamaan 

teidän aika koittaa vielä