Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja viivanpaikkaan ei tule ikinä väriä... "Vuoto kuitenkin alkaa muutaman päivän tavanomaisia kuukautisia myöhemmin ja mahdollisesti tavanomaista runsaampana. Arvion mukaan jopa puolet hedelmöityksistä päätyy keskenmenoon niin varhain, ettei nainen edes tiedä olleensa raskaana. Kemiallinen raskaus ei ole kuitenkaan ”huijariraskaus”, vaikka raskaus ei kunnolla alakaan. Ne antavat toisaalta edes jotain tietoa hedelmöittymisestä. Toistuessaan useammin saattaa olla kuitenkin syytä sulkea pois mahdolliset oheissairaudet ja tarkistaa hormonaalinen tilanne sekä kohdun seinämien rakenne."Mun miljoonat viivanpaikat on ollut testiajalla useimmiten tulleita haaluja harmaita tai joskus jopa punertavia viivoja jotka näkyy parhaiten testiä eri kulmiin käännellen tai tietyssä valossa. Moni niistä jäänyt näkyviin kuivuttua.
Tiedän kyllä. En aio kinastella asiasta enempää kun näköjään "tilastotietokaan" ei täällä pädeMulla on tullut viivanpaikkaan jopa väriä. Riippuu testistä. Mutta oikeen plussan kyllä erottaa.
Ei ollu siis missään uran reunassa vaan ihan tasapaksu viiva.Mun miljoonat viivanpaikat on ollut testiajalla useimmiten tulleita haaluja harmaita tai joskus jopa punertavia viivoja jotka näkyy parhaiten testiä eri kulmiin käännellen tai tietyssä valossa. Moni niistä jäänyt näkyviin kuivuttua.
Pc liuskassa näkyy ennen testaamista vaalea viivanpaikka/ura joka testin kastuttua tulee tietyssä valossa näkyviin kunnolla. Siinä menee helposti lankaan kun testiväri kertyy sen uran reunaan testin kastuttua ja näyttää haamulle mutta ei sitä ole. Sama ilmiö monesti rfsu herkällä.
Joo kyllähän se monesti plussa vahvistuu nopeasti, jos on plussa.Juu ei tartte kinastella kyllä normaali plussa siitä vahvistuu nopeeta jos sikseen on. Eli sullakin Josba jo ylihuomenna viimeistään jo näkyy oikein kunnolla
Miul meinaa kuuppa hajota kun ei oo selvyyttä. Onneksi huomenna on ne hcg mittauksetIhan hirveetä tää jatkuva oireiden seurailu Yrittää ylianalysoida kaikkia pienimpiäkin muljahduksia. Katotaan, jos sitä vklp testin huvikseen uittaisi. Viimeksi kyllä haamulainen tuli vasta kp 40 ja tänään vasta kp 30.
Osanottoni kovasti voimia ja tsemppiä jatkoonMe käytiin tänä aamuna lääkärissä toteamassa, että kesken menee tämäkin raskaus. Nyt sitten jännitetään riittääkö näyttö julkiselle puolelle tutkimuksiin ja selviääkö niistä jotain. Eli tänne ei tule joulukuista, hätä on suuri, että tuleeko biologista lasta ollenkaan
Varmaan jatkossa kirjoittelen enemmän tuolla menetyksen kokeineiden puolella, joten paljon tsemppiä ja plussatuulia kaikille tänne.
Tää on kun mun ajatuksista jonka vuoksi enemmän pitänytkin hiljaiseloa ja tuntui että meni plussa vai ei tyyliseksi ja mietin onko tää mun paikka vai ei.Heippa!
Mukavaa kun keskustellaan aktiivisesti! Täällä on tainnut nyt kuitenkin muiden jutut hukkua chattihenkisen nopeatempoisen keskustelun alle. Tehdään siis tilaa erilaisille keskustelutyyleille. Niille on kaikille aikansa ja paikkansa. Tästä eteenpäin nopeatempoisempi keskustelu tai useampi peräkkäinen viesti samalta käyttäjältä voisi keskittyä tähän uuteen ketjuun. Kun taas täällä ketjussa voi jakaa tuntoja ja tsempata samaan tapaan kuin ennenkin. Tännekin saa yhä lähettää lyhyitäkin viestejä eikä ole katastrofi jos tulee kaksi peräkkäistä viestiä samalta käyttäjältä. Mutta jos jutteluttaa paljon kannattaa mennä pulisemaan upouuteen Vauvakuumechattiin. Testejä kannattaa taas tuttuun tapaan tiirailla pääasiassa Plussa vai ei? -ketjussa.
Plussatuulia kaikille plussaa toivovalle!
Hei! Itse olen kokenut positiivisena, että keskustelu käy kiivaana, mutta en ole älynnyt, että siitä on haittaa. Enkä tiennyt, että tämä on palsta mihin odotetaan jokaisen kommentoivan kerran pari viikossa tai harvemmin. Itsekkin olen kommentoinut lähiaikoina kiivaammin ja osallistunut enemmän erilaisiin keskusteluihin. Pahoitteluni siitä, jos tämä on jotain loukannut. Ehkä yritän hillitä kirjoitteluani jatkossa.Heippa!
Mukavaa kun keskustellaan aktiivisesti! Täällä on tainnut nyt kuitenkin muiden jutut hukkua chattihenkisen nopeatempoisen keskustelun alle. Tehdään siis tilaa erilaisille keskustelutyyleille. Niille on kaikille aikansa ja paikkansa. Tästä eteenpäin nopeatempoisempi keskustelu tai useampi peräkkäinen viesti samalta käyttäjältä voisi keskittyä tähän uuteen ketjuun. Kun taas täällä ketjussa voi jakaa tuntoja ja tsempata samaan tapaan kuin ennenkin. Tännekin saa yhä lähettää lyhyitäkin viestejä eikä ole katastrofi jos tulee kaksi peräkkäistä viestiä samalta käyttäjältä. Mutta jos jutteluttaa paljon kannattaa mennä pulisemaan upouuteen Vauvakuumechattiin. Testejä kannattaa taas tuttuun tapaan tiirailla pääasiassa Plussa vai ei? -ketjussa.
Plussatuulia kaikille plussaa toivovalle!
Ehkäpä kyseessä on huomautus näihin viestittelyihin, joissa on vain yksi lause per viesti ja peräkkäisiä viestejä tulee useampi yhdeltä ihmiseltä, eikä ohjeisteta kommentoimaan vain kerran viikkoonEnkä tiennyt, että tämä on palsta mihin odotetaan jokaisen kommentoivan kerran pari viikossa tai harvemmin.