Raskaaksi 2023

Olipa ihana huomata lyhyen ”tauon” jälkeen että keskustelu meni vanhoihin uomiinsa 🥰
Tää yritys ja vauvakuume on varmasti kaikille henkisesti haastavaa, on kiva että me täällä ollaan vertaistukena toinen toisillemme ja pieni turvasatama kun voi nimettömästi kirjoitella muiden samoissa tilanteissa olevien kanssa ❤️

Itse en ainakaan loukkaannu/suutu toisten plussista, ihanaa lukea toisten matkaa ja saada muilta vinkkejä/kokemuksia.

Mun mielestä hyvä parannus toi chat puoli kiivaampaan keskusteluun 👌🏽
Ei kaikki ehdi arjen/työn/elämäntilanteiden vuoksi osallistua kiivaaseen keskusteluun ja viestit helposti hukkuu ja ei ehdi sanoakkaan mitään välissä.

Vielä en itse lannistu, vielähän tässä on aikaa jäljellä tälle vuodelle ja jos ei niin sitten tähtään vuodelle 2024 ❤️
Joskus se raskautuminen vaan vie toisilla aikaa enemmän kun toisilla, ja joku voi tarvita siihen hoidollista apua/tukea, thats life, what can you do 🤷🏻‍♀️

@Josba05 pahoittelut huonoista uutisista, tsempit seuraavaan kiertoon ❤️ paljonko hcg oli?

@Beanen toivittavasti sinustakin kuullaan vielä ❤️

@ kaikki käsityö harrastajat, täällä myös yksi sellainen 🥰 eniten neulon kaikkea, osaan myös virkata, tuftata ja nyt himottaisi käydä ostamassa tuo uusi Novita x Arabia lehti 🙈
Osaan myös ommella, ompelukone ja saumuri löytyy 👌🏽 suunnittelinkin että sitten mahdolliselle pienelle ompelisin itse jotain.
Käsityö lehtiä kotiin tulee mm Novita ja Kotiliesi Käsityö/Suuri Käsityö jossa kaavoja

Huomisen ohjelma on Lapsimessut ❤️
Ja saas nähdä uskaltaako ostaa mitään pientäkään 🙈
pari mielenkiintoista luenteo ajattelin köydä kuuntelemassa ja tutustua esim vaunupuoleen.

Otin muuten vitamiineista nyt käyttöön tuon Mama multivitan ja lisä D 20 (rav terppa suositteli jättämään normi multivitan pois koska siinä on A vitamiinia)
(Muita syön Kalcipos D, rauta, B12, foolihappo 1mg) ja nyt kokeilen sitä NAC kapseleita.
Maca jauhetta kokeilen myös tuorepuurossa/jugurteissa.

Kävin siis siellä rav terpalla kun tulee hypo oireita tän lile leikkauksen jälkeen ja käytiin läpi ruokavaliota ja mulla se kaikki kunnossa ja vielä keskusteltiin että ei pitäis noilla hypoilla olla mitään vaikutusta raskautumiseen 🥰
Vielä tulossa lääkörin vo kk päästä, eiköhän sitten sen jälkeen lapsettomuuspoli ohjelmoi jatkoja kun halusivat sieltä kattoa noi kaikki ensin että kaikki on ok ja ”lupa raskautua”

Ja se tärkein kaikista: dpo 12 kp 25/27 eikä mitään suuntaan tai toiseen oikeastaan 😏
testejä en ole vieläkään uitellut.

Hatun nosto niille jotka jaksavat itse ommella tai kutoa vaatteita. Mä en edes osaa🙈
Omaa napaa sen verta että vuoto ollut todella rajua, siis hirveitä hyytymiä ja kauheet kivut tuntuu että sitä vuotoo oikein lorahtelee. Nyt pari päivää tätä asiaa sisäistänyt ja aloin miettimään kun jossain törmäsin sellaiseen että kolmen kemiallisen jälkeen olisi hyvä tutkia mistä ne johtuvat?🤔 Meillä kuitenkin seitsemän lasta ja kaikista raskauksista tullut lapsi paitsi ulkoisesta ja näistä muutamasta kemiallisesta. Missäköhän vika nyt sitten on? Veikkaan että tiputtelu liittyy tähän eli olisiko sitten progesteronin vähyys?

Oli hyvä että ylläpito puuttui. Tajusin itsekin kuinka olin spämmännyt tajuamatta asiaa sen koommin itse, pahoittelut kaikille😕

Monilla jännät paikat👍 kohta saadaan plussa uutisia🤗

Hatun nosto niille jotka jaksavat itse ommella tai kutoa vaatteita. Mä en edes osaa🙈
Omaa napaa sen verta että vuoto ollut todella rajua, siis hirveitä hyytymiä ja kauheet kivut tuntuu että sitä vuotoo oikein lorahtelee. Nyt pari päivää tätä asiaa sisäistänyt ja aloin miettimään kun jossain törmäsin sellaiseen että kolmen kemiallisen jälkeen olisi hyvä tutkia mistä ne johtuvat?🤔 Meillä kuitenkin seitsemän lasta ja kaikista raskauksista tullut lapsi paitsi ulkoisesta ja näistä muutamasta kemiallisesta. Missäköhän vika nyt sitten on? Veikkaan että tiputtelu liittyy tähän eli olisiko sitten progesteronin vähyys?

Oli hyvä että ylläpito puuttui. Tajusin itsekin kuinka olin spämmännyt tajuamatta asiaa sen koommin itse, pahoittelut kaikille😕

Monilla jännät paikat👍 kohta saadaan plussa uutisia🤗
Mulla on molemmissa keskenmenoissa tullut tiputteluviotoa (joka on siis myös normaalia) mut mulla nyt gyne yhdisti sen siihen että progesteronissa ois jotain häikkää ja jatkossa saan tukilääkkeet. Oon myös lukenut ton että kolmen perättäisen kemiallisen jälkeen niitä syitä lähdettäisiin selvittämään. Siks onkin vähän nurin kurista että jos haluaa keskenmenotutkimuksiin niin niitä ei lasketa mut jos on pelkkiä kemiallisia niin sit ne lasketaan 😅

Mulla on molemmissa keskenmenoissa tullut tiputteluviotoa (joka on siis myös normaalia) mut mulla nyt gyne yhdisti sen siihen että progesteronissa ois jotain häikkää ja jatkossa saan tukilääkkeet. Oon myös lukenut ton että kolmen perättäisen kemiallisen jälkeen niitä syitä lähdettäisiin selvittämään. Siks onkin vähän nurin kurista että jos haluaa keskenmenotutkimuksiin niin niitä ei lasketa mut jos on pelkkiä kemiallisia niin sit ne lasketaan 😅
Aivan, veikkaan että syy on juuri progesteronin vähyydestä .
En tiedä miten tuo viimeisin raskaus tapahtu kun ei ollut kuitenkaan mitään tukilääkkeitäkään 🤔 Silloin kun ei tullutkaan tiputtelua jo tiesin et nyt on tärpännyt ja raskaus kesti vaikka oli aina tiputellut jopa kuusi päivää ennen menkkoja!! Nyt ei ole enää sama onni myöden vaan alkaa näköjään jo alkiotkin tippuun alapäästä😕😔

Mies ei halua lähteä mihinkään gynekologeille. Sano että kun on jo seitsemän lasta niin hullun hommaa ja rahan haaskausta. Kuulemma tulee tai ei ja on ennenkin tullut ilman apuja🙄

Näen jotain tai jopa samantapaisen kun tuo mun rfsu tekemän 🤞🏽
Onneksi tosiaan kokeet tulossa niin saat varmistuksen 🙂

Täällä dpo 11 kp 25/27, ei mitään uutta, samat ”oireet” kun ennenkin.
Rinnat kipeät, jomottelee ja jopa alapäätä välillä vihloo.
Sukkapuikko kipuja/salamointia oli pari pv sitten.
Jostain taulukosta katoin että mahdollinen kiinnittyminen on todennäköisin 10.4 eli dpo 9?
Muok ja lisätty kuva
Ooh en oo tiennykään et miten voi vaihdella toi kiinnittymis päivän mahdollinen ajankohta noin reilusti. Ilmankos sitä suositellaan testata vasta 14 päivän päästä ovulaatiosta. Jännittävää kyllä ku on eilen ja tänään mulla vatsa vähä kipuillut. Mut voihan tuo olla vaa jäätävä jööti ku söin lasagnea ku karvinen.

Minä!! Oon ihan ikionnellinen, koska en tässä kierrossa syönyt letroja ja olin varma ettei luomuovista tule kun ei ole tullut ennenkään. Mutta eilen illalla sain tasavahvat viivat ja tänä aamuna testiviiva oli paljon kontrollia tummempi😍 ovista veikkaan tapahtuneeksi aamuyöllä koska herätessä oli tuttu jomotua oviksen jäljiltä.

Toivotaan parasta teidän vasteultraan ja muutenkin seuraavaan raskauden alkamiseen❤️

Ihanaa varmasti tuo vaatteiden ompelu, osaisipa itsekin🥰
Mää en oo mitään muuta uskaltanu hankkia vasta kuin yhden tutin😅
Oi mahtavaa. Ehkä ne letrot buustasi kehon omaa hormonitointaa ja kun niitä ei enää ottanutkaan niin keho muisti että miten pitää toimia🤍

Ja voi miten ihanan paljon käsityöihmisiä🥰 ostelin raskausvaatteita alkuun enemmän ehkä ekan vuoden aikana ku yritetty mutta toisen vuoden aikana ei enää osteltu mitään. Odotan nyt ennemmin että tärppää niin jatkuu ottelut. Ystävä lahjoitti pari kesää sit vauvanvaatteita kassillisen. Ompelukone olisi joten olisi kyllä ihana kokeilla osaisinko tehdä jotain. Olen lähinnä ommellut vain laukkuja ja reppuja ja esim kaventanut vaatteita. Esikoisen nallelle tein paidan kerran. Olisi kiva ostaa joku yli-ihana printti kangas ja tehdä vauvan vaate. Toki miksei imetyspyjamakin.

Muokattu viimeksi:
Oi mahtavaa. Ehkä ne letrot buustasi kehon omaa hormonitointaa ja kun niitä ei enää ottanutkaan niin keho muisti että miten pitää toimia🤍

Ja voi miten ihanan paljon käsityöihmisiä🥰 ostelin raskausvaatteita alkuun enemmän ehkä ekan vuoden aikana ku yritetty mutta toisen vuoden aikana ei enää osteltu mitään. Odotan nyt ennemmin että tärppää niin jatkuu ottelut. Ystävä lahjoitti pari kesää sit vauvanvaatteita kassillisen. Ompelukone olisi joten olisi kyllä ihana kokeilla osaisinko tehdä jotain. Olen lähinnä ommellut vain laukkuja ja reppuja ja esim kaventanut vaatteita. Esikoisen nallelle tein paidan kerran. Olisi kiva ostaa joku yli-ihana printti kangas ja tehdä vauvan vaate. Toki miksei imetyspyjamakin.
Se voi olla et keho sit muistaa kuinka toimii. Se on vähän sama jos on teroluteja käyttänyt ja lopettaa niin voi olla et keho osaa itte toimii.

Mä siivosin vessaa ja oli yks testi liuska tippunut koriin, no tein sen ja edelleen plussa vaikka olen jo vuotanut tiistaista asti ja silloin HCG vaan 3.7 että kyllä noi testit sit pirun herkkiä on. Siis toi pc liuskakin niin ei voi oikeesti olla 25 kun se antaa plussaa vaikka hormoonia ei veressäkään juuri mitään.

Nyt saunaan rentoutuu. Josko tää tästä.

Kaikille toivoville plussatuulia❤️

Mites @Jefar in dpo 13? 😍🌈 tuntemuksia??

Täällä lämmöt nousi kunnolla, eli ovis on tapahtunut. Nyt sitten piinaillaan rauhassa 🌈

Noup.
Ja tein varmuuden vuoksi cb digin kun lapsimessuille menossa niin sit ois ollu kiva shoppailla 🙈
Mutta ruutuun pärähti Ei raskaana 🙄

Uuden kierron alkua siis odotellessa ja tähdätään pientä sitten 2024 ❤️

Mukavia messuja @Jefar kuitenkin 🙂☀️ Ja muillekin, ketkä menossa!

Mä oon tarkoituksella pysynyt poissa esim. lastenvaateosastoilta, enkä edes hypistellyt yhtään mitään tavaraa tms tässä raskautta odotellessa... Nyt oon vähän vähentänyt netissä vauvajuttujen lukemistakin. Kun aloitettiin yritys, tuli kyllä googletettua äitiyspakkauksen sisällöt ja luettua blogeja ja palstoja oikein olan takaa 😁

Nyt on dpo6 ja pieni toivonkipinä taas mielessä... Mitään oireita ei kyllä ole mistään.

Minä täältä taas huutelen väliin olemassa oloani 😂 Kaikki viestit luen ja reagoin juttuihin ❤️

Tällä hetkellä ei ole oikein itsellä mitään jaettavaa, sillä emme oikein tiedä yritetäänkö tässä kuitenkaan, ainakaan aktiivisesti. Kierukan poiston jälkeen kierto on tasaantunut, mutta kondomilla ollaan pitkälti menty. Ajatus vauvasta olisi ihana, mutta tällä hetkellä oma tavoittelu AMK houkuttelee enemmän, enkä tiedä haluanko mahdollisen sisäänpääsyn jälkeen heti vanhempainvapaalle :Face With Ok Gesture: Joten kaipa tämä lapsihaave tässä elää mukana taustalla, mutta nyt keskitytään tähän arkeen. Katsotaan milloin hänen aikansa on ❤️

Tästä huolimatta tahtoisin tänne jäädä taustalle teitä seuraamaan ja osallistumaan keskusteluihin jos sopinee. Toivon kaikille plussatuulia ja tsemppejä yrityksiin ❤️

Täällä käyty vasteultrassa ja vastoin mun kaikkia pelkoja vaste on ollut erinomainen ja ovis tulee kuulemma aivan viimeistään maanantaina jolloin kp 14. Viimeisessä kunnon kierrossa ovis oli kp 23 eli aika huikea muutos. (Ja jos joku miettii niin mulla oli letroissa kp 2-6 ,2 kertaa päivässä annostus jo näin heti aluksi) eli kaikille teille jotka mietitte myöhäistä ovista niin mulle näistä oli selvästi apu vaikka siis aina oon pviloinnut ja myöhäisistä oviksista myös raskautunut. Parasta oli kun mun puoliso totesi että hän näki mun naamasta että kun nyt konkretisoitui että kaikki on hyvin niin mun pelot selvästi hälveni.

Täällä käyty vasteultrassa ja vastoin mun kaikkia pelkoja vaste on ollut erinomainen ja ovis tulee kuulemma aivan viimeistään maanantaina jolloin kp 14. Viimeisessä kunnon kierrossa ovis oli kp 23 eli aika huikea muutos. (Ja jos joku miettii niin mulla oli letroissa kp 2-6 ,2 kertaa päivässä annostus jo näin heti aluksi) eli kaikille teille jotka mietitte myöhäistä ovista niin mulle näistä oli selvästi apu vaikka siis aina oon pviloinnut ja myöhäisistä oviksista myös raskautunut. Parasta oli kun mun puoliso totesi että hän näki mun naamasta että kun nyt konkretisoitui että kaikki on hyvin niin mun pelot selvästi hälveni.
Onpa kiva uutinen! Nimimerkillä "ovis kp18-20"...

Oli mulla kerran ainakin ovis n. kp14, jolloin kiertokin oli lyhyempi. Huomaa siis sen, miten se luteaalivaihe pysyy ilmeisesti aika vakiona aina.

Jos olisin varoissani, menisin heti yksityiselle tutkimuksiin... Kun voi olla jokin tällainen ongelma, mikä olisikin helpostikin korjattavissa 😐

Mä tonne plussa vai ei ketjuun päräytin roskishaamun tänään aamusella. Huomenna uusiksi.. Alavatsalla edelleen menkkojen alkamistunne- semmonen paineen tuntu. Jännän äärellä siis vielä. 🤞😊 Piinaavaa on täytyy myöntää.

Ollaan miehen kans mökkeilemässä. Täällä ylämäänkarjaa tuossa mökkitien varressa. 😍Oon ihaillut heitä ja kehuinkin frouvien hienot tukat eilen aitauksen vieressä kun käytiin. 😄 ja muutenkin luonnoneläinten kirjo ollut huikeaa jo vuorokauden olon jälkeen täällä, näkynyt niin haikaraa ja kettuakin. Voisiko haikara olla kiltti ja toisi meillekin vauvan.🤗

Pakko kommentoida noihin käsityöasioihin. Siis niin suuri plussa jos osaa tehdä vaatteita ommella, kutoa..mitä vaan. Itse arvostan käsitöitä korkealle koska en itse osaa tehdä mitään.😇

Nautinnollista viikonloppua kaikille.👌💯

@Popsicle_30 no jep, tilanne nyt se, että ei oo edelleenkään alkaneet, joten luulen et jäi vaan kokonaan sit välistä jostain syystä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Hilma_ Tervetuloa! Kuulostaapa rankalta kokemukselta tuo pitkittynyt tyhjentyminen :sad-face:

@Nyyti2 Paljon voimia ja tsemppiä, toivottavasti pääsisitte pian tutkimuksiin!

@Empsu94 Voimia sinne :red-heart: Musta hyvä ottaa rennommin, ei puolipakolla kannatakaan talletella ja välillä elämässä on semmosia hetkiä, että parempi keskittyä omaan vointiin. Toivottavasti piinailu tuottaa tulosta!🌈

@Celestia onpa hankala tilanne, tosiaan kyllä varmasti helpottaa tuo saman katon alla asuminen! Me asutaan miehen kanssa yhdessä, mutta mulla kans mietinnässä jo tuo, että mies ei välttämättä pääse mukaan töidensä vuoksi just neuvolaan tai ultriin... Kaikenlisäks se olisi varmasti hänelle tosi hyvää siedätystä, kun kammoksuu vähän sairaalamaailmaa.

@Enniy Koska raskautuminen on epävarmaa, hakisin semmoista työtä joka kiinnostaa, ennemmin ehkä vakkaria (koska takaisin paluu on helpompaa). Siitä ei tarvitse minusta huonoa omatuntoa kokea, jos joutuu jäädä pois. Elämää ei voi ennustaa ja suurin osa työnantajista sen ymmärtää. :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Jefar En muista oliko täällä puhetta aiemmin maca-jauheesta, mutta se saattaa aiheuttaa joillain terveydellisiä ongelmia (estrogeenihaitat, mahdollisesti maksaongelmat). Tämä varmaan sulla on tiedossa, mutta ihan siltä varalta halusin asian tuoda täällä esille, jos joku ei ole tietoinen. Vitsi olis ollut mielenkiintoista päästä lapsimessuille, mutta jäänee toiseen vuoteen! :disappointed-face:

@Beanen voimia, kuulostaa rankalta kyllä tuo vuotaminen. :crying-face:Jos kolme keskenmenoa peräkkäin niin niitä ainakin pitäis tutkia. En tiedä lasketaanko kemiallista..?

Käsityöihmisiä täälläkin, tosin vaan pienimuotoisesti neulon, kun ei kärsivällisyys ainakaan vielä riitä ompelemiseen. :Face With Tears Of Joy: Sen sijaan kirppistelen paljon ja meillä onkin (mun toimesta) kokoon 68 asti käytännössä kaikki hankittuna, jos kausivaatteita ei lasketa… Ja parit isommat koot myös. Kirppistelyssä oon tosi tarkka hinnasta ja laadusta, en osta nyppyyntyneitä tai kankaaltaan huonolaatuisia, enkä maksa esim. vetoketjullisesta yökkäristä 5€ (aika yleinen hinta täällä ainakin esim. lindexin yökkäreille, vaikka olis nyppyjä tai värjäymää...). Sit kun tulee hyviä löytöjä vastaan niin tuntuu entistä kivemmalta :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Vähän omaa napaa vielä; viimenen välivuoto ei sitten tosiaan ikinä tullut eikä varmaan tulekaan. Aiempien arvioiden mukaan nyt ois kp5-6. Ajattelin maanantaina alkaa tikuttaa ovista, onko teistä tarpeen jo aikaisemmin? Ei ehkä yritetä vielä tässä kierrossa (minä haluaisin, mutta mies totesi että "ei me niin sovittu" :Face With Tears Of Joy:, mutta katsotaan josko on eri mielellä oviksen aikaan sit kuitenkin), joka tapauksessa haluaisin sen oviksen bongata oli yritystä tai ei.

Yplle kiitos keskusteluun puuttumisesta, aloin itse myös hieman turhautua viestittelyjen pituuteen ja tahtiin. Aikuisen ihmisen pitää kuitenkin olla kykeneväinen ottamaan ohjeistusta ja palautetta vastaan. Valitettavasti eihän tästä aiemman tapaisesta keskustelusta olisi tullut mitään, jos usea ihminen nk. spämmää asioita. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Muokattu viimeksi:
@ros4
En muuten olekkaan kuullut tollasiata 🤯
Toki sen että ei raskaana ollessa saa käyttää sekä myös et pitää jotain taukoa pitää käytössä (omalla kohdalla nyt ei kuitenkaan ole mitään ylikäyttöä tai edes joka päivä.
Täytyykin tutkia vielä tarkemmin.

Just messuilta palattu, 5-6h meni ja jalat on niiiin kipeät et huh, lepuuttelua loppupäivä 🥱
Oli ihan kiva eka kerta, muutamia luentoja tuli kuunneltua esim. Perhevapaauudistuksesta paneelikeskustelu.
Sitten kiersin paikan muutaman kerran.
Tutustuin vaunuvalikoimiin ja sain vinkkejä niihin, en ostanut oikein mitään, varsinkaan mitään vauvatavaraa.

Ei alkanut vielä tänään uusi kierto mut luulen että alkaa huomenna varmasti niin luteaali ois sen vakio 13.
En usko ihmeisiin että mun tän päivän digi nega muuttuis mihinkään enää

@ros4
En muuten olekkaan kuullut tollasiata 🤯
Toki sen että ei raskaana ollessa saa käyttää sekä myös et pitää jotain taukoa pitää käytössä (omalla kohdalla nyt ei kuitenkaan ole mitään ylikäyttöä tai edes joka päivä.
Täytyykin tutkia vielä tarkemmin.

Just messuilta palattu, 5-6h meni ja jalat on niiiin kipeät et huh, lepuuttelua loppupäivä 🥱
Oli ihan kiva eka kerta, muutamia luentoja tuli kuunneltua esim. Perhevapaauudistuksesta paneelikeskustelu.
Sitten kiersin paikan muutaman kerran.
Tutustuin vaunuvalikoimiin ja sain vinkkejä niihin, en ostanut oikein mitään, varsinkaan mitään vauvatavaraa.

Ei alkanut vielä tänään uusi kierto mut luulen että alkaa huomenna varmasti niin luteaali ois sen vakio 13.
En usko ihmeisiin että mun tän päivän digi nega muuttuis mihinkään enää
Tosta estrogeenitasojen muutoksesta löytyy jo jonkin verran dataa, sinänsä se ei siis välttämättä ole haitta, mutta toisaalta raskautumisessa hormonitasoilla voi olla paljon merkitystä. Ja esim. voi aiheuttaa ongelmia semmosten asioiden suhteen, mihin estrogeeni vaikuttaa. Maksatoksisuudesta en selkeää luotettavaa lähdettä tähän hätään löytänyt, lähinnä vedotaan vaan siihen, ettei ole voitu vielä todistaa haittoja maca-jauheesta tulleeksi. Kuitenkin esim. ashwagandha, jota osa käyttää kans raskautumista yrittäessä, on antanut vahvoja viitteitä maksatoksisuudesta. Lähinnä luontaistuotteiden kanssa kannattaa olla varovainen varsinkin maksa-asioiden suhteen, ja erityisesti jos jotain oiretta tulee (ihottumaa, vatsaoireita, keltaisuutta tms.) niin niistä luontaistuotteistakin kannattaa mainita lääkärissä 😊 Näistä on harmillisen vähän kunnon tutkittua tietoa, mm. koska "ei valvottuja"-aineita on vaikee tutkia.

Lapsimessuihin; oon itse miettinyt kans jo vaunuja. Bugaboon foxit on ollu aika suositut katukuvassakin, mutta musta ne on kauheen matalan oloiset? Ja harmillista toi digin nega, ne kyllä taitaa olla yleensä aika tarkkoja testejä. ☹️

Heippa. Testasin aamulla uusiksi sofilla, nyt testiajan puitteissa liuskaan ilmaantui haamuli.☺ Kp 28/ 24-28 tänään. Huomiseksi säästin digin ja katsotaan sillä sitten. Mies kyselee tuossa siis tuntuuko sulta nyt siltä et oisit raskaana?!😄 en osaa sanoa, kun en ole koskaan ollut. Täällä mökillä oleillaan ja kohta aamusaunat tulille. Sitten kiertämään semmonen järvi josta tulee 7 km lenkki💪

Heippa kaikille!
Täältä liittyisi uusi mukaan joukkoon. Ollaan miehen kanssa yhdessä luettu koko tämä ketju läpi. 😊
Itse olen 34v ja mies 39v ja haaveena ensimmäinen yhteinen lapsi. Itsellä entuudestaan 7v ja 4v nappulat ja miehelle tämä yhteinen olisi ensimmäinen.
Täällä menossa kp24 ja dpo10(? ) ja tänään nega testattu ja pms-oireita bongattu. En tikuttele ovista, joten dpo:sta ei ihan täyttä varmuutta. Niin ja yk1 menossa ja miehen sanoin "vedetään reilusti ja rennosti", eli paljon peiton heiluttelua rennosti nauttien ja ilman paineita. 🤭
Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen ja kiva liittyä joukkoon mukaan!

Takaisin