Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei näistä kannata ottaa itseensä Moderaattori/yp joutuu välillä puuttumaan, what can you do Mutta kyllä minua ainakin kiinnostaa sinun tuloksesi ja muidenkinHyvä tietää, että keskustelua ei saa käydä. Eikä ryhmiä faceenkaan perustaa, tai niistä täällä puhua "jotta keskustelu pysyy aktiivisena myös foorumilla". Logiikka siis täysin 100. Kiitos ja näkemiin ja kaikille plussaa yrittäville paljon tsemppiä. En tule huomista tulosta enää tänne kertomaan, etten vaan loukkaa ketään. Onneksi on olemassa kaksplus keskustelu, jossa saa olla aktiivinen tai ei-aktiivinen oman halunsa mukaan, eikä kukaan hormonipäissään tee typeriä sääntöjä (tämäkin kommentti varmaan poistetaan, koska se rikkoo kultaisia sääntöjä)
Miksi pitäisi alkaa tällä porukalla tehdä Faceen ryhmiä, kun täällä lasketun ajan mukaan tulee salainen ryhmä auki? Iso osa täällä olevasta porukasta halunnee pysyä ainakin jollain tasolla anonyyminä. Facebook on täynnä lasketun ajan ryhmiä, sinne vaan jos siltä tuntuu.Hyvä tietää, että keskustelua ei saa käydä. Eikä ryhmiä faceenkaan perustaa, tai niistä täällä puhua "jotta keskustelu pysyy aktiivisena myös foorumilla". Logiikka siis täysin 100. Kiitos ja näkemiin ja kaikille plussaa yrittäville paljon tsemppiä. En tule huomista tulosta enää tänne kertomaan, etten vaan loukkaa ketään. Onneksi on olemassa kaksplus keskustelu, jossa saa olla aktiivinen tai ei-aktiivinen oman halunsa mukaan, eikä kukaan hormonipäissään tee typeriä sääntöjä (tämäkin kommentti varmaan poistetaan, koska se rikkoo kultaisia sääntöjä)
Täällä ainakin yksi marttyyri nosti päätänsä moderaattorin kommentin jälkeen vaikka en edes tiedä oliko se allekirjoittaneelle tarkoitettu vai ei, mutta ainakin otin sen sellaisena, koska olin yksi niistä jotka viime päivinä on keskustellut kiivaammin. En ole se pahin spämmääjä, mutta itseltäkin on saattanut tulla välillä kaksi viestiä peräkkäin, enkä ole älynnyt sen olevan kiellettyä. Pahoitteluni!Kiitos @Vargynja sanoistasi!
Asiaa puhuit, samaa mieltä olen kanssasi. On ookoo keskustella ja jakaa asioita, mutta sitä en ymmärrä miksi samalta ihmiseltä/ihmisiltä tulee sata viestiä peräkkäin lyhyinä lauseina, kun asian olisi voinut kirjottaa yhteen pidempään. Sekä se, että samaa asiaa toisetaan koko ajan ja raskaustesti kuvia ei myöskään tähän ryhmään miljoonaa tarvii laittaa kun sille on oma ryhmä.
Marttyyriksi alkoi/syyllistyi heti pari tuosta palautteesta, siinä kohtaa voi mennä peilin eteen ja kysyä itseltä miksi meni tunteisiin, mihin osui?
Hyvää päivän jatkoa kaikille ja toivottavasti kaikki ketkä ennenkin juttelivat, tulevat takaisin koska olisi kiva kuulla kaikkien kuulumisia!
Ihanaa että ompelet!Onko täällä muita oviksen metsästäjiä?
Täällä menossa kp 10 ja ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Tässä kierrossa letrot käytössä oviksen tukemiseksi ja jännittää aika paljon kuinka ne on toimineet, ainakaan sivuoireita ei onneksi oo tullut. Huomenna vasteultra ja sittenhän sen näkee meidän historialla on aina kolmas kierto tärpännyt eli tällä matikalla se olis kesäkuussa mutta toivotaan että tulis kuitenkin aiemmin.
Täällä oli aiemmin keskusteluja hankinnoista niin mulla on sellainen iltaprojekti että ompelen pieniä vaatteita. En ois koskaan aatellut että musta tulis se joka tekee itse lapsen vaatteet mutta niin musta on tullut ihan nollasta on lähdetty liikkeelle mutta on ollut ihana nähdä kuinka kehittyy ja parasta on kun mies hypistelee niitä pieniä valmiita vaatteita ja on niin fiiliksissä siitä että ne on itse tehtyjä.
Onko täällä muita oviksen metsästäjiä?
Täällä menossa kp 10 ja ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Tässä kierrossa letrot käytössä oviksen tukemiseksi ja jännittää aika paljon kuinka ne on toimineet, ainakaan sivuoireita ei onneksi oo tullut. Huomenna vasteultra ja sittenhän sen näkee meidän historialla on aina kolmas kierto tärpännyt eli tällä matikalla se olis kesäkuussa mutta toivotaan että tulis kuitenkin aiemmin.
Täällä oli aiemmin keskusteluja hankinnoista niin mulla on sellainen iltaprojekti että ompelen pieniä vaatteita. En ois koskaan aatellut että musta tulis se joka tekee itse lapsen vaatteet mutta niin musta on tullut ihan nollasta on lähdetty liikkeelle mutta on ollut ihana nähdä kuinka kehittyy ja parasta on kun mies hypistelee niitä pieniä valmiita vaatteita ja on niin fiiliksissä siitä että ne on itse tehtyjä.
Minä!! Oon ihan ikionnellinen, koska en tässä kierrossa syönyt letroja ja olin varma ettei luomuovista tule kun ei ole tullut ennenkään. Mutta eilen illalla sain tasavahvat viivat ja tänä aamuna testiviiva oli paljon kontrollia tummempi ovista veikkaan tapahtuneeksi aamuyöllä koska herätessä oli tuttu jomotua oviksen jäljiltä.Onko täällä muita oviksen metsästäjiä?