@Harmi89 Onnea munasoluille matkaan!
Toivottavasti kaikki hedelmöittyy ja jatkaa kehitystään. Mäkin olen ihmetellyt niitä lukemia kuinka paljon nuo varsinaiset munasolumäärät kaikista vaihtelee. Kieltämättä se kypsyys kuulostaa järkevältä selitykseltä.
Täällä saa kyllä paljon hyvää tietoa ja kokemusta.
Klinikalla pitää itse osata kysyä ja ei sitä yleensä muista.
Toivottavasti kaikki hedelmöittyy ja jatkaa kehitystään. Mäkin olen ihmetellyt niitä lukemia kuinka paljon nuo varsinaiset munasolumäärät kaikista vaihtelee. Kieltämättä se kypsyys kuulostaa järkevältä selitykseltä.Täällä saa kyllä paljon hyvää tietoa ja kokemusta.
Klinikalla pitää itse osata kysyä ja ei sitä yleensä muista.
jos plussa torstaina, siirtoon ei pääse, ja jos perjantaina, niin sit siirto varmastikin ma. Mä niin toivon, että tämä plussa vielä odottaisi tuloaan perjantaihin! Ottaa niin aivoon, jos pitää tehdä valinta siirron ja odotetun työ/huvireissun välillä. Kerrankin toivon, että se plussa on mieluummin vaikka torstaina kun huomenna, ettei tarvitse itse päättää.
Kamalaa jos ei selvää syytä hoidon mahdolliselle epäonnistumiselle ole tiedossa etukäteen, niin lisää yrityksiä ei saisi. ICSI kuulostaisi kyllä järkevältä jatkolta.