Onnea plussasta!!!Tämmöinenhän sieltä tuli..
Pitääpä lähtee ostaa vielä digitaalinen testi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussasta!!!Tämmöinenhän sieltä tuli..
Onnea plussasta!!!
Neuvolaan kannattaa soittaa aika piankin, niillä täyttyy kalenterit nopsaan. voit samalla kysyä onko teidän alueella mahdollista päästä varhaisultraan. Luulen että ei julkisella. Mutta meilläkin neuvolan ultraus on viikko ja 2 pv meidän vqrhaisultran jälkeen niin kannattaa kysyä ensin neuvolasta ja sitten varata halutessa aika yksityiselle. Ja ehdottomasti tuut höpöttelemään tuonne tammikuisiin!!Kiitos
En tiedä miten päin olisin, tunteet käy kyllä laidasta laitaan
Mites tässä nyt pitää toimia? Soitan neuvolaan lähipäivinä? Varmaa haluan jonnekkin varhaisultraan niin miten sen kanssa Ihan pää pyörällä
Oih onnittelut!Tämmöinenhän sieltä tuli..
Nyt heti ja ovikseen asti.Tänään kp1 ja yk8. Milloin greippimehu hyvä aloittaa?
Ihanaa Pumppuli!! Paljon onnea! :) Toivottavasti ei ollut mikään liian kriittinen leikkaus tulossa!Tämmöinenhän sieltä tuli..
Voi höh..Kökkö on tää uus kyllä. Mä luulin et puhelin vaan eilen sekoili ku välillä oli vanha ja välistä tämä. Sekin on kökköä että pc tekee jäätävän viivanpaikan, kun vielä viimeiset toivonrippeet heitetään ilmoille. Ja samalla reissulla pyyhkäisee kp1 paikalle
Se olis sitten verkkotilaus laitettava kehiin, mitäs laitetaan, ovistestejä ja varmaan medigoot kehiin. Tää päivä menee paskois tunnelmissa, huomenna varmaan jo helpottaa.
Tähän kiertoon taas greippimehu, koska se mulla ainakin auttaa ovislimoihin selkeesti. Olin edellisen ilman ja joutuu kyllä toteamaan että greipillä parempi.
Joko @Uppisss tuli mun kans kp1, vai pääsetkö yllättää. Totisesti toivon että kukaan ei tähän köörii mua seuraa.