Raskaaksi 2022

Onnea plussasta!!! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Kiitos:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

En tiedä miten päin olisin, tunteet käy kyllä laidasta laitaan:tears:

Mites tässä nyt pitää toimia? Soitan neuvolaan lähipäivinä? Varmaa haluan jonnekkin varhaisultraan niin miten sen kanssa :Face Without Mouth:Ihan pää pyörällä

Kiitos:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

En tiedä miten päin olisin, tunteet käy kyllä laidasta laitaan:tears:

Mites tässä nyt pitää toimia? Soitan neuvolaan lähipäivinä? Varmaa haluan jonnekkin varhaisultraan niin miten sen kanssa :Face Without Mouth:Ihan pää pyörällä
Neuvolaan kannattaa soittaa aika piankin, niillä täyttyy kalenterit nopsaan. :smiling-eyes: voit samalla kysyä onko teidän alueella mahdollista päästä varhaisultraan. Luulen että ei julkisella. Mutta meilläkin neuvolan ultraus on viikko ja 2 pv meidän vqrhaisultran jälkeen niin kannattaa kysyä ensin neuvolasta ja sitten varata halutessa aika yksityiselle. :smiling-eyes: Ja ehdottomasti tuut höpöttelemään tuonne tammikuisiin!! :tears::smiling face with heart-eyes:

Onnea Pumppuli!

Kiitos neuvoista, pitää hakea huomenna Prismasta sitä greippimehua, lähikaupassa oli vain greippilimsaa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Onnea Pumppuli!! :red-heart::red-heart:

Tääl lämmöt laski, menkat alkanee huomenna tai viim ylihuomenna.
En kyllä kuuntele enää kroppaani yhtään vaikka tulis mitä oireita ja tää on pyllystä...

voisko silti kertoa et hormonit ainaki toimii tms??

Kökkö on tää uus kyllä. Mä luulin et puhelin vaan eilen sekoili ku välillä oli vanha ja välistä tämä. Sekin on kökköä että pc tekee jäätävän viivanpaikan, kun vielä viimeiset toivonrippeet heitetään ilmoille. Ja samalla reissulla pyyhkäisee kp1 paikalle :crying-face:

Se olis sitten verkkotilaus laitettava kehiin, mitäs laitetaan, ovistestejä ja varmaan medigoot kehiin. Tää päivä menee paskois tunnelmissa, huomenna varmaan jo helpottaa.

Tähän kiertoon taas greippimehu, koska se mulla ainakin auttaa ovislimoihin selkeesti. Olin edellisen ilman ja joutuu kyllä toteamaan että greipillä parempi.

Joko @Uppisss tuli mun kans kp1, vai pääsetkö yllättää. Totisesti toivon että kukaan ei tähän köörii mua seuraa.

Oho mikä päivitys! Menee hetki tottua :D mut onpa kiva nähdä yhtäkkiä (puhelimella) että ihmisillä on allekirjoituksia! Tämä vissiin näkyi aiemmin vaan tietokoneella, ja puhelimella vaakatasossa, mutta nyt näkyy myös puhelimella pystyasennossa, mikä on ainut tapa millä ite oon käyttänyt. Ja pitääpä seurailla miten nuo uudet reaktiot toimii täällä!

Kökkö on tää uus kyllä. Mä luulin et puhelin vaan eilen sekoili ku välillä oli vanha ja välistä tämä. Sekin on kökköä että pc tekee jäätävän viivanpaikan, kun vielä viimeiset toivonrippeet heitetään ilmoille. Ja samalla reissulla pyyhkäisee kp1 paikalle :crying-face:

Se olis sitten verkkotilaus laitettava kehiin, mitäs laitetaan, ovistestejä ja varmaan medigoot kehiin. Tää päivä menee paskois tunnelmissa, huomenna varmaan jo helpottaa.

Tähän kiertoon taas greippimehu, koska se mulla ainakin auttaa ovislimoihin selkeesti. Olin edellisen ilman ja joutuu kyllä toteamaan että greipillä parempi.

Joko @Uppisss tuli mun kans kp1, vai pääsetkö yllättää. Totisesti toivon että kukaan ei tähän köörii mua seuraa.
Voi höh.. :(
Ei alkanut vielä täällä, mut viimeistään huomenna alkaa varmaan ku lämmötkin jo laski.. Eilen oli vielä aamulla 37

Takaisin