Jostakin kumman syystä olen alkanut miettimään ajatusta että entäs jos tuleekin kaksoset 
En saa sitä mielestäni. Ei minua haittaa vaikka yhden sijaan olisikin kaksi, ajatus ei vain jätä rauhaan. Asia selviää kyllä aikanaan mutta pyörii päässäni jatkuvasti. Kaikkea sitä hormonihuuruissaan pohtii 

En saa sitä mielestäni. Ei minua haittaa vaikka yhden sijaan olisikin kaksi, ajatus ei vain jätä rauhaan. Asia selviää kyllä aikanaan mutta pyörii päässäni jatkuvasti. Kaikkea sitä hormonihuuruissaan pohtii 
Ajattelin pitkään, että olisimme yhtä aikaa raskaana, mutta ensin odotin koronarokotetta ja sitten ei heti tärpännytkään. Oikeastaan vaihdettiin lennosta - hänen vauvansa syntyi kolme päivää ennen kuin itse plussasin.
Mutta ihanaa, kun olen nyt raskaana. Muutenkin olisi ollut vähän haikeaakin nähdä se vauva.
Onneks valvottiin vaan reilu tunti ja sen jälkeen nukuttiin kaikki melko hyvin. Eikä esikoinen oo nyt enää aamusella oksentanu, ja mieskin alkaa olla paranemaan päin.
Se on paljon korkeampi ku viitearvoissa eilen siis rv 4+2 mulla, jolloin viitearvot ois noin 160-500.. Mut hoitajan mukaan parempi että on korkeampi ku matalampi ja se useampaan kertaan sano että viitearvot on vaa viitearvoja.