Elokuisten höpinäketju

Todennäköisesti uskaltaa, ainakin jos ei ole hirveän laimeata pissaa. Itse aion tehdä 5+5, silloin sain viime raskaudessakin 3+.

Minulla taas on ihan päinvastoin - ekan raskauden olin ihan huolesta soikeana ja olin ihan varma, että menee kesken. Viimeksi ajattelin pitkään, että onpas hyvä merkki, kun tulin niin nopeasti raskaaksi, mutta jotenkin olin ihan vakuuttunut, että tulee vielä keskenmeno, kun eihän se nyt niin helposti voi kaikki mennä. Vasta joskus rv12+ aloin tajuta, että se "hyvä merkki" todennäköisesti syntyykin vielä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Nyt taas ajattelen, että olen raskaana, kunnes toisin todistetaan. Ja toki tutkailen todennäköisyyksiä. Nytkin 5+1 on minun esitiedoillani jo 84,1% todennäköisyys, ettei tule keskenmenoa. Ihanaa noissa todennäköisyyksissä on myös se, että alussa keskenmeno riski laskee aika hurjaa vauhtia.

Ihana kun sä rauhoittelet täällä kaikkia :Heavy Black Heart: ja tosi hyvä toi sivusto, kiitos linkistä! Mä oon kyllä monessa muussa asiassa hyvin tasapainonen, järjen ja tunteet huomioiva ihminen, mutta ilmeisesti omaan lisääntymiseeni en osaa suhtautua tyynesti :Face With Tears Of Joy: Syytän sekä hormoneita ja sitä et on kuitenkin iso asia kyseessä että vuosia lukemiani lapsettomuusblogeja ja lähipiirin kokemuksia.

Ja siis tavallaan munkin oli vaikea luottaa myös esikoisraskauden sujumiseen ja vielä hänen syntymän jälkeenkin ekat 6kk pelkäsin kätkytkuolemaa ihan tosissaan. Mutta sit toisaalta oli kuitenkin myös se ihana kutkuttava ajatus, et jos kaikki meneekin hyvin. Sitä ei oo nyt oikein ollut, vaikka etukäteen aattelin et tietoisesti yritän suhtautua positiivisemmin. Mut itse asiassa se saattaa olla osasyy, että oon koittanu väkisin työntää huolet pois ja olla vaan optimistinen :Face Without Mouth: Ehkä jos annan huolille tilaa ja käsittelen ne, niin jää tilaa ilollekin :Relieved Face:

vmk, teitkö digin?
Ja oon samaa mieltä itsestäni, että omaan lisääntymiseen en näköjään osaa suhtautua rennoin mielin.
Tietysti tässä nyt on paljon pelissä, kun on lapsettomuushoidot takana. Vaikkakaan ne ei kestäny kovin kauaa ennen tätä plussaa, niin yrittäminen on kestänyt. Myös rahallisestikin on paljon pelissä.

Tänne tais pahoinvointi rantautua. Tän aamun on saanu nieleskellä ja kakoa :Face Without Mouth:
Onneks tuntuu menevän ees taas ja nyt on ihan ok olo, kun 15min taaksepäin ei ollu :Face With Tears Of Joy:

Tänään ultra, jossa katsotaan raskauden sijainti. Muutapa siellä ei näillä viikoilla (5+5) näykään. Ois saanu tulla ens viikon alussa nää vatsakivut, niin ois voinu näkyä :Face With Tears Of Joy:

vmk, teitkö digin?
Ja oon samaa mieltä itsestäni, että omaan lisääntymiseen en näköjään osaa suhtautua rennoin mielin.
Tietysti tässä nyt on paljon pelissä, kun on lapsettomuushoidot takana. Vaikkakaan ne ei kestäny kovin kauaa ennen tätä plussaa, niin yrittäminen on kestänyt. Myös rahallisestikin on paljon pelissä.

Tänne tais pahoinvointi rantautua. Tän aamun on saanu nieleskellä ja kakoa :Face Without Mouth:
Onneks tuntuu menevän ees taas ja nyt on ihan ok olo, kun 15min taaksepäin ei ollu :Face With Tears Of Joy:

Tänään ultra, jossa katsotaan raskauden sijainti. Muutapa siellä ei näillä viikoilla (5+5) näykään. Ois saanu tulla ens viikon alussa nää vatsakivut, niin ois voinu näkyä :Face With Tears Of Joy:

En tehny. Kävin aamuyöllä vessassa, mitä en yleensä tee, niin en viittiny siinä alkaa säätää ja sit aattelin et aamupissa ehkä oli laimeempaa kuin yleensä. Huomenna sit. Onkohan se parempi tehä sit aamuyöstä, jos taas herää sillon vessahätään, vai vasta aamusta? Vai liekö tuolla väliä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

En tehny. Kävin aamuyöllä vessassa, mitä en yleensä tee, niin en viittiny siinä alkaa säätää ja sit aattelin et aamupissa ehkä oli laimeempaa kuin yleensä. Huomenna sit. Onkohan se parempi tehä sit aamuyöstä, jos taas herää sillon vessahätään, vai vasta aamusta? Vai liekö tuolla väliä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mä tein aamuyöstä :tears:

Uskaltaudun tänne jo tähyilemään, josko elokuinen meillekin tulisi. Tänään olisi 5+0, päivät kulkevat tuhottoman hitaasti. Esikoisesta tein yhden testin (4+3, oli selkeä) ja tästä toisesta tein kolme (liuskoja, vika 4+4), mutta koetan psyykata itseäni että testit on nyt tehty ja varhaisultra loppukuusta kertoo sitten lisää... :Grimacing Face:

Ehkä itsekkin uskaltaudun tänne kirjoittamaan.. eilen ilmesty testiin positiivinen tulos josta edelleen todella hämmentynyt. Tämä olisi itselle jo 5 lapsi ja perheen 7, nuorin meillä täytti eilen 8kk ja vasta kahdet kuukautiset olleet imetyksen lopetuksen jälkeen ja epäsäännölliset, joten tänään ehkä 4+6. Täytyy maanantaina soitella neuvolaan, koska olen niin epävarma kestosta kun erinäisiä oireita ollut jo jonkin aikaa

Heissan. Täällä odotellaan kolmosta, kotoa löytyy tyttö -15 ja poika -17.
Jotenki tuntuu, että voiko taas käydä niin helposti ku kaks ensimmäistä että ekasta kierrosta.. edelliset meni hyvin, koittaa luottaa että tämäkin menee :Two-hearts: la ois loppukuusta, 26pv.

Heippa!
Varovaisesti uskaltaudun tänne mukaan. Tänään selkeä plussa jo ennen kuin testiaika oli mennyt. Ei siis epäselvää muussa kuin että millä viikoilla nyt mennään. Omien laskelmien mukaan olisi 4+3 jos ovulaatiopäivänä tai sen lähellä tärppäsi, menkoista laskettuna taas 5+6 joka ei ole mielestäni realistinen. LA menisi elokuun loppuun ~24.pvän tietämille.
Ennestään lapsia löytyy 2008, 2010, 2013, 2016 ja 2020 syntyneet :Upside Down Face:

Tänään piti tarkistaa viesteistä, milloin teillään positiivisen raskaustestin, 3.12. eli kaksi viikko on kuluneet hujauksessa. Menispä koko raskausaika yhtä nopeasti.

En ole saanut aikaiseksi soittaa neuvolaan. Jospa ensi viikolla soittelen ja menen sitten tammikuussa vasta käymään. Toivottavasti saan pian tammikuun työvuorot, jotta voin varata neuvolan kyselemättä töistä vapaata. Saapa nähdä antavatko mulle aikaa alkuraskauden ultraan. Täällä Oulussa on kyllä monta yksityistäkin, joten kyllähän sitä halutessaan pääsee käymään.

Heippa!
Varovaisesti uskaltaudun tänne mukaan. Tänään selkeä plussa jo ennen kuin testiaika oli mennyt. Ei siis epäselvää muussa kuin että millä viikoilla nyt mennään. Omien laskelmien mukaan olisi 4+3 jos ovulaatiopäivänä tai sen lähellä tärppäsi, menkoista laskettuna taas 5+6 joka ei ole mielestäni realistinen. LA menisi elokuun loppuun ~24.pvän tietämille.
Ennestään lapsia löytyy 2008, 2010, 2013, 2016 ja 2020 syntyneet :Upside Down Face:
Tervetuloa! Ihana saada ison perheen äitejä tänne. Meillä on 6 lasta 1/2005-11/2019.

Onhan se vähän erilaista arkea kun talossa on monen ikäistä. Ei paljon pesitä vauvan kanssa ja raskausaikakin sujuu vauhdikkaissa merkeissä.
Totta. Raskaus menee siinä sivussa lähes huomaamatta (oireita ja vaivoja lukuun ottamatta) ja kohta havahtuu siihen että kesä oli ja meni, vauva syntyi ja arki jatkuu niin kuin ennenkin. Tulokas menee siinä samalla missä muutkin.

Totta. Raskaus menee siinä sivussa lähes huomaamatta (oireita ja vaivoja lukuun ottamatta) ja kohta havahtuu siihen että kesä oli ja meni, vauva syntyi ja arki jatkuu niin kuin ennenkin. Tulokas menee siinä samalla missä muutkin.
Toki meillä viimeksi oli melkein kuuden vuoden ikäero, niin kaikki mullistui. Mutta nyt puolet lyhyempi, niin voi olla että aika rutiinilla taas menee. :Grinning Face::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Tein aamusta sen viikkodigin ja 3+ se onneksi näytti :Hugging Face: Eihän se paljonkaan kerro mihinkään suuntaan, mutta ehkä kuitenkin vähän helpottaa mieltä. Nyt loppuu testailut ja ootellaan varhaisultraa noin viikon päästä. Onneks viikko menee varmaan nopeesti, mutta saa nähdä pääseekö sellaseen rentoon joulufiilikseen ollenkaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Heippa kaikille :smiling-eyes:

Jokohan uskaltaisin liittyä tänne :smiling-eyes: Meillä yritystä reilu neljä vuotta takana ja tänä syksynä päästiin aloittamaan hoitoja suoraan ICSI:llä. Tuoresiirrosta tuli kemiallinen ja nyt tästä ekasta pas:ista plussa, joka toivottavasti saataisiin syliin asti :red-heart:

Heippa kaikille :smiling-eyes:

Jokohan uskaltaisin liittyä tänne :smiling-eyes: Meillä yritystä reilu neljä vuotta takana ja tänä syksynä päästiin aloittamaan hoitoja suoraan ICSI:llä. Tuoresiirrosta tuli kemiallinen ja nyt tästä ekasta pas:ista plussa, joka toivottavasti saataisiin syliin asti :red-heart:

Paljon vauvaliimaa matkaan :Two-hearts:
Ps. Huomasin, että odottajien listalta oli muutama tippunut pois. Käytkö muokkaamassa omaa viestiä sillai että kaikki pysyy listalla? :smiling-eyes:

Paljon vauvaliimaa matkaan :Two-hearts:
Ps. Huomasin, että odottajien listalta oli muutama tippunut pois. Käytkö muokkaamassa omaa viestiä sillai että kaikki pysyy listalla?
Oi ei! Mitähän oon sählännyt? Puhelimella yritin lisätä itseni sinne :loudlycrying:

Takaisin