Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rauhallista Joulua kaikille
Käääääk täällä just löysin pienen sykkeen kotidoplerilla 9+0 tänään ja oon muissakin raskauksissani ajoissa löytänyt.
Mietin että kun pääsen liittymään salaiseen ryhmään, olisi kiva perustaa keskustelut lapsettomuushoidoista plussanneille. Meitä on täällä elokuisissa kuitenkin useampia. Mitä ajatuksia? Lisäksi haluaisin perustaa ketjun esikoista odottaville, mikäli sellaista ei siellä jo ole
Voi tämä kuulostaa huippuidealle, itse osun myös molempiin kohderyhmiin. Pitäisi vana aktivoitua kirjoittelemaan enemmän, ketjuja olen kyllä tykännyt päivittäin käydä lukaisemassaMietin että kun pääsen liittymään salaiseen ryhmään, olisi kiva perustaa keskustelut lapsettomuushoidoista plussanneille. Meitä on täällä elokuisissa kuitenkin useampia. Mitä ajatuksia? Lisäksi haluaisin perustaa ketjun esikoista odottaville, mikäli sellaista ei siellä jo ole
Löydätkö viestin alta kohdan "Aloita keskustelu". Paina siitä.
View attachment 109534
Kerroin tänään raskaudesta töissä, kun olisi tarkoitus palata töiden pariin virallisesti nyt maanantaina. Raskaus vaikuttaa mulla työnkuvaan ja vähän pelkäsin kuinka tuskissaan siellä tästä uutisesta ollaan, mutta olivatkin ihan tosi iloisen oloisia ja onnittelivat kovasti.