Elokuisten höpinäketju

Oletteko kertoneet kenellekään? Hyvä ystävä huomasi tänään heti ilmeestä. Sille oli kiva kertoa kaikki.

Vähän ois tehny mieli kertoa yhdelle kaveriporukalle, joka yrityksestä tietää, ja esikoisen äitiporukalle, mutta pelko menetyksestä sai vielä himmailemaan. Sinänsä tyhmää, kun nää ois kyllä sellaset tyypit, jotka ois varmasti sellaisenkin sattuessa tosi ymmärtäväisiä ja osais tukea.

Mutta jos nyt loppuviikosta saisin digiin 3+, niin sitten kyllä kerron :Smiling Face With Smiling Eyes: ja mahdollisesti, jos tulee huonommat viikot, niin siitäkin, koska nää tyypit tosiaan osais varmaan lohduttaa.

Myös mun perheelle ois tarkotus kertoa, varmaan oli toi loppuviikon digin tulos mikä hyvänsä, koska ollaan menossa heille jouluksi, eikä kyllä pystytä tätä siellä salailemaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Esikoisestakin jouduttiin heille kertomaan jo viikoilla 4+ jotain, kun oltiin yhteisellä lomamatkalla :Grinning Face:

Luultavasti on menossa kesken, hcg oli verikokeessa alle 10 000. Ja sain digiin maanantaina 3+ ja se vaatii kuitenkin 20 000.

Luultavasti on menossa kesken, hcg oli verikokeessa alle 10 000. Ja sain digiin maanantaina 3+ ja se vaatii kuitenkin 20 000.

Toivottavasti ei ole menossa kesken :red-heart: Mitkä viikot sulla ois menossa? Ja mistä tuo että digitesti vaatii 3+ tulokseen tuon verran? Ja jos jossain on taulukoita noista paljon siihen digitestiin vaatii niin paljonkohan vaatii 2-3 tulokseen? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Toivottavasti ei ole menossa kesken :red-heart: Mitkä viikot sulla ois menossa? Ja mistä tuo että digitesti vaatii 3+ tulokseen tuon verran? Ja jos jossain on taulukoita noista paljon siihen digitestiin vaatii niin paljonkohan vaatii 2-3 tulokseen? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
5+4 on nyt.

Ainakin tällä palstalla on ollut taulukko noista viitearvoista. Oisko 2-3 ollu 200- 19900

5+4 on nyt.

Ainakin tällä palstalla on ollut taulukko noista viitearvoista. Oisko 2-3 ollu 200- 19900

Mä en itse ainakaan googlaamalla löytänyt äkkiseltään tietoja, mut en nyt mitenkään hirveän tarkasti etsinytkään. Omaan korvaan kuulostaa kyllä aika hurjalta, että digitesti vaatisi 3+ tulokseen tuollaisen määrän kun keskimäärin rv 6-8 tasot voi alhaisimmillaankin olla 1080-7560mIU/ml . En oo ite testannut digillä nyt mutta viikkojen mukaan pitäisi tulla kaiken järjen mukaan 3+. Verikokeessa tasot mulla taas oli reilu 11000, eli tuon sun löytämään mukaan mä en sais tuota tulosta. :Face Without Mouth:Niin ja viikot mulla on nyt 7+0 :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Sanoko ne lääkärit/hoitajat mitään tuosta arvosta? Pääsetkö uusinta mittaukseen?

Mä en itse ainakaan googlaamalla löytänyt äkkiseltään tietoja, mut en nyt mitenkään hirveän tarkasti etsinytkään. Omaan korvaan kuulostaa kyllä aika hurjalta, että digitesti vaatisi 3+ tulokseen tuollaisen määrän kun keskimäärin rv 6-8 tasot voi alhaisimmillaankin olla 1080-7560mIU/ml . En oo ite testannut digillä nyt mutta viikkojen mukaan pitäisi tulla kaiken järjen mukaan 3+. Verikokeessa tasot mulla taas oli reilu 11000, eli tuon sun löytämään mukaan mä en sais tuota tulosta. :Face Without Mouth:Niin ja viikot mulla on nyt 7+0 :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Millon sulla oli verikoe?

Toki eihän tää mitää faktatietoa ole, mutta...

Liitteet

• Screenshot_20211216-171147_Chrome.jpg
    Screenshot_20211216-171147_Chrome.jpg
    573.4 KB · Katsottu: 25

Digin 3+ vaatii 2700 ja risat, eli ei kuulosta huolestuttavalta! :Smiling Face With Smiling Eyes:

opXdSLfzGb876PVLBEgwjbVg6jOAeZrk_med.jpg

Onko sillä määrällä eroa, onko se verestä vai vitsasta? Voisi kuvitella, että hormoonin määrä olisi pississä pienempi

Uskaltaisinkohan jo huomenna (5+4) tehä sen viikkodigin? Kuumottelis kyllä kovasti tuolla kaapissa se. Tuntuu et sit kun sais sen 3+, niin vois hetken hengähtää, mutta toisaalta pelottaa et ei saakaan sitä. Jotenkin on kyllä tosi epäluottavainen olo tästä raskaudesta. Vaikka esikoisenkin odotusajan olin melkeen koko ajan huolissani jossain, niin silti muistelisin, että oli enemmän myös sellasta innostusta ja uskoa, et voihan kaikki mennä hyvinkin :Grimacing Face: Tai että innostus oli päällimmäinen tunne, jota pelko ja huoli yritti toppuutella, mut nyt on lähinnä se huoli ja innostus tuntuu teennäiseltä. Mut oliko se innostus sit jotain uutuudenviehätystä, mitä ei toisella kierroksella enää oo? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Uskaltaisinkohan jo huomenna (5+4) tehä sen viikkodigin? Kuumottelis kyllä kovasti tuolla kaapissa se. Tuntuu et sit kun sais sen 3+, niin vois hetken hengähtää, mutta toisaalta pelottaa et ei saakaan sitä. Jotenkin on kyllä tosi epäluottavainen olo tästä raskaudesta. Vaikka esikoisenkin odotusajan olin melkeen koko ajan huolissani jossain, niin silti muistelisin, että oli enemmän myös sellasta innostusta ja uskoa, et voihan kaikki mennä hyvinkin :Grimacing Face: Tai että innostus oli päällimmäinen tunne, jota pelko ja huoli yritti toppuutella, mut nyt on lähinnä se huoli ja innostus tuntuu teennäiseltä. Mut oliko se innostus sit jotain uutuudenviehätystä, mitä ei toisella kierroksella enää oo? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Todennäköisesti uskaltaa, ainakin jos ei ole hirveän laimeata pissaa. Itse aion tehdä 5+5, silloin sain viime raskaudessakin 3+.

Minulla taas on ihan päinvastoin - ekan raskauden olin ihan huolesta soikeana ja olin ihan varma, että menee kesken. Viimeksi ajattelin pitkään, että onpas hyvä merkki, kun tulin niin nopeasti raskaaksi, mutta jotenkin olin ihan vakuuttunut, että tulee vielä keskenmeno, kun eihän se nyt niin helposti voi kaikki mennä. Vasta joskus rv12+ aloin tajuta, että se "hyvä merkki" todennäköisesti syntyykin vielä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Nyt taas ajattelen, että olen raskaana, kunnes toisin todistetaan. Ja toki tutkailen todennäköisyyksiä. Nytkin 5+1 on minun esitiedoillani jo 84,1% todennäköisyys, ettei tule keskenmenoa. Ihanaa noissa todennäköisyyksissä on myös se, että alussa keskenmeno riski laskee aika hurjaa vauhtia.

Hei tulin vielä tänne ilmoittamaan että poistun ryhmästä... Keskenmeno todettu ultralla... Kohtu oli jo tyhjä eikä merkkejä kohdunulkoisestakaan löytynyt .. parempaa onnea teille muille :folded::Two-hearts:

Takaisin