Blaah, täältä tulee nyt vähän negailua omasta navasta käsin.. Tosiaan viime vkolla päätin että siirretään ekaa PASia jotta ehdin ottaa tehosterokotuksen. Noh, nyt näyttää siltä että vaikka en olisi tuota päätöstä tehnyt, olisi PAS jäänyt tekemättä tästä kierrosta, sillä KP17 menossa ja clear blue on vilkuttanut nyt 8 aamua korkeaa hedelmällisyyttä mutta ovista ei vaan kuulu eikä sen puoleen valkovuodonkaan perusteella näytä siltä että sitä olisi tulossa. Minähän ehdin tässä kierrossa käydä tilkassa ekassa ultrassa PASia varten ennen kuin tein päätöksen lykkäämisestä, ja siinä ultrassa (kp10) ei johtofollia löytynyt ja lääkäri meinasi että josko oli vielä liian aikaista. Tänä aamuna vessassa tuli paperiin kirkkaan punainen raita, minulla ei yleensä ole välivuotoja eikä oviksen aikaankaan vuotoa joten mitä lie sekin nyt sitten oli. Alan pahoin pelätä, että minun kierrossa on jotain häikkää (endon aiheuttamaa kenties), ja varmaan tilkassa kuitenkin pakottavat ekan PASin yrittämään luonnollisesta kierrosta, joten meneekö tässä nyt sitten seuraavakin kierto harakoille jos haluavat luonnolliseen yrittää ja tämä sama meno jatkuu, että ovista ei tule siinäkään kierrossa.. Punktion jälkeinen kierto oli minulla samanlainen, siinä ovis tuli päivänä 18 muistaakseni ja silloin ajattelin, että punktio sekoitti sen. Mutta punktiosta on nyt 3kk joten en usko, että sitä voi enää tässä kierrosta tästä meiningistä syyttää.