4.5 punktio: saldona 14 munasolua, 9 kypsää joista 5 hedelmöittyi. 3 oli 3 päiväistä, 2 blastovaiheeseen viljeltyjä.
7.5 tuoresiirto 3-päiväisellä. Tuoresiirto epäonnistui ja testi oli nega.
2.6 PAS-kierron ultra ovulaatiosta.
8.6 PAS- 4 päiväisellä alkiolla
10.6 Gonapeptyl kiinnitykseen aamulla
20.6 Positiivinen testi
9.7 Tarkistus raskauden alkamisesta
20.7 1. Neuvola
17.8 Nt-ultra
Jestas miten vauhdikas kevät ja kesä täynnä ihan koko tunnekirjo, mikä vain ihmisestä voi löytyä
Käytiin toissapäivänä nt-ultrassa ja päästiin vihdoin näkemään se pieni "pakastepulla" kunnolla ja nyt vasta kunnolla jysähti, että tämä voi sittenkin olla totta
Pieni epävarmuus silti seuraa, ja pelko että entäs jos meneekin kesken vielä. Tuntuu kuitenkin lohduttavalta ajatella, että mun kehossani tapahtuu jotain, mihin en kyennyt sen ikinä edes pystyvän endometrioosin ja 1,5v yrityksen ja kipujen jälkeen
Mua läpi hoitojen pohditutti ja mietitytti suuret annokset gonaleissa, mun huonot ja rajusti heittelevät amh-arvot, paino ja ties mikä muu vielä päälle. Kauheasti piti ja pitää vieläkin tehdä töitä itsensä kanssa, että pääsen sinuiksi tämän IVF asian kanssa. Normaaliahan se on, että joskus apua tarvitsee, mutta kun oli itsellä niin vahva ajatus ja mielikuva siitä, miten asioiden kuuluisi mennä, oli tää toinen polku jotain sellaista mikä rikkoi omaa identiteettiä.
Mutta lopputulos on sitäkin kaivatumpi, odotetumpi ja rakastetumpi jo nyt
Tänään rv12+6, huomenna jo rv13 ja ensimmäinen kolmannes jää taakse