Aurinkoinen ☀️
Oman äänensä löytänyt
Hei, palaan tänne pitkän tauon jälkeen.
Meillä tehty pas luonnolliseen kiertoon kaksi viikkoa sitten. Viime viikolla alkoi jo tiputteluvuoto joka on nyt sunnuntaista yltynyt ihan kunnon menkoiksi. En ole testannut, huomenna olisi testi päivä. Se oli meidän viimeinen alkio ja nyt suuresti mietinnässä että mitäs nyt. Meillä kaksi ihanaa lasta icsi hoidoilla -13 ja -19 ja olin jo varma että kun viimeinen pas tehty niin tämä olisi meidän osalta tässä. Mutta jostain kumman syystä tämän viime siirron jälkeen on tullut olo että vieläkö pitäisi yrittää vai antaa jo olla ja olla tyytyväinen jo tähän tilanteeseen, vertaistukea siis kaipailen teiltä kanssasisaret. Kuitenkin ikää on jo reilusti (37v)
Meillä tehty pas luonnolliseen kiertoon kaksi viikkoa sitten. Viime viikolla alkoi jo tiputteluvuoto joka on nyt sunnuntaista yltynyt ihan kunnon menkoiksi. En ole testannut, huomenna olisi testi päivä. Se oli meidän viimeinen alkio ja nyt suuresti mietinnässä että mitäs nyt. Meillä kaksi ihanaa lasta icsi hoidoilla -13 ja -19 ja olin jo varma että kun viimeinen pas tehty niin tämä olisi meidän osalta tässä. Mutta jostain kumman syystä tämän viime siirron jälkeen on tullut olo että vieläkö pitäisi yrittää vai antaa jo olla ja olla tyytyväinen jo tähän tilanteeseen, vertaistukea siis kaipailen teiltä kanssasisaret. Kuitenkin ikää on jo reilusti (37v)
Tämä on myös nyt sama 8+ viikko, jonka lopussa edellinen raskaus oli keskeytynyt, eli olen hyvin herkkänä taas tunnustellut erilaisia tuntemuksia ja pahoinvoinnin laimentumista jne. Jännä, että sattuivatkin samalle viikolle noi molemmat vahvoja tunteita herättävät päivät. Mutta päivä kerrallaan edelleen mennään, jos ahdistus kasvaa, niin ehkä pakko käydä väliultrassa tarkistamassa tilanne.
Ja paljon tsemppiä piinailijoille!
Toivon seuraavan kerran olevan sen, joka toisi onnistumisen! 

ainakaan luomutärppiä ei olla saatu aikaan 14kk aikana, vaikka multa löytyy solureserviä hyvin ja miehen simppanäyte oli normaali. Ei yhtään haamun haamua edes