Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Esikoiselle ostettu suklaakalenteri, vielä 3 hommamatta.
Huomasin eilen kaupassa että koirille oli kans kalentereita älyttömästi tarjolla!

Olisi mukava saada kalenteri kun en ole tavallistakaan pitkään aikaan itselle hommannut. Lapsilla ollut paras sellainen josta sai hyvälaatuisia autoja :) suklaakalenterit olivat pettymyksiä viime vuonna, suklaa sulanutta, ei saanut hyvin irti yms. Mutta vieläkin leikitään niillä hienoilla toissavuoden autoilla. Joten lelukalenteriin voi satsata.
Meilläkin joskus ollut sellaisia josta suklaata ei saanut irti. Ärsyttävästi vain mureni..

^^Joo, lemmikeille on myös tarjontaa jos jonkinlaista. Meillä oli viime vuonna neljälle koiralle yhteinen yksi älyttömän halvalla jostain löytynyt herkkukalenteri, mutta en kyllä kaikille ostaisi omia.

Jostain syystä haaveilen tytöille Schleich heppakalenterista, vaikka eivät edes itse ole sitä pyytäneet :p. Hinta on onneksi rajoittava tekijä, joskin näkyi jo ainakin Halpahallissa olevan reilulla alennuksella.

Itse en ole koskaan edes ajatellut että koiralle oma kalenteri :grin mut toisaalta, miksi ei, olen aina vaan pelännyt että meidän nirsolle ei sitten ne herkut kelpaakaan.

Nykyään on kyl niin paljon eri vaihtoehtoja, täälläkin tullut esille monta mistä en ole edes ennen kuullut.

Kyllä itselle lapsena riitti se perinteinen Suklaa kalenteri (tai muutama niitä :wink) ja se oli kyl ihan paras.
En tiedä onko liiankin hienoksi nykyään mennyt.

Meidän lapsella oli kerran Myyrä-kirjakalenteri, mutta ei kiinnostanut. Ehkä isommille lapsille toimii.

Miuta rupes kiinnostamaan tommonen kosmetiikkakalenteri, monella näköjään ollut. Onko niitä erilaisia ja onko ne kalliita? Luulis,että maksaa paljon :bag:

Eka vuosi, ettei suklaakalenteri nappaa, oonko tulossa vanhaksi vai muuten sekoomassa!? :grin

Meidän lapsella oli kerran Myyrä-kirjakalenteri, mutta ei kiinnostanut. Ehkä isommille lapsille toimii.

Miuta rupes kiinnostamaan tommonen kosmetiikkakalenteri, monella näköjään ollut. Onko niitä erilaisia ja onko ne kalliita? Luulis,että maksaa paljon :bag:

Eka vuosi, ettei suklaakalenteri nappaa, oonko tulossa vanhaksi vai muuten sekoomassa!? :grin
Mulla kiinnosti vaan kunhan sain ton Fazerin sinisen kalenterin. Se on muutenkin parasta suklaata niin odotan kalenterin olevan priimaa :)

Nuukuudesta: meillä mies joku vuosi halusi, että kalenterit ostetaan vasta ~2. tai 3.12 jotta on alessa. No, vielä 6. päivä ei ollut Prisma laittanut aleen. Lapset oli aivan hiilenä :D sit olisko 7.12 alessa mut jäljellä olo tyyliin MyLittle Pony kalenteria ja niitä halpoja. Lapset oli inasen pettyneitä, joten päätin että mies ei vastaa enää kalenteriostosta :D

Suklaakalenterit täytyy kyllä joka vuosi, ja niin myös tänä vuonna, itselleni ja miehelle ostaa, vaikka aikuisia ollaan :grin

Kuka muu avaa 24. päivä tv:n aina aamulla kakkoselle? Joulupukin kuuma linja, edelleen paras juttu koko joulussa <3 Onko joku joskus päässyt soittaa sinne?

Vitsit, oon vissiin kulkenut silmät kiinni kaupoissa, en oo jotenkin aatellu ees että kalenteri voi olla muutakin kuin suklaata! Tää onkin hyvä ketju, mistä saa kivoja vinkkejä eri ikäisten kalentereihin :happy: Ja äidille tietty myös :hilarious:

Tänään alkoi poika puhumaan siitä Lego Harry Potter kalenterista mut maksoi yli 30€ niin ei todellakaan raaski..

Hei mistä oot ostanut sellasen itse täytettävän joulukalenterin? Itekkin haluisin taaperolle sellasen, mutta en oo vielä perehtyny niin tarkkaan että mistä moisen ostais :santa

Lidlistä ostin. Tuo on muovinen eli luulisi kestävän meidänkin taaperon käsittelyssä :bag:

Tuosta The Joulukalenterista muistan sen, kun joku joulu olin kiivennyt uunin pankolle (siis meikäläisessä on semmoinen vanhan mallinen leivinuuni/hella-systeemi) siivoamaan äitin apuna ja taustalla pyöri the Joulukalenteri. Näsä oli silloin kyllä vähän kuumottava! :grin:grin

Onko veikkaukselta tullut kalenterista koskaan mitään isompaa - onko kalenteri maksanut itseään takaisin?
Meillä kun on monesti ollut kaksi kalenteria, niin aika usein ainakin jommasta kummasta on tullut sen verran voittoa, että ainakin toinen on maksanut itsensä takaisin. :D
Mutta jännitystä saa koko joulun odotukseksi, kun sieltä aina tulee ne hiivatin yhdeksän pukkia (joita vaaditaan 10 että voittaa sen pääpotin) - sitä sitten miettii, että mitäköhän ostaisi, jos tuon summan rahaa saisi. :rolleyes::grin

Meillä kun on monesti ollut kaksi kalenteria, niin aika usein ainakin jommasta kummasta on tullut sen verran voittoa, että ainakin toinen on maksanut itsensä takaisin. :D
Mutta jännitystä saa koko joulun odotukseksi, kun sieltä aina tulee ne hiivatin yhdeksän pukkia (joita vaaditaan 10 että voittaa sen pääpotin) - sitä sitten miettii, että mitäköhän ostaisi, jos tuon summan rahaa saisi. :rolleyes::grin
Joo, aina 9 pukkia :D

Takaisin