Mä olen syönyt jokaisessa raskaudessa ja ennenkin raskautumista juuri Minisun mamaa ja mulle tulee huono-olo jos otan sen aamulla tyhjään mahaan.
Kunnon ruoka alle niin ei tule. Itselläni epäilen vahvasti sinkkiä jota se sisältää ja josta tulee muutenkin niin huono-olo, ettei tosikaan.
Kunnon ruoka alle niin ei tule. Itselläni epäilen vahvasti sinkkiä jota se sisältää ja josta tulee muutenkin niin huono-olo, ettei tosikaan.

on se kyllä kauhee ja tyhmä riippuvuus. Kahvikaan maistu enää entiseltää. Itsellä aamut lähteny aina käyntii kahvilla ja kahvitupakalla. Ne kaks on jotenki itselle niin match made in heaven. Pitäskö ostaa tikkareita ja mennä sit sen ja kahvin kanssa terassille värisemää?
Jos täällä useampia ex-sauhuttelijoita niin vois ehkä tukiketjun asiasta tehdä? 
Laskeskelin et todennäköisesti nt-ultra ei ehdi olla ennen joulunpyhiä ja mä haluaisin muutenkin pitää raskauden salaisuutena niin kauan kunnes ollaan toisella kolmanneksella. Esikoisen la oli kans heinäkuussa, mutta silloin ultra taisi olla juurikin samalla viikolla kuin joulunpyhät, ja kerrottiin uutinen joulun vieton yhteydessä kaikille - nyt tässä sen jälkeen ollut epäonnistuneita raskauksia niin jotenkin hirveen varuillaan asian kanssa. 
ja muutenki haluun kasvotusten haluun kertoo ja usein ei nähdä kun välimatkaa jonkin verran.