Pulinaketju

Repeilin tuolle terolut-laudeliinalle. :laughing021
Kuulostaa ihanalta tuo teidän suhteen suunta.
Joo, niitä löytyi kaksikin. Mies ei varmaan edes tiedä mitä tuo on. Voin siis ottaa ne saunomiskäyttöön, ja sanoa että me käytetään teroluteja :laughing014

Tää parisuhde on kyllä mulle kaikilla tasoilla niin turvallinen, tuntuu tosi hyvältä. Oon tässä lyhyessä ajassa päässyt aika syvään kosketukseen lapsuuden traumojeni kanssa, kun niille tunteille on ollut tilaa ja niiden on ollut turvallista nousta pintaan. Mutta nyt en ole niissä tilanteissa enää niin reaktiivinen kuin joskus aiemmissa suhteissa, vaan pystyn tunnistamaan omia vaikeita tunnetilojani ja kertomaan niistä. Puolustautuminen ja hyökkääminen jää siitä välistä pois kokonaan, ei ole tarvetta puolustautua, kun koen olevani niin rakastettu ja hyväksytty. Olen päässyt suoraan kiinni omaan kipuuni ja suruuni, siihen alkuperäiseen tunteeseen, päässyt sanoittamaan sitä itselleni turvallisessa ja hyväksyvässä läsnäolossa. Voisko enempää edes puolisoltaan toivoa, jos hän pystyy tuohon?

Elämä ja arki tuntuu hyvin turvalliselta, kun ei ole sellaisia repiviä riitoja, joita mulla aiemmissa suhteissa on ollut. Ollaan mekin osattu eri mieltä jostain olla, mutta aika rauhaisasti niitä ristiriitoja on ratkaistu, ja toistemme tunteita kuultu. Tästä miehestä mä en laske irti ikinä.
 
No juu ei ole kaikki hyvin. Kohtuontelo oli omituisen hieman piparkakun muotoinen ja sykettä ei löytynyt vaikka vastasi viikkoja. Huomenna uudelleen ja sit saadaan keskeytys lääkkeet. Naistenklinikalla oli muuten todella sympaattinen nainen puhelimessa. Ja ymmärsi etten aio kulkea joku kuollut mahassa viikonloppua todellakaan. Kaikella on tarkoitus, myös tällä ja en aijo jäädä suremaan. Ainoa mikä harmittaa on se, että meidän hoito nyt todella viivästyy ja mun kesä menee p*rse verta vuotaen. Että sellainen.
 
No juu ei ole kaikki hyvin. Kohtuontelo oli omituisen hieman piparkakun muotoinen ja sykettä ei löytynyt vaikka vastasi viikkoja. Huomenna uudelleen ja sit saadaan keskeytys lääkkeet. Naistenklinikalla oli muuten todella sympaattinen nainen puhelimessa. Ja ymmärsi etten aio kulkea joku kuollut mahassa viikonloppua todellakaan. Kaikella on tarkoitus, myös tällä ja en aijo jäädä suremaan. Ainoa mikä harmittaa on se, että meidän hoito nyt todella viivästyy ja mun kesä menee p*rse verta vuotaen. Että sellainen.
Voi perseen perse :sad001

Ihana et sun asenne on noin positiivinen, sillä pääsee pitkälle :Heartred Tsemppiä tulevaan :Heartred
 
No juu ei ole kaikki hyvin. Kohtuontelo oli omituisen hieman piparkakun muotoinen ja sykettä ei löytynyt vaikka vastasi viikkoja. Huomenna uudelleen ja sit saadaan keskeytys lääkkeet. Naistenklinikalla oli muuten todella sympaattinen nainen puhelimessa. Ja ymmärsi etten aio kulkea joku kuollut mahassa viikonloppua todellakaan. Kaikella on tarkoitus, myös tällä ja en aijo jäädä suremaan. Ainoa mikä harmittaa on se, että meidän hoito nyt todella viivästyy ja mun kesä menee p*rse verta vuotaen. Että sellainen.
Eikä! En kestä! No, kestänpäs, koska sinunkin on pakko. Voimia kovasti ja jos suinkin jaksat, niin kerro meille miten huomenna menee? Mikä oli miehen reaktio?

Voi rähmä!
 
Voi ei! Halauksia. :Heartred
Ja ihailtavan eteenpäin katsova asenne.
 
Kiitos teille! Olette ihania! Mies on jotenkin todella paljon surullisempi kun minä. Mutta kyllöätästä taas, syksyllä sit ehkä hoitoihin. Taidan ehdottaa kumin käyttöä ettei näin varmasti enää tapahdu toiste.
 
Minäkään en halunnut keskenmenon jälkeen enää yritystä ilman alkiodiagnostiikkaa. Keskenmeno on kamala sekä henkisesti että fyysisesti ja siinä menee aivan liikaa aikaa hukkaan, ja totesin, että sitä en halua enää uudestaan kokea, jos se on vältettävissä.
 
Kiitos teille! Olette ihania! Mies on jotenkin todella paljon surullisempi kun minä. Mutta kyllöätästä taas, syksyllä sit ehkä hoitoihin. Taidan ehdottaa kumin käyttöä ettei näin varmasti enää tapahdu toiste.
Meillä oli erilaiset lähtökohdat, kun ei oltu hoitoihin lähdössä missään vaiheessa. Olisin varmaan jatkanut ilman ehkäisyä ikuisesti.
 
Ja niille ketkä miettii, mulla jatkuu raskausoireet ehkä jopa voimakkaammin kun aikaisemmi, edelleen. Eli oksettaa, hajut etoo ja tissit on kipeänä. Suosittelen siis todella lämpimästi alkur ultraa kaikille. Ties kuinka kauan tässä olisi mennyt luullen,että olen raskaana.
 
No juu ei ole kaikki hyvin. Kohtuontelo oli omituisen hieman piparkakun muotoinen ja sykettä ei löytynyt vaikka vastasi viikkoja. Huomenna uudelleen ja sit saadaan keskeytys lääkkeet. Naistenklinikalla oli muuten todella sympaattinen nainen puhelimessa. Ja ymmärsi etten aio kulkea joku kuollut mahassa viikonloppua todellakaan. Kaikella on tarkoitus, myös tällä ja en aijo jäädä suremaan. Ainoa mikä harmittaa on se, että meidän hoito nyt todella viivästyy ja mun kesä menee p*rse verta vuotaen. Että sellainen.
Voimia! :Heartbigred Kunpa olisi ollut toisenlainen tulos ultrassa. :sad001

Meilä odotellaan trisomiaseulojen tuloksia, ja jos niistä ei mitään löydy, niin koko kromosomiston tutkimuksia. Ei siis hyvin mene täälläkään, toivoa on vähänlaisesti.
 
Voimia! :Heartbigred Kunpa olisi ollut toisenlainen tulos ultrassa. :sad001

Meilä odotellaan trisomiaseulojen tuloksia, ja jos niistä ei mitään löydy, niin koko kromosomiston tutkimuksia. Ei siis hyvin mene täälläkään, toivoa on vähänlaisesti.
Kauanko oletettavasti joudutte odottamaan? Voimia odotukseen! Muistan sen yhä elävästi, vaikka omasta kokemuksesta on tänä kesänä 25 vuotta.
 
Kiitos Äitykkä! :Heartred
Kauanko oletettavasti joudutte odottamaan? Voimia odotukseen! Muistan sen yhä elävästi, vaikka omasta kokemuksesta on tänä kesänä 25 vuotta.
Ehkä alkuviikosta tulee nuo ensimmäiset tulokset. Ei saatu juuri toivoa, kun turvotusta on niin paljon.

Hämmentävää kun vauva on ulkoisesti täydellinen, kuten myös ne sisäelimet, jotka saatiin ultrattua, mutta jotain vakavaa vammaa pidetään kuitenkin todennäköisenä. Olisi helpompaa ymmärtää asia, jos vauvassa olisi jotain näkyvää vikaa. Mutta ei, ja on kaiken lisäksi vielä erittäin vilkas ja reagoiva liikkeissään. :smiley-angry017
 
Kiitos Äitykkä! :Heartred

Ehkä alkuviikosta tulee nuo ensimmäiset tulokset. Ei saatu juuri toivoa, kun turvotusta on niin paljon.

Hämmentävää kun vauva on ulkoisesti täydellinen, kuten myös ne sisäelimet, jotka saatiin ultrattua, mutta jotain vakavaa vammaa pidetään kuitenkin todennäköisenä. Olisi helpompaa ymmärtää asia, jos vauvassa olisi jotain näkyvää vikaa. Mutta ei, ja on kaiken lisäksi vielä erittäin vilkas ja reagoiva liikkeissään. :smiley-angry017
Nyt vain toivomme parasta, että kaikki on hyvin!
 
Tsemppiä Alcyone. :Heartred Onko teillä nyt siis NIPT tehty vai minkä tuloksia odotatte? Ja mikä on vointisi?

Peppi, minulla keskeytynyt keskenmeno kävi ilmi kun kannasta näin seulontojen verikoearvot, ja ne olivat niin huonot, että niistä näki raskauden olevan pahasti vialla. Seuraavana päivänä soitin äitiyspolille ja vaadin NT-ultran aikaistusta, sainkin sen sitten seuraavalle arkipäivälle, ja siellä kävi ilmi, että sikiön kehitys oli loppunut jo yli kuukautta aikaisemmin. Olisi kannattanut käydä alkuraskauden ultrassa minunkin, mutta silloin ajattelin säästäväni rahaa... huono säästökohde. Onko sinulla nyt tyhjennys kotona vai sairaalalla? Tsemppiä tuleviin päiviin. :Heartred
 
Voi kurjuuden kurjuus Peppipupu :sad001 Hienoa kuitenkin, että jaksat katsoa eteen päin, voimajuttuja minäkin täältä kuitenkin lähettelen!

Alcyonelle myös voimia, voin vain kuvitella, miten raastavaa odottelu on! :nailbiting:
 
Voimia! :Heartbigred Kunpa olisi ollut toisenlainen tulos ultrassa. :sad001

Meilä odotellaan trisomiaseulojen tuloksia, ja jos niistä ei mitään löydy, niin koko kromosomiston tutkimuksia. Ei siis hyvin mene täälläkään, toivoa on vähänlaisesti.

Voi tsemppiä odotukseen! En edes voi kuvitella kuinka rankkaa tuo on.

Suski : tosiaan tuo ultra tehtiin siis perhe artella ja eivät osanneet sanoa mitä tapahtunut. Löytyi siis sikiöpussi ja ruskuaispussi ja sikiö mutta vieressä oli jokin epämääräinen samea kohta jota epäilivät verenvuodoksi. Ja syke ei löytynyt. Sikiöpussi vastasi hyvin viikkoa 7+0, sikiötä ei mitattu.

Huomenna aamulla soitan naikkarin polille, johon laitettu lähete tänään. Jos siellä ei aikaa huomiselle, meillä on myls aika yksityiselle 13.20, jossa ultraavat ja voivat myös antaa sytotecit. En aijo odottaa koko viikonloppua kuitenkaan. Mutta siis ei juuri toivoa, että olisi normaalia, sanottiin tuolta perhe artesta. Toki joskus ihmeitä tapahtuu, esim tuo samea voisi olla kuivunut kaksonen tai jonkinlainen hematooma.
 
Takaisin
Top