Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan kamalaa. En pysty edes kuvittelemaan, mitä joudut käymään läpi. Paljon, paljon voimiaNiin siinä kävi, ettei meidän pienellä ole mitään mahdollisuuksia syntyä terveenä tai edes elävänä. Maanantaina on seuraava lääkäri ja sitten aletaan varmaankin valmistelemaan keskeytystä. Luultavasti häviän nyt vähäksi aikaa foorumilta kasailemaan itseäni. Ei tätä tuskan määrää pysty edes kertomaan.
Oikein hyvää kesää teille kaikille ja kiitos, kun olette olleet aina tukena vaikeissa asioissa!
Vasta 5+2Millä viikoilla olet nyt?
Meilläkin tyttö on ollut ihan syntymästään saakka paljon haastavampi kuin pojat. Edelleen näin 9-vuotiaana hänessä on rutkasti temperamenttia ja hän on aikamoinen draama queen. Poikien kanssa pääsi paljon helpommalla.Ei ole pojat ollut tällaisia. Hän on selvästi nainen. Se on kaikki-mulle-heti tai hän parkuu niin että koko kylä kuulee. Kun oikein innostuu, niin mies kutsuu häntä rikkinäiseksi moottorisahaksi :D Pojat oli selkeitä ja yksinkertaisia, tämä tyttö on kaukana siitä :D kyllä on sukupuolelle selkeä ero, kuin päivä ja yö kun vertaa poikiin.
Minulla esikoinen on temperamenttinen tyttö, mutta keskimmäinen on ollut vauvana helppo, taaperona oli hiukan haastetta ja teininä vuoden verran. Tytöissäkin on siis eroja. Poika on rauhallisin. Toivon, että myös isompana.Meilläkin tyttö on ollut ihan syntymästään saakka paljon haastavampi kuin pojat. Edelleen näin 9-vuotiaana hänessä on rutkasti temperamenttia ja hän on aikamoinen draama queen. Poikien kanssa pääsi paljon helpommalla.
Tsemppiä! Nuo keskenmenneiden raskauksien päivämäärät ovat hankalia. Minun oli jotenkin pakko odottaa, että keskenmenneen laskettu aika meni ohi, ja vasta sen jälkeen pystyin jatkamaan yritystä. Toki iän kannalta olisi ollut parempi aloittaa yritys saman tien keskenmenon jälkeen, mutta minä en pystynyt.Mulla on ollut aika vuoristorataa tuon kohdun ulkoisen jälkeen. Hcg:t laski tosi hitaasti ja laskeskelin itse että olen puoli vuotta ollut raskaushormooneissa, ensin siitä keskenmenneestä ja nyt tästä monatorviraskaudesta että vähän tympeetä. Ajattelin ensin että tää 3kk tauko yrityksissä tekee ihan hyvää mutta nyt sitten murehdinkin täällä kierron palautumista. Sen verran pysäyttävä oli tuo edellinen saikku, että siirryin lopulta 2vk ennen kesälomaa "kevyempiin hommiin". Se oli tosi hyvä juttu ja tuntuu että piristyin. Työkaverikin sano että oon taas oma itseni.
Nyt lomalla olen ollut vähän mieli maassa ja tunnesyönyt koska mietin, että mulla pitäis olla jo viimeinen kolmannes menossa ja iso maha. Kohtahan mun pitäis jäädä äitiyslomallekin etc. mietintää. Täällä kotipuolessa ihmiset ei tiedä tapahtumista ja siksi välttelen ihmisiä.
Niin siinä kävi, ettei meidän pienellä ole mitään mahdollisuuksia syntyä terveenä tai edes elävänä. Maanantaina on seuraava lääkäri ja sitten aletaan varmaankin valmistelemaan keskeytystä. Luultavasti häviän nyt vähäksi aikaa foorumilta kasailemaan itseäni. Ei tätä tuskan määrää pysty edes kertomaan.
Oikein hyvää kesää teille kaikille ja kiitos, kun olette olleet aina tukena vaikeissa asioissa!
En vaan kestä! Kolme viikkoa hän on jo! Pikku Alina Oon niin onnellinen et sain vihdoin oman pienen tytön. Vuosia häntä olen jo odottanut Veljet rakastaa pientä siskoaan, pikkulisko, niinkuin meän nuorin poika sanoo