Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei. Voimia!No juu ei ole kaikki hyvin. Kohtuontelo oli omituisen hieman piparkakun muotoinen ja sykettä ei löytynyt vaikka vastasi viikkoja. Huomenna uudelleen ja sit saadaan keskeytys lääkkeet. Naistenklinikalla oli muuten todella sympaattinen nainen puhelimessa. Ja ymmärsi etten aio kulkea joku kuollut mahassa viikonloppua todellakaan. Kaikella on tarkoitus, myös tällä ja en aijo jäädä suremaan. Ainoa mikä harmittaa on se, että meidän hoito nyt todella viivästyy ja mun kesä menee p*rse verta vuotaen. Että sellainen.
Mulla jatkui myös vahvat raskausoireet ihan tyhjennykseen saakka. Niistä ei voinut päätellä mitään. Ja vuotoa tai muuta mulla ei ollut ollenkaan. Tässä raskaudessa ei vielä oireita olekaan. Aion kyllä mennä alkuraskauden ultraan.Ja niille ketkä miettii, mulla jatkuu raskausoireet ehkä jopa voimakkaammin kun aikaisemmi, edelleen. Eli oksettaa, hajut etoo ja tissit on kipeänä. Suosittelen siis todella lämpimästi alkur ultraa kaikille. Ties kuinka kauan tässä olisi mennyt luullen,että olen raskaana.
Mulla meni peräti viikolle 13, täysillä oireilla. Siitä on nyt jo useampi vuosi kyllä. Tyhjennys piti tehdä valvotusti sairaalassa, just viikkojen takia. 12 vko oli raja. Olis kyl kannattanu valita se alkuraskauden ultra sillon. Kun mitä luultavimmin oli keskeytyny jo ihan tosi alussa.Ja niille ketkä miettii, mulla jatkuu raskausoireet ehkä jopa voimakkaammin kun aikaisemmi, edelleen. Eli oksettaa, hajut etoo ja tissit on kipeänä. Suosittelen siis todella lämpimästi alkur ultraa kaikille. Ties kuinka kauan tässä olisi mennyt luullen,että olen raskaana.
Eikä! Hirveästi voimia!Niin siinä kävi, ettei meidän pienellä ole mitään mahdollisuuksia syntyä terveenä tai edes elävänä. Maanantaina on seuraava lääkäri ja sitten aletaan varmaankin valmistelemaan keskeytystä. Luultavasti häviän nyt vähäksi aikaa foorumilta kasailemaan itseäni. Ei tätä tuskan määrää pysty edes kertomaan.
Oikein hyvää kesää teille kaikille ja kiitos, kun olette olleet aina tukena vaikeissa asioissa!
Millä viikoilla olet nyt?Tässä raskaudessa ei vielä oireita olekaan. Aion kyllä mennä alkuraskauden ultraan.
Ihana tyttö! Ja ihanaa kuulla kuulumisia (ja nähdä kuviakin!)En vaan kestä! Kolme viikkoa hän on jo! Pikku Alina Oon niin onnellinen et sain vihdoin oman pienen tytön. Vuosia häntä olen jo odottanut Veljet rakastaa pientä siskoaan, pikkulisko, niinkuin meän nuorin poika sanoo
Voi ei! Hirveästi voimia!Niin siinä kävi, ettei meidän pienellä ole mitään mahdollisuuksia syntyä terveenä tai edes elävänä. Maanantaina on seuraava lääkäri ja sitten aletaan varmaankin valmistelemaan keskeytystä. Luultavasti häviän nyt vähäksi aikaa foorumilta kasailemaan itseäni. Ei tätä tuskan määrää pysty edes kertomaan.
Oma olo on hyvä. Ainoa mikä vaivaa itseä on d-mer. Se on onneksi pieni vaiva, ja kuitenkin imetys onnistuu muuten tosi hyvin ja vauva kasvaa hyvin niin selviän siitä. Nyt varsinkin kun tiedän mikä se on, edellisestä en tiennyt, niin se ahdisti itseä jo se ahdistus mikä imetyksen alkaessa tuli.Ihana tyttö! Ja ihanaa kuulla kuulumisia (ja nähdä kuviakin!)
Onko teillä muuten sujunut hyvin, miten jaksat itse?
Tervetuloa!!Hei!
Selailin hiukan aiempia viestejä. Onpa surullisia tapahtumia menossa, sympatiani
Kirjoittelin tuonne +45v ketjuun, mutta keskustelu onkin siirtynyt tänne, kiitos linkistä
Esittäytyisin joukkoon mukaan. Olen ihan kohta 44v, mul on kuus lasta; 23, 22, 9, 8, 5 ja 4v. Isommat elää jo omaa elämäänsä. Noin vuosi sitten aloin seurustella miehen kanssa, jonka kanssa kaikki toimii täydellisesti, olemme todella onnellisia yhdessä. Hänellä on viisi tytärtä, vanhimmat jo aikuisiässä, nuoremmat 5 ja 3v.
Mies haluaisi vielä yhteisen lapsen (hän on 40v). Olen kieltäytynyt ehdottomasti tästä aiemmin, mutta nyt olen alkanut miettiä asiaa lähes tosissani. Varmaankin ikäkriisi
Täällä selailen vauvapalstoja ja mietin, että olisiko se sittenkin mahdollista? Mutta kuinka hullua se olisi lähteä yrittämään, yhteensä lapsia jo kuitenkin 11! Vaikka näistä vain nämä minun neljä tyttöäni asuvat meidän kanssamme, niin onko liian iso pala kakkua ja älytöntä ja vastuutonta toimintaa?
Kaipaisin kovasti vastaavassa tilanteessa olevilta jonkinlaista vertaistukea auttaa setvimään omia ajatuksia tästä asiasta..