Raskaaksi 2019

Uskon että saat! En ymmärrä miten jotkut ovuloi ennen kp10 tai edes ennen kp14! Miten mikään ehtii kehittyä siihen mennessä :hilarious: no mä oonkin hidas vähän kaikessa.
Nyt kp10 ja vähän nippaillut (jälleen?!!!) oikealta. Täytyykin alkaa testailemaan, vaikka ovis varmaan joskus kp15-kp18 :p
Se olisi kyllä hyvä kun saisin! Voisin soittaa klinikalle ja sanoa, että ovulaatioplussa tuli kaikista epätodennäköisyyksistä huolimatta ja kyseenalaistaa, että mikä se näkymä siellä ultrassa oli.
Mutta saattaa käydä kuitenkin kuin viimeksi, kun oli samantyylinen tilanne ultrassa hymy jäi vaan päälle enkä saanut ovulaatio+ kiinni. Voi kun tämä minun kroppa nyt toimisi kuitenkin :angelic:
Niin siis ei päälle vaan vilkkumaan.

Muokattu viimeksi:
Onnea Helena!

Monette, tää tulee nyt vähän myöhässä kun en ole pariin päivään ehtinyt kirjoittamaan, mutta eikö sulla torstaina ollut vielä tosi pieni kp? Mietin et voihan ne letrot vielä tehota, nyt ei vaan sattunut näkymään ultrassa. Joka tapauksessa toivotan rentoa kesää :Heartred

Mun työhaastattelu meni ihan jees. Sanoi että kuulostan ihan opettajalta ( :grin ) mutta hänen pitää vielä pohtia sitä, ettei mulla oikein ole kokemusta. Ensi viikolla saa tietää miten kävi. Joka tapauksessa jos palkkaavat mut, saan vaan vuoden määräaikaisuuden, koska en ole vielä pätevä. Näin kyllä veikkasinkin että käy.

Siirto ei vielä jännitä. Ei ole vissiin ihan vielä iskostunut tajuntaan :woot:
Kiitos optimismista :Heartred
En ymmärrä sitä miten sillä lääkärillä on ollut se asenne sellainen, että tuskinpa tässä nyt tällä(kään) kertaa mitään tapahtuu, kun testitkään ei reagoi kp9 ultrapäivänä, että ei kannata jatkaa kun näkymä ei vastaa sitä mille pitäisi näyttää.
Tällä kertaa jäi siis vain tuohon yhteen kontrolliultraan ja tosiaan itselle uusi lääke käytössä, että mistä sitä varmaksi tietää mitä tahtia mikäkin kehittyy. Mutta kai se on vaan aina niin, että lääkäri tietää paremmin :smiley-angry007
Kunpa nyt tulisi vielä se ovulaatio+ :angelic:

Niin, ei varmaan huomaa, että olisiko jäänyt jotain hampaan rakoon tätä lekrua kohtaan:laughing021

Rentoa kesää myös sinulle ja tsemppiä :Heartred

Muokattu viimeksi:
Kp 16 oon koko viikon yrittä saada ovista kiinni to iltana mä tein cb sinisen testin ja se oli pelkkä pallo eli ei ees sinne päinkään. eilen sitte tein aamulla ihan liuskan ja olikin jo vähän tummempi mutta illalla en tehny mitään testiä vaikka vasenta puolta vähän nippailikin. Tänään aamulla liuska oli sitte taas paljon vaaleempi, mä oottaan ovista huomiseks ja voihan se illaksi testi tummuakkin mutta jotenkin mulla on sellanen kysta fiilis :BangHead ei kai taas...

Toivotaan et ovisplussat saapuu teille Monette ja Tepsu!

Dimou toivottavasti saat työpaikan! :happy: jos tuut nyt raskaaksi niin loppuuko määräaikaisuus äitiyslomaan vai miten se homma menisi? Jokatapauksessa saisit siitä hyvää kokemusta :)

Täällä dpo9 ja estroja nyt viidettä päivää. Ei mitään oireita niistä PAITSI ei tiputtelua oo näkynyt yhtään! :wideyed: en muista koska viimeksi olis näin pitkälle päässyt eikä kovin montaa kertaa olekkaan. Ja oon yllättynyt että estrogeenitkin poistaa sen.. Mietin vain et mistä helestä toi tiputtelu johtuu jos proget alakautta ja estrot suun kautta otettuna poistaa sen. Tai ehkä ne molemmat sit kuitenkin ylläpitää sitä limistä.. Tai onhan se mahdollista et tiputtelu ois jääny pois tällä kertaa ilman estrojakin mut on vaan vahva tunne et niistä se johtuu.

Muokattu viimeksi:
Toivotaan et ovisplussat saapuu teille Monette ja Tepsu!

Dimou toivottavasti saat työpaikan! :happy: jos tuut nyt raskaaksi niin loppuuko määräaikaisuus äitiyslomaan vai miten se homma menisi? Jokatapauksessa saisit siitä hyvää kokemusta :)

Täällä dpo9 ja estroja nyt viidettä päivää. Ei mitään oireita niistä PAITSI ei tiputtelua oo näkynyt yhtään! :wideyed: en muista koska viimeksi olis näin pitkälle päässyt eikä kovin montaa kertaa olekkaan. Ja oon yllättynyt että estrogeenitkin poistaa sen.. Mietin vain et mistä helestä toi tiputtelu johtuu jos proget alakautta ja estrot suun kautta otettuna poistaa sen. Tai ehkä ne molemmat sit kuitenkin ylläpitää sitä limistä.. Tai onhan se mahdollista et tiputtelu ois jääny pois tällä kertaa ilman estrojakin mut on vaan vahva tunne et niistä se johtuu.

Samahan se mulla on, että letrot pitää pahimmat vuodot kurissao_O outo juttu. Onhan mulla siis jos pinnistelen ja näin vuotoa, mut tosi vähäistä kumminkin verraten mitä on olluto_O

Samahan se mulla on, että letrot pitää pahimmat vuodot kurissao_O outo juttu. Onhan mulla siis jos pinnistelen ja näin vuotoa, mut tosi vähäistä kumminkin verraten mitä on olluto_O

Mullahan letrot ei vaikuttaneet tiputteluun. Yleensä loppukierrossa puhutaan vaan keltarauhasen tärkeydestä ja merkityksestä niin siinä mielessä oon yllättyny et nääkin auttaa. Toki sillä estrogeenillä varmaan loppukierrossakin sitten joku merkitys. Oon lukenut että joilleki ivfn tuoresiirtoonkin määrätään estrogeenit siirron jälkeen mutta ei oo kerrottu syytä. Melkee tekis mieli mennä ultraan kattomaan miltä se limis nyt näyttää mut siihen ei oo varaa pelkästä mielenkiinnosta.

Kiitos kysymästä! Kuohari hommattiin, väsäsin itselleni kakun ja mies lämmittää paljun. Näin korona -aikana ei kotoa lähdetä :grin Shoppailurahaa sain, että lankoja haluaisinostaa. Nämä synttärit muistaa aina, koronsasynttärit :rolleyes:

Kuulostaa kyllä oikein mukavalta noinkin:)

Mullahan letrot ei vaikuttaneet tiputteluun. Yleensä loppukierrossa puhutaan vaan keltarauhasen tärkeydestä ja merkityksestä niin siinä mielessä oon yllättyny et nääkin auttaa. Toki sillä estrogeenillä varmaan loppukierrossakin sitten joku merkitys. Oon lukenut että joilleki ivfn tuoresiirtoonkin määrätään estrogeenit siirron jälkeen mutta ei oo kerrottu syytä. Melkee tekis mieli mennä ultraan kattomaan miltä se limis nyt näyttää mut siihen ei oo varaa pelkästä mielenkiinnosta.

Ainakin ihan selvittämisen ja kokeilemisen arvoinen asia varmasti, mikäli ensimmäinen siirto ei natsaa. Onneksi on näitä kaikkia lääkekomboja:happy:

Takaisin