Raskaaksi 2019

Muita otettiin 6 purkkia tänään :grin ootan kyllä kovasti tuloksia :nailbiting: mitäs kaikkee sulta nyt otettiinkaan?

Otettiin kaikkea mahdollista :wtf:
Laaja/täydellinen verenkuva, lasko, sokerit ml. paastosokeri, kilpparit ja en muista oliko vielä jotain niihin liittyvää + sitten sen hereditaarisen angioödeeman vasta-aineet (Hae-tauti) ja joku liuta eriteltyjä allergiakokeita sekä joku mikrosirutesti, missä mitataan yli 100 eri allergeeniä. Eli vähän kaikkea :oops:

Mites siellä sulla, mitä otettiin? :)

Tarkemmin kun muistelee, niin ainokainen oli aina ultrassa liian iso tai pieni, tai sitten ei saatu sydänääniä kuuluviin neuvolassa tms. ongelmaa. Oikeasti mitään vikaa ei koskaan kuitenkaan ollut. :wideyed:

Kieltämättä helpotti kovasti nähdä syke. Ja olen iloinen siitä, ettei pieni ole ainakaan liian pikkuinen ikäänsä nähden, se vasta huolestuttaisi!

Otettiin kaikkea mahdollista :wtf:
Laaja/täydellinen verenkuva, lasko, sokerit ml. paastosokeri, kilpparit ja en muista oliko vielä jotain niihin liittyvää + sitten sen hereditaarisen angioödeeman vasta-aineet (Hae-tauti) ja joku liuta eriteltyjä allergiakokeita sekä joku mikrosirutesti, missä mitataan yli 100 eri allergeeniä. Eli vähän kaikkea :oops:

Mites siellä sulla, mitä otettiin? :)

Hui mikä arsenaali :grin Hyvä jos niistä selviää jotain!
Mulla otettiin näitä mitä otetaan ennen hoitoja, Hiv, amh, hepatiitti, kilpparit uusiks kun oli korkeella helmikuussa.. meinasin kysyä lisäks reumakontrollit mut kyllä noi 6 purkkia riitti nyt:hilarious:

Hui mikä arsenaali :grin Hyvä jos niistä selviää jotain!
Mulla otettiin näitä mitä otetaan ennen hoitoja, Hiv, amh, hepatiitti, kilpparit uusiks kun oli korkeella helmikuussa.. meinasin kysyä lisäks reumakontrollit mut kyllä noi 6 purkkia riitti nyt:hilarious:

No mut siitä se lähtee :) toivon, että pian saatais teidänkin hoidot käyntiin ja se niin kauan odotettu plussa tulis :smiley-angelic001

Joo ja oli aika arsenaali, koko illan nukuin :singing: niin ja olihan mulla vielä munuaiset ja maksa-arvot tossa :hilarious:

Ottamatta mitenkään kantaa Ukrainan sijaissynnytys bisnekseen, mutta ihan kamalaa että siellä nyt pienet vauvat odottelee ties kuinka pitkään että pääsevät ulkomaalaisille vanhemmilleen, koska korona:sad010

Onnea Helena!

Monette, tää tulee nyt vähän myöhässä kun en ole pariin päivään ehtinyt kirjoittamaan, mutta eikö sulla torstaina ollut vielä tosi pieni kp? Mietin et voihan ne letrot vielä tehota, nyt ei vaan sattunut näkymään ultrassa. Joka tapauksessa toivotan rentoa kesää :Heartred

Mun työhaastattelu meni ihan jees. Sanoi että kuulostan ihan opettajalta ( :grin ) mutta hänen pitää vielä pohtia sitä, ettei mulla oikein ole kokemusta. Ensi viikolla saa tietää miten kävi. Joka tapauksessa jos palkkaavat mut, saan vaan vuoden määräaikaisuuden, koska en ole vielä pätevä. Näin kyllä veikkasinkin että käy.

Siirto ei vielä jännitä. Ei ole vissiin ihan vielä iskostunut tajuntaan :woot:

Muokattu viimeksi:
Onnea Helena!

Monette, tää tulee nyt vähän myöhässä kun en ole pariin päivään ehtinyt kirjoittamaan, mutta eikö sulla torstaina ollut vielä tosi pieni kp? Mietin et voihan ne letrot vielä tehota, nyt ei vaan sattunut näkymään ultrassa. Joka tapauksessa toivotan rentoa kesää :Heartred

Mun työhaastattelu meni ihan jees. Sanoi että kuulostan ihan opettajalta :)grin) mutta hänen pitää vielä pohtia sitä, ettei mulla oikein ole kokemusta. Ensi viikolla saa tietää miten kävi. Joka tapauksessa jos palkkaavat mut, saan vaan vuoden määräaikaisuuden, koska en ole vielä pätevä. Näin kyllä veikkasinkin että käy.

Siirto ei vielä jännitä. Ei ole vissiin ihan vielä iskostunut tajuntaan :woot:
Kiitos <3

Toivottavasti saat paikan :joyful:

Hymy vilkkuu vasta tänään, kp11
Silloin ultrapäivänä kp9 toissapäivänä ei testi havainnut vielä kumpaakaan hormonia. Mielenkiinnosta mittailen, että jos saisinkin ovulaatio+ kiinni :hilarious:

Hymy vilkkuu vasta tänään, kp11
Silloin ultrapäivänä kp9 toissapäivänä ei testi havainnut vielä kumpaakaan hormonia. Mielenkiinnosta mittailen, että jos saisinkin ovulaatio+ kiinni :hilarious:

Uskon että saat! En ymmärrä miten jotkut ovuloi ennen kp10 tai edes ennen kp14! Miten mikään ehtii kehittyä siihen mennessä :hilarious: no mä oonkin hidas vähän kaikessa.
Nyt kp10 ja vähän nippaillut (jälleen?!!!) oikealta. Täytyykin alkaa testailemaan, vaikka ovis varmaan joskus kp15-kp18 :p

Takaisin