Raskaaksi 2019

Onnittelut Helena! :happy:

Luen tätä ketjua parhaillaan melkein alusta asti :bag: mulla on vähän tylsää kun makoilen sängyllä vaan ja mies töissä.
Tämän pätkän lainasin omasta viestistäni elokuussa. Tuli mieleen tämä kun on tosiaan ollut sellainen olo yrityksen ajan et mä saisin syysvauvan. Ei harmainta aavistusta mistä sellainen olo alunperin on tullut. Samaa luokkaa varmaan sen kanssa, kun yrityksen alusta asti olo, että tässä menee kauan.

Hyvältä kuulostaa Helena synttärisuunnitelmat :Heartred menitkö sinä takaisin koululle vai jäitkö kotiin?

Tuo fiilisjuttu on hurja! Mulla on ollut aina olo "pimeän ajan vauvasta". Kun edellisen vauvan laskettu aika oli heinäkuussa, meni aika kauan, että totuin ajatukseen (mikä on aika outoakin). Hän ei syliin saakka päässyt, mutta nyt vatsassa kasvava pieni syntyy loka-marraskuussa :Heartred

Noista fiiliksistä ..mulla fiilis (tai ehkä vain toive) että saisi pitää äitiysmekkoja edes jonkunlaisen masun kanssa :p saa nähdä toteutuuko koskaan..

Mullahan letrot ei vaikuttaneet tiputteluun. Yleensä loppukierrossa puhutaan vaan keltarauhasen tärkeydestä ja merkityksestä niin siinä mielessä oon yllättyny et nääkin auttaa. Toki sillä estrogeenillä varmaan loppukierrossakin sitten joku merkitys. Oon lukenut että joilleki ivfn tuoresiirtoonkin määrätään estrogeenit siirron jälkeen mutta ei oo kerrottu syytä. Melkee tekis mieli mennä ultraan kattomaan miltä se limis nyt näyttää mut siihen ei oo varaa pelkästä mielenkiinnosta.

Mulla oli just näin, estradot-laastarit käytössä tuoresiirron jälkeen eikä mitään syytä kerrottu. Niistä määrättiin kaiken lisäksi tupla-annos. Mulla ei myöskään oo enää näin vuosien jälkeen mitään muistikuvaa siitä, millanen limis tuolloin oli. Toimiva metodi joka tapauksessa mulle :confused005

Työstä en osaa sanoa mitään. Työsuhteet on yleensä sidottuja lukuvuoteen, mutta jos nyt niin kävis että itse saisin sen määräaikaisuuden ja tulisin raskaaksi, niin en tiedä pistäisivätkö viran uudelleen hakuun siinä vaiheessa vai hakisivatko mulle sijaisen loppuvuodeksi. Ehkä parempi kun ei mieti, kun ei kuitenkaan pysty itse mihinkään vaikuttamaan :rolleyes:

Onnea Helena <3

Huooh on ja rutkasti : mä voin jakaa nää limat nyt jo pois. Al noussut ja pysynyt siellä et ovis olis nyt ollut. Että miks limaa vieläkin ja oksettaa ja ruikulilla maha ja niin kipee viilto kipuilu etten kestä. Vaikka ei oo läheskään niin paha ku kystan irtoominen ettei sillä.. noh ehkä tämä tästä nyt sitten.. rinnat ei niin kipeet mut välillä on aremmat. Migreeniin heräsin et kaipa nyt on hormonitoiminta kuitenkin käynnissä ja Digi hymyili jo et kaipa täs ovis oli ja nyt jotkut jälkilimat :hilarious::hungover:

Joo tosta ovis kp6 ku oli niin kierto oli kuitenkin sen 30 päivän mittainen ja tämä oli sillon kauan sitten ku ultrassa kp8 sanottiin et ovis on jo mennyt. Eli ei mitään havaintoa kuinka iso folli jne. Mut nyt mul oli kp12 tai nyt kp13 ja silti 30 päivn kierto muka tulossa. Ja kun ovis ollut tyyliin kp22 niin kierto ollut 40 päivää tasan. Tämän kävin nyt Flosta tsiigaa ku eiks luteaali pitäisi olla aina sama et ovis voi heitellä mut luteaali ei???

Joo tosta ovis kp6 ku oli niin kierto oli kuitenkin sen 30 päivän mittainen ja tämä oli sillon kauan sitten ku ultrassa kp8 sanottiin et ovis on jo mennyt. Eli ei mitään havaintoa kuinka iso folli jne. Mut nyt mul oli kp12 tai nyt kp13 ja silti 30 päivn kierto muka tulossa. Ja kun ovis ollut tyyliin kp22 niin kierto ollut 40 päivää tasan. Tämän kävin nyt Flosta tsiigaa ku eiks luteaali pitäisi olla aina sama et ovis voi heitellä mut luteaali ei???

Luteaali on kai yleensä sama, mutta kyllä siihenkin voi vaikuttaa sairastuminen, stressi yms lyhentävästi.

Luen tätä ketjua parhaillaan melkein alusta asti :bag: mulla on vähän tylsää kun makoilen sängyllä vaan ja mies töissä.
Tämän pätkän lainasin omasta viestistäni elokuussa. Tuli mieleen tämä kun on tosiaan ollut sellainen olo yrityksen ajan et mä saisin syysvauvan. Ei harmainta aavistusta mistä sellainen olo alunperin on tullut. Samaa luokkaa varmaan sen kanssa, kun yrityksen alusta asti olo, että tässä menee kauan.

Hyvältä kuulostaa Helena synttärisuunnitelmat :Heartred menitkö sinä takaisin koululle vai jäitkö kotiin?
Jäin kotiin, samoin lapset, kun lääkäri suositteli ja esimiehelle se oli ok, onneksi :)

Onnea Helena :Heartred

Huooh on ja rutkasti : mä voin jakaa nää limat nyt jo pois. Al noussut ja pysynyt siellä et ovis olis nyt ollut. Että miks limaa vieläkin ja oksettaa ja ruikulilla maha ja niin kipee viilto kipuilu etten kestä. Vaikka ei oo läheskään niin paha ku kystan irtoominen ettei sillä.. noh ehkä tämä tästä nyt sitten.. rinnat ei niin kipeet mut välillä on aremmat. Migreeniin heräsin et kaipa nyt on hormonitoiminta kuitenkin käynnissä ja Digi hymyili jo et kaipa täs ovis oli ja nyt jotkut jälkilimat :hilarious::hungover:
Kiitos <3

Hitto mikä epätoivo valtaa, joo voihan se vielä tummuu.. onneks se kipu katos!

Liitteet

• 20200516_213227.jpg
    20200516_213227.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 171
  • 20200516_213338.jpg
    20200516_213338.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 161
  • 20200516_213227.jpg
    20200516_213227.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 176
Mä oon nyt ihan pihalla mitä kroppa oikeen meinaa, luulin, että ovis olis vasta ensi viikolla vaikka alkuviikosta jo vähän juilikin, mutta tänään aamulla olikin lämmöt 36.72. o_O Viimeksi keskiviikkona mitannut ja silloin oli matalat. Saas nähä oliko toi tän aamun lämpö joku poikkeus vai oonko muka oikeesti ovuloinut jo. :bored:

Luteaali on kai yleensä sama, mutta kyllä siihenkin voi vaikuttaa sairastuminen, stressi yms lyhentävästi.
Totta. Mulla on nimittäin toi luteaali vaihdellut ihan 16 päivää ja sit oli vaa 9 päivää et olin et mitäh.

Mä oon nyt ihan pihalla mitä kroppa oikeen meinaa, luulin, että ovis olis vasta ensi viikolla vaikka alkuviikosta jo vähän juilikin, mutta tänään aamulla olikin lämmöt 36.72. o_O Viimeksi keskiviikkona mitannut ja silloin oli matalat. Saas nähä oliko toi tän aamun lämpö joku poikkeus vai oonko muka oikeesti ovuloinut jo. :bored:

Mulla vähän sama et en oikein tiedä mut iltakävelyl kipui ja iso lima joten tais irrota ja kp13.. outo

Mulla luteaali ei ainakaan mikään vakio ole. 11-13 välillä vaihdellut, nyt viime kuukausina enimmäkseen 12-13. Ja ovis testillä ja tuntemuksilla kyllä tiedossa, et kyse ei olis sen vaihtelusta.

Täällä ois kp 22 dpo6. Ei oikein raportoitavaa. Välillä menkkamaista jomottelua.
Vauvauutisia tuli tännekkin tovi sitten, veli saa avokkinsa kanssa toisen yhteisen ja veljelle neljäs kaikenkaikkiaan <3
Hetki meni kyllä sulatellessa, mutta aivan ihanaa :)

Mä en uskaltanut testata dpo12. Eilen oli aika haalu päiväpissasta vs. Dpp 10 haamu, oli aika pettymys, toki aikaiset päivät ja laimee pissa. Mut huomenna sen näkee sit.

Muokattu viimeksi:
Helenalle myöhästyneet synttärionnittelut! Itse aloin nyt suunnittelemaan omia kolmekymppisiä... Syyskuussa olisi tarkoitus. Ellei nyt sitten iske KORONA 2.0 just silloin :shifty: Noh, vieraita tulossa hurjat 14 kipaletta, että ehkä on pieni mahdollisuus saada juhlat pidettyä.

Ukrainan vauvastoori oli kyllä aika hurja! Siellä ne pötkötteli vierivieressä odottelemassa! Tekee musta varmaan kamalan ihmisen (ja itsellekin tulee vahvat Handmaid´s Tale -fiilarit), mutta jos mikään muu ei auttais, niin voisin harkita :bag:

Täällä kp12, kolmas päivä tiputtelua Zamaa Baskaa siis :meh: Ehkä se tästä, ostin mega-hyper-pakkauksen ovistestejä, viiva on vielä ajatuksen tasolla, Flo ennustaa ovista ens sunnuntaille, eli voi hyvin pitää paikkansa. Aloin nyt testata tosi ajoissa kun viime kierrossa Nipa käski tiputtelun alettua testaamaan (silloin kp14 muistaakseni) ja ovis "pääsi yllättämään" jo kp18!

Nyt vaippaa housuun ja kauppaan. Tänään pääsee testiin raparperi-toscapiirakka :singing:

Takaisin