Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helenalle myöhästyneet synttärionnittelut! Itse aloin nyt suunnittelemaan omia kolmekymppisiä... Syyskuussa olisi tarkoitus. Ellei nyt sitten iske KORONA 2.0 just silloinNoh, vieraita tulossa hurjat 14 kipaletta, että ehkä on pieni mahdollisuus saada juhlat pidettyä.
Ukrainan vauvastoori oli kyllä aika hurja! Siellä ne pötkötteli vierivieressä odottelemassa! Tekee musta varmaan kamalan ihmisen (ja itsellekin tulee vahvat Handmaid´s Tale -fiilarit), mutta jos mikään muu ei auttais, niin voisin harkita :bag:
Täällä kp12, kolmas päivä tiputtelua Zamaa Baskaa siisEhkä se tästä, ostin mega-hyper-pakkauksen ovistestejä, viiva on vielä ajatuksen tasolla, Flo ennustaa ovista ens sunnuntaille, eli voi hyvin pitää paikkansa. Aloin nyt testata tosi ajoissa kun viime kierrossa Nipa käski tiputtelun alettua testaamaan (silloin kp14 muistaakseni) ja ovis "pääsi yllättämään" jo kp18!
Nyt vaippaa housuun ja kauppaan. Tänään pääsee testiin raparperi-toscapiirakka![]()
aivan stnallinen päänsärkykin, mut johtuu varmaan siitä, että aamulla oli kahvipaketissa muutama hassu muru jäljellä
ja sun pitää lähteä kahviostoksille
Kai sä nyt laitat viivapaikan meille tiirattavaksi![]()
siis sen "viivan" näkee vain mun viivalasit
ei saa kameraan. Enkä oo ihan varma näinkö sen jo testiajalla vai jälkeen mut en usko et se mikään oikea on.
tiistaina olis tarkotus käydä ostamassa gonalit yliopiston apteekista kun meen sillo helsinkiin päin. Mä järjellä ajateltuna en usko et nää on mitään mut kylhä sitä pää taas kuvittelee 
Mulla on ollu ma-pe joka päivä normaalia enemmän jomottelua vasemmalla puolen ja ajoittain myös oikealla. Eilen päivällä pistelyä vasemmalla hetken ja sit illalla ehkä minuutin ajan sellasta kovaa nipistelyä/tuikkasuja keskellä kohdussa ja siitä parin tunnin päästä tuli taas kaks tuikkasua kohtuun et ihan silmät avautu sängyssä kun yritin saada unta. Niinjoo mun on varmaan pakko testata myös huomenna tai viimeistään titiistaina olis tarkotus käydä ostamassa gonalit yliopiston apteekista kun meen sillo helsinkiin päin. Mä järjellä ajateltuna en usko et nää on mitään mut kylhä sitä pää taas kuvittelee
![]()

Ootko nyt siis vetäny jotain lääkettä jo? Voiko estää tai avittaa raskautumiseen? Apua mieti ku just nyt oiski raskaana![]()

No, mut ihmeitä tapahtuu! Mä naureskelin vähän kun luin omia vanhoja viestejä. Aloitin ketjun lukemisen jostain viimevuoden huhti-toukokuusta. En tajua mistä se kuvitelma sieltä tuli, että jos sittenkin onnistuisi ilman apuja ja klassisesti ennen hoitoja. Toisaalta, onneksi sitä oli välillä positiivinen ja uskoi ihmeisiin.
ja kun onhan noita ihmeitä nähty mutta on hyyyvin vaikea uskoa et sellane omalle kohdalle sattuisi. Mutta toisaalta teillä on siellä nyt pieni ihme matkassa joka tapauksessa! 
Tonninseteli ihan peestä toi tiputtelu :banghead: sullako siis vaihteli et vuotaako myös alkukierrossa ja mites loppukierrossa?
Nipa, ainakin inssi on astetta lähempänäja sun pitää lähteä kahviostoksille
Tänään tein one stepin herkän jostain älynväläyksestä ja eihän tuo mitään viivoja anna näin dpo10 ja ainakaan mulle!oli siin se hyyyvin haalea viivanpaikka taas. Tiputtelua ei edelleenkään näy. Menispä ens viikko nyt äkkiä niin pääsee tositoimiin
![]()
alkuviikosta saa ottaa yhteyttä poliin
mullakin ollut mahakipuja usean päivää, ei siis omalla kohdalla mitään raskauteen viittaavaa, pikemminkin varmaan se mun endo
:bag: mut Olispa huippua jos sulla olis jotain muuta, jos ne estrot luteluaalissa olis jeesannut jotakin
pitäähän sitä ainakin toivoa
En oo vielä viittinny kun tuli eilen illalla vielä tehtyy yks... kaikki tuntemukset on kadonnu, ehkä sit illemmallaTepsu ootko tänään tehny ovistestiä![]()
Tonninseteli ihan peestä toi tiputtelu :banghead: sullako siis vaihteli et vuotaako myös alkukierrossa ja mites loppukierrossa?
Nipa, ainakin inssi on astetta lähempänäja sun pitää lähteä kahviostoksille
Tänään tein one stepin herkän jostain älynväläyksestä ja eihän tuo mitään viivoja anna näin dpo10 ja ainakaan mulle!oli siin se hyyyvin haalea viivanpaikka taas. Tiputtelua ei edelleenkään näy. Menispä ens viikko nyt äkkiä niin pääsee tositoimiin
![]()
Voosko se olla että oli jo pe en vaan saannu kiinni![]()
toivottavasti oli, hyödynsittekö kuitenkin?Niin näyttää ja oli sitä jo eilen illalla niin taidan lopettaa tältä erää tähän, tiistai aamuna ja tänään mutta se taitaa olla myöhästäNooo, kyllähän tuo aika blankolta vaikuttaatoivottavasti oli, hyödynsittekö kuitenkin?