Raskaaksi 2019

Helenalle myöhästyneet synttärionnittelut! Itse aloin nyt suunnittelemaan omia kolmekymppisiä... Syyskuussa olisi tarkoitus. Ellei nyt sitten iske KORONA 2.0 just silloin :shifty: Noh, vieraita tulossa hurjat 14 kipaletta, että ehkä on pieni mahdollisuus saada juhlat pidettyä.

Ukrainan vauvastoori oli kyllä aika hurja! Siellä ne pötkötteli vierivieressä odottelemassa! Tekee musta varmaan kamalan ihmisen (ja itsellekin tulee vahvat Handmaid´s Tale -fiilarit), mutta jos mikään muu ei auttais, niin voisin harkita :bag:

Täällä kp12, kolmas päivä tiputtelua Zamaa Baskaa siis :meh: Ehkä se tästä, ostin mega-hyper-pakkauksen ovistestejä, viiva on vielä ajatuksen tasolla, Flo ennustaa ovista ens sunnuntaille, eli voi hyvin pitää paikkansa. Aloin nyt testata tosi ajoissa kun viime kierrossa Nipa käski tiputtelun alettua testaamaan (silloin kp14 muistaakseni) ja ovis "pääsi yllättämään" jo kp18!

Nyt vaippaa housuun ja kauppaan. Tänään pääsee testiin raparperi-toscapiirakka :singing:

Ai käskinkö:grin no hyvä että käskin:p täällä kans vaippa aseteltu pöksyyn. Tiputtelee sen verran runsaasti että kp1 on ihan lähitulevaisuutta:shifty: aivan stnallinen päänsärkykin, mut johtuu varmaan siitä, että aamulla oli kahvipaketissa muutama hassu muru jäljellä:mad:

Tonninseteli ihan peestä toi tiputtelu :banghead: sullako siis vaihteli et vuotaako myös alkukierrossa ja mites loppukierrossa?

Nipa, ainakin inssi on astetta lähempänä :Heartred ja sun pitää lähteä kahviostoksille:p

Tänään tein one stepin herkän jostain älynväläyksestä ja eihän tuo mitään viivoja anna näin dpo10 ja ainakaan mulle! :grin oli siin se hyyyvin haalea viivanpaikka taas. Tiputtelua ei edelleenkään näy. Menispä ens viikko nyt äkkiä niin pääsee tositoimiin :hungry:

Mulla on ollu ma-pe joka päivä normaalia enemmän jomottelua vasemmalla puolen ja ajoittain myös oikealla. Eilen päivällä pistelyä vasemmalla hetken ja sit illalla ehkä minuutin ajan sellasta kovaa nipistelyä/tuikkasuja keskellä kohdussa ja siitä parin tunnin päästä tuli taas kaks tuikkasua kohtuun et ihan silmät avautu sängyssä kun yritin saada unta. Niinjoo mun on varmaan pakko testata myös huomenna tai viimeistään ti :hilarious: tiistaina olis tarkotus käydä ostamassa gonalit yliopiston apteekista kun meen sillo helsinkiin päin. Mä järjellä ajateltuna en usko et nää on mitään mut kylhä sitä pää taas kuvittelee :wideyed:

Mulla on ollu ma-pe joka päivä normaalia enemmän jomottelua vasemmalla puolen ja ajoittain myös oikealla. Eilen päivällä pistelyä vasemmalla hetken ja sit illalla ehkä minuutin ajan sellasta kovaa nipistelyä/tuikkasuja keskellä kohdussa ja siitä parin tunnin päästä tuli taas kaks tuikkasua kohtuun et ihan silmät avautu sängyssä kun yritin saada unta. Niinjoo mun on varmaan pakko testata myös huomenna tai viimeistään ti :hilarious: tiistaina olis tarkotus käydä ostamassa gonalit yliopiston apteekista kun meen sillo helsinkiin päin. Mä järjellä ajateltuna en usko et nää on mitään mut kylhä sitä pää taas kuvittelee :wideyed:

Ootko nyt siis vetäny jotain lääkettä jo? Voiko estää tai avittaa raskautumiseen? Apua mieti ku just nyt oiski raskaana :hilarious::nailbiting::nailbiting::rolleyes::Heartred

Ootko nyt siis vetäny jotain lääkettä jo? Voiko estää tai avittaa raskautumiseen? Apua mieti ku just nyt oiski raskaana :hilarious::nailbiting::nailbiting::rolleyes::Heartred

Vaan estrogeeniä kuudetta päivää eikä näillä pitäis olla mitään raskautta edistävää vaikutusta tässä vaiheessa kiertoa. Ja joo se olis ehkä liian uskomatonta :bag: haluan vähätellä ja sanoa et tuskin on mitään. Mut silti mietin millä testaan seuraavaks :hilarious:

No, mut ihmeitä tapahtuu! Mä naureskelin vähän kun luin omia vanhoja viestejä. Aloitin ketjun lukemisen jostain viimevuoden huhti-toukokuusta. En tajua mistä se kuvitelma sieltä tuli, että jos sittenkin onnistuisi ilman apuja ja klassisesti ennen hoitoja. Toisaalta, onneksi sitä oli välillä positiivinen ja uskoi ihmeisiin.

Kyllähän sitä jokainen haluaa toivoa edes vähän vaikka ois mikä tilanne :Heartred ja kun onhan noita ihmeitä nähty mutta on hyyyvin vaikea uskoa et sellane omalle kohdalle sattuisi. Mutta toisaalta teillä on siellä nyt pieni ihme matkassa joka tapauksessa! :happy:

Tonninseteli ihan peestä toi tiputtelu :banghead: sullako siis vaihteli et vuotaako myös alkukierrossa ja mites loppukierrossa?

Nipa, ainakin inssi on astetta lähempänä :Heartred ja sun pitää lähteä kahviostoksille:p

Tänään tein one stepin herkän jostain älynväläyksestä ja eihän tuo mitään viivoja anna näin dpo10 ja ainakaan mulle! :grin oli siin se hyyyvin haalea viivanpaikka taas. Tiputtelua ei edelleenkään näy. Menispä ens viikko nyt äkkiä niin pääsee tositoimiin :hungry:

Niinpä:singing: alkuviikosta saa ottaa yhteyttä poliin:happy: mullakin ollut mahakipuja usean päivää, ei siis omalla kohdalla mitään raskauteen viittaavaa, pikemminkin varmaan se mun endo:finger::bag: mut Olispa huippua jos sulla olis jotain muuta, jos ne estrot luteluaalissa olis jeesannut jotakin:pompus: pitäähän sitä ainakin toivoa:Heartred

Itkin teidän keskusteluja hoitoihmeistä niin on se ihana tietää että varmaan minäkin joskus. Oon tänään ollut herkillä ja alakerran ainut kylpyhuone hajosi ja huomenna saadaan putkimies mut tää on jo mones kerta niin ei täs voi enää asua. Ollaan katseltu toista asuntoa ja odotetaan vastausta vielä omistajalta huoh jännää!

Plussatuulia ovikseen ja raskauteen kaikille! <3 :)

Joo tää meikäläisen tiputtelu elää omaa elämäänsä. Alkukierrossa yleensä noin kp10 etiäpäin ja sitten loppukierrossa, ihme on jos pääsee tiputtelematta dpo8 yli :banghead:

Voosko se olla että oli jo pe en vaan saannu kiinni :BangHead

Liitteet

• 15897346753789179893160256686195.jpg
    15897346753789179893160256686195.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 151
Tepsu mikä kp? Anteeks en jaksa selailla:bag:

Täällä kp11 ja hirveen kipeitä nippailuita, saas nähdä millon ovis on. Kai nää on jotain kasvukipuja o_O nyt jopa vasemmallakin tuntunut, ja koko alavatsassa. Ärsyttää nykyään nää kivut kun ei niistä mitään synny kuitenkaan.:yuck:

Takaisin