Raskaaksi 2019

Monette tuun tsemppaamaan sua, kun meilläkin on se tilanne että PAS siirtyy syksyyn. Niin aattele, vaan 2,5kk ja se menee nopeasti kun on kesä! Jos olis alkuvuosi tai talvi, niin olis paljon tuskaisempaa odottaa!

Alcyonelle ja TiinuLiinulle onnittelut ja tsempit jatkoon :)

Mä oon menossa tänään sinne rautainfuusioon ja ovis+ napsahti aamulla :D Ei olla kertaakaan"talleteltu" koska ei vaan oo jaksanu omista oloista johtuen.. Saa nähdä pystyykö tänäänkään ton infuusion jälkeen.

Monette tuun tsemppaamaan sua, kun meilläkin on se tilanne että PAS siirtyy syksyyn. Niin aattele, vaan 2,5kk ja se menee nopeasti kun on kesä! Jos olis alkuvuosi tai talvi, niin olis paljon tuskaisempaa odottaa!

Alcyonelle ja TiinuLiinulle onnittelut ja tsempit jatkoon :)

Mä oon menossa tänään sinne rautainfuusioon ja ovis+ napsahti aamulla :D Ei olla kertaakaan"talleteltu" koska ei vaan oo jaksanu omista oloista johtuen.. Saa nähdä pystyykö tänäänkään ton infuusion jälkeen.
Kiitos Kosmos :Heartred
Tsemppiä myös! :love022
Niin ja jos ajatellaan näin, että nyt saadaan aikaa ainakin itsellemme, eikä tarvitse ajatella että keho on sidottu tähän projektiin :happy8

Itsekin muistin pyytää muuten lopulta kontrollilabroja ferritiinistä, kun kohta oon jo vuoden syöny rautaa. Saapi jotain viitettä millä tolalla sen imeytyminen on :think005

Ääh mää oon iha kuollu. Tänään otettiin 10 putkea verta :blackeye: ja meinasin pyörtyä kesken session, mut hoitaja oli ihana ja näki tilanteen, jututti väkisin etten kellahtanut kumoon. Lopuksi käski vielä olla paikoillaan, ei saanut nousta ja toi vettä. Itkut tirautin kun olin jännittänyt näitä kokeita niin paljon (muutenkin pelkään verikokeita, vaikka niissä aina joudunkin ravaamaan). Ja niin siihen naamaankin se väri palautui :grin
Mut puhtaasti oli kyllä jännityksestä johtuvaa ja nyt sain taas hedarin :facepalm:
Pelottaa niin pirusti ne tuloksetkin :nailbiting: mut yritän olla ajattelematta... Mut ei ne menkat kyllä oo alkaneet :wideyed: et joku muu tuo tiputtelujuttu nyt oli..

Lupasin päivittää kuulumisia ultran jälkeen, joka oli tänään. Pienellä oli onneksi kaikki hyvin ja hyvä syke. :Heartred:dummy::dummy1:

Olen ollut kovin skeptinen raskauden onnistumisen suhteen muutenkin, mutta kun tänään tuhrutti verta vessakäynnin yhteydessä, niin oli varma että mennään miehen kanssa ultraan katsomaan kuollutta alkiota tai tuulimunaa. :sorry: Nyt uskaltaa ainakin hetkeksi hengähtää, mutta käydään kyllä uudestaan ultrassa parin viikon päästä ennen neuvolaa.

muoks. Kohdusta löytyi siis pieni hematooma, mutta se on ihaneri paikassa, kuin vauva.

Mahtavia uutisia, onneksi olkoon:Heartred

Kiitos Kosmos :Heartred
Tsemppiä myös! :love022
Niin ja jos ajatellaan näin, että nyt saadaan aikaa ainakin itsellemme, eikä tarvitse ajatella että keho on sidottu tähän projektiin :happy8

Itsekin muistin pyytää muuten lopulta kontrollilabroja ferritiinistä, kun kohta oon jo vuoden syöny rautaa. Saapi jotain viitettä millä tolalla sen imeytyminen on :think005

Itsekin yritän jatkuvasti uskotella itselleni että ei haittaa vaikka tässä kestää eikä tuloksia tule. Meillä on häät syyskuun lopulla. En jaksa uskoa, että inssit tuovat tulosta, joten yritän keskittyä häiden odotukseen ja tahkotaan nää inssit siihen mennessä alta pois. Jos vaikka häälahjaksi saisi aloittaa sit ivf hoidot:p

Tänään tuli taas vauvauutisia, ei mitenkään puskista kylläkään. Näissä kyllä aina korostuu tää oma surkeus ja väistämättä sitä ajattelee, että miksi en ikinä minä. Mut sit taas koittaa psyykata, että ehkä sekin aika vielä koittaa:rolleyes:

Pakko laittaa tännekin ketjuun, kun tääläki joskus kirjoitellut. Sofi 25 ja dpo 10. Aika ohkanen on viiva, ja aikaiset testaukset, mut tuli 1-3min aikana eikä tarvi tihrustella nähdäkseen. Ja punainen se on, että luulis ettei viivanpaikkakaan. Jännää.
Eilen dpo9 sain vähän haaleamman viivan samaiseen testiin.

Haamu viiva vai joku härö testi?

Liitteet

• IMG_20200515_101031.jpg
    IMG_20200515_101031.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 181
Itsekin yritän jatkuvasti uskotella itselleni että ei haittaa vaikka tässä kestää eikä tuloksia tule. Meillä on häät syyskuun lopulla. En jaksa uskoa, että inssit tuovat tulosta, joten yritän keskittyä häiden odotukseen ja tahkotaan nää inssit siihen mennessä alta pois. Jos vaikka häälahjaksi saisi aloittaa sit ivf hoidot:p

Tänään tuli taas vauvauutisia, ei mitenkään puskista kylläkään. Näissä kyllä aina korostuu tää oma surkeus ja väistämättä sitä ajattelee, että miksi en ikinä minä. Mut sit taas koittaa psyykata, että ehkä sekin aika vielä koittaa:rolleyes:

Ihanaa häät! :smiley-angelic003

Pakko laittaa tännekin ketjuun, kun tääläki joskus kirjoitellut. Sofi 25 ja dpo 10. Aika ohkanen on viiva, ja aikaiset testaukset, mut tuli 1-3min aikana eikä tarvi tihrustella nähdäkseen. Ja punainen se on, että luulis ettei viivanpaikkakaan. Jännää.

Tätä ei tarvi edes mun sokean tihrustaa, kyllä mä siinä nään jotain ja jos vasta dpo10! Toivotaan että vahvistuu!

Samaa mieltä kuin Sofia! Toivotaan että vahvistuu, varovaiset onnittelut :)

Teillähän on paljon ihanaa odotettavaa! :love7 koiranpentu ja häät ja kesäkin tulossa:happy: varmasti saa ajatuksia kääntymään näillä vähän muuallekin. Oliko teillä miten monta inssiä vielä suunnitteilla?

Edit. Millaiset häät teillä on suunnitteilla ja ootteko jo paljon ehtinyt suunnittelemaan ja järjestelemään? :)

Teillähän on paljon ihanaa odotettavaa! :love7 koiranpentu ja häät ja kesäkin tulossa:happy: varmasti saa ajatuksia kääntymään näillä vähän muuallekin. Oliko teillä miten monta inssiä vielä suunnitteilla?

Edit. Millaiset häät teillä on suunnitteilla ja ootteko jo paljon ehtinyt suunnittelemaan ja järjestelemään? :)

Alunperin oli puhetta 3-4 inssiä, yks on nyt tehty ja seuraava on ens kierrossa. Sit alkaaki kesätauko.

Mennään jo kesällä maistraatissa naimisiin. Pidetään ilman lapsia hääjuhlat kavereille syyskuun lopulla. Paikka on varattu ja sieltä saa aikalailla kaiken muun paitsi kakun, koristelun ja bändin. On mulla jo aika hyvin kaikki sen suhteen reilassa. Vähän reilu 50 kutsutaan, mutta tuskin kaikki pääsee osallistumaan. Onkin kiva pitkästä aikaa juhlia yhdessä:happy: sukulaisille tarjotaan ravintolassa Oma illanvietto kunhan tää koronatilanne joskus antaa myöden:happy:

Ääh mää oon iha kuollu. Tänään otettiin 10 putkea verta :blackeye: ja meinasin pyörtyä kesken session, mut hoitaja oli ihana ja näki tilanteen, jututti väkisin etten kellahtanut kumoon. Lopuksi käski vielä olla paikoillaan, ei saanut nousta ja toi vettä. Itkut tirautin kun olin jännittänyt näitä kokeita niin paljon (muutenkin pelkään verikokeita, vaikka niissä aina joudunkin ravaamaan). Ja niin siihen naamaankin se väri palautui :grin
Mut puhtaasti oli kyllä jännityksestä johtuvaa ja nyt sain taas hedarin :facepalm:
Pelottaa niin pirusti ne tuloksetkin :nailbiting: mut yritän olla ajattelematta... Mut ei ne menkat kyllä oo alkaneet :wideyed: et joku muu tuo tiputtelujuttu nyt oli..

Muita otettiin 6 purkkia tänään :grin ootan kyllä kovasti tuloksia :nailbiting: mitäs kaikkee sulta nyt otettiinkaan?

Okei, ehkäpä mulla on ne menkat vaan tulossa. En tajuu kyllä välillä mistään mitään. Kohta varmaan hulahtaa niagarat sitten, kivaa mennä huomenna niihin labroihinkin jos otetaan monta putkea verta ja vuodan kun saavista kaatamalla :banghead:
Toisaalta mulla kävi niin että ihan älyttömän määrän vv pukkasi eilen ja ihmettelin just et oli valkoinen tosi jotenki kermainen tai maitomainen koostis ja ihan lorisi ja tänään kutitti vasenta puolta ja nippaili et mul on kyl ihan ovis vasta tulossa ihmettelen jos on ollut muka jo...

Onnea oikein paljon :Heartred
Kiitos! :Heartred

Se vaan tässä ällistyttää, kun ultrassa kävi ilmi, että oviksen on täytynyt tulla samana päivänä, kuin sain ovisplussan tikkuun. :eek: Pieni oli ultrassa koon mukaan +1 päivää vanhempi, kuin mitä oletin ovisplussan, lämpöjen ja limojen mukaan.

Kiitos! :Heartred

Se vaan tässä ällistyttää, kun ultrassa kävi ilmi, että oviksen on täytynyt tulla samana päivänä, kuin sain ovisplussan tikkuun. :eek: Pieni oli ultrassa koon mukaan +1 päivää vanhempi, kuin mitä oletin ovisplussan, lämpöjen ja limojen mukaan.

Ihan on mahdollista, mutta niin on sekin, että viikot vielä muuttuu :) Pieni on todellakin vielä niin pieni, että päivän tai muutamankin ero on millimetreissä kovin vähän.

Mulla oli tiistaina ultra ja viikot oli 37+4, mutta yksi mitta näytti 39+2 :D Tosin on aivan eri asia kun loppuajasta mittaa otetaan vatsanympäryksestä tai reisiluun mitasta, mutta pointtini siis, että joka ultrassa mulla on heittänyt ikä. Varhaisultrassa 9+6 sitten täsmennettiin laskettu aika, kun luultiin että olen jo pidemmällä, niin se oli "nt-ultra" mutta meninkin toiseen ultraan sitten myöhemmin :)

Joka tapauksessa parasta on, että Alcyonella pieni syke sykki, se on jo pitkälle päästy juttu <3

Takaisin