Raskaaksi 2019

Nipa testaa uudelleen parin päivän päästä jos tulppa pysyy enemmän tai vähemmän kiinni :angelic:

Sepäs siinä, ei se aina mee ku elokuvissa. Sehän tässä kyrsiikin, että jossain vaiheessa herra kuitenkin toteaa "pakkohan se on nyt sit tehdä." Ihanan innostavaa. Just silleen väkisin tehty ja siinä se nyt on, pidä kivaa sen kanssa :dummy1: Kun kovasti toivoisi, että olisi semmonen positiivinen juttu. Tyyppi kuitenkin monen mukelon perheestä itse ja ei tää aina ole näin yltiönegatiivista ollut.

No, menee mihin menee, luen täällä teidän juttuja ja hekumoin teidän edistymisellä :angelic: Sit kun pääsen ite kertoileen kp juttuja ja tuloksia, niin täällä on täääääysin tietämätöntä uutta verta lukemassa, toivottavasti :happy:

Ööhöm, edistykselle? Pakko myöntää että hieman repeilin:hilarious::hilarious:

Ei kannata asennoitua noin, että väkisin tehty. Tuskin se sitä silti on ja mieskin varmasti innostuu, kun vihdoin on ne viivat testissä. Se on ihan aniharva ukko kun jaksaa ottaa mitään mieletöntä huumaa tästä yrittämisestä, kun niille siinä ei oo paljon muuta konkreettista kun se seksi:hilarious: esikoisen aikaan edettiin ihan löysin rantein (onneksi, kun sitä yritysaikana kuluikin reilusti yli 2 vuotta). Kyllä me molemmat aika ajoin panikoitiin kaikkea mm. Onko aika oikea? Mitä jos me ei haluttaiskaan lapsia? Pitäiskö odottaa? Miks ei tärppää? Osataanko? Jne. Kun se sitten oli viimein konkreettista, niin kyllä sitä äkkiä tajusi että kaikki pelot ja ajatukset oli ollut ihan turhia:happy:

Kp21 oikeesti ovis ku limaa yms. Kipui molemmin puolin muniksii juilii ja repii ja tärinä kipuu. Jotenkin uhkea olo. En keksi muuta sanaa

Paaaah, en jaksa uskoa, että mies on valmis edes seuraavassa kierrossa :grumpy: Pitää varmaan valua takaisin yritystä odottavien ryhmään... Varmaan seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.

Meinasin tässä kierrossa testata ovulaatiotikut loppuun kaapista masentamasta, niin enköhän saanut cb dualiin jonku errorin aikaiseksi, tämäkin on mahdollista ilmeisesti :woot:

Että näin.
Mä taisin oottaa 5 vuotta 2 niistä ehkä vähän enemmän aktiivista keskustea sopivasta ajankohdata. Mies varmaan luuli että kapsi tulee helpolla no eipä tule ei!! Anna sille aikaa, mä käytin sitö jun söin pillereitä että pitäs varaa lääkäri varaanko?

Täällä dpo6/kp21 ja viides päivä Teroja, viimeinen kuuri kunnes hoidot alkaa taas, niin olen päättänyt :smug:
Ihana olisi päästä sellaiseen tilanteeseen tässä kesän aikana, ettei tiedä missä vaiheessa kiertoa on menossa :grin
Hoitojen alettua silloin reilu vuosi sitten, en oo värjänny hiuksia muulla kuin kasviväreillä, nyt ajattelin tempauttaa päähäni kevytvärin pitkästä aikaa :evil6
Ja nyt alkoi jo menkkakiukku ja pieniä kurjia tuntemuksia jossain tuolla alavatsan seudulla :mad:
Taidan sanoa ukolle että kräkätään se punkku samantien kunhan tulee kotiin. Hölmö minä ajattelin vielä alkuun, että nyt oisi kiinnittymispunkun aika ja paskat varmaan :banghead: Helvetti jos taas lyhyt kierto kun edellinenkin oli, mutta nyt sentään menossa kp21 kun viimeksi alkoi jo kp19 :smiley-angry003Taisi hoidot sotkea kropan täysin :bored: Jos jotain hyvää pitää tästä hoitotauosta ajatella, niin jos kropan toiminta tasaantuisi tällä välin, kunpa :angelic:

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf edessä

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Kosmos 29/hoidoilla toinen haaveissa/ya 3/19/alkuraskauden km 6/19 & 1/20

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv/ 1.Inssi yksityisellä 04/2020

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19 / kierto 40pv

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38+

Sofia2016m /26/ toinen haaveissa/ ya 6/19/ Kkm 2/20/ Kp 28-34

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

Elevine / 33 / esikoinen toiveissa / ya 5/16 / selittämätön lapsettomuus / 4 inseminaatiota 2018-19, 1. IVF/ICSI maaliskuussa, 7 alkiota odottaa pakastealkiosiirtoa

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// LA 2.11.

Sporttis / 36 / kolmas toiveissa / ya 10/19 / la 11.11

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv ??

Pakko kertoa, me kun alettiin yrittämään niin mies kehuskeli oikeen vitsikkäästi omilla siittiöillä kun onhan jo yksi nainen tullut yhdestä kerrasta raskaaksi (tämä siis kauan ennen meidän suhdetta). Noh mua Alko oikeen vituttaa sen kehuskelut sen massiivisista siittiöistä kun yritin selittää että naisten tää lisääntymisprosessi on vähän monimutkasempi. Noh keskenmenon jälkeen ei onneksi oo enään puhunu sanaakaan. Kun sanoin sille että tiedätkö se on voinu johtua vaikka paskasta siittiöstä :hilarious: meillä siis on välillä vähän rajuakin huumoria ja tiedän ettei mies sano mitään ärsyttääkseen mua mutta silti mua otti niin aivoon noi sen siittiöiden ylistäminen :laughing002

Täällä Dpo9, aamulla testasin puhtaan valkoisen testin.

Ei nyt mikään yllätys ollut, mut kieltämättä vähän olin erehtynyt toivomaan, että jos olis voinut vihdoin olla meidän vuoro, kun mulla on ollut tissit tosi kipeet.

Näin ei oo ollut viel missään kierrossa, mutta kertahan se olis ensimmäinenkin. Eikä mulla siis muutenkaan mikään kauhee tärppifiilis ole. Ja tiputteluahan mulla myös on ollut joka päivä:rolleyes:
Eiköhän sitä viikonloppuna oo hanat auki vaan:grumpy:

Tonni, onpa tylsää, tietty eihän sitä sitten voi kun odottaa jos toinen ei kerta ole valmis:oops: hienovaraisesti kannattaa vihjata kuitenkin, että vaikka aloittaa yrittämään, niin ei oo välttämättä sama että 9kk päästä on vauva, valitettavasti:sorry:

Siis tää, sulla on jotain oireita mitä ei oo normaalisti,mulle käy aina niin että joka kierto on erilainen ja si tipun taas kovaa ja korkeelta. Sit viimeks kun plussasin niin vaikka oli vahvat oireet niin en halunnu uskoa ja sainkin sillon kunnon viivat jo testiin :laughing001

Ja nyt alkoi jo menkkakiukku ja pieniä kurjia tuntemuksia jossain tuolla alavatsan seudulla :mad:
Taidan sanoa ukolle että kräkätään se punkku samantien kunhan tulee kotiin. Hölmö minä ajattelin vielä alkuun, että nyt oisi kiinnittymispunkun aika ja paskat varmaan :banghead: Helvetti jos taas lyhyt kierto kun edellinenkin oli, mutta nyt sentään menossa kp21 kun viimeksi alkoi jo kp19 :smiley-angry003Taisi hoidot sotkea kropan täysin :bored: Jos jotain hyvää pitää tästä hoitotauosta ajatella, niin jos kropan toiminta tasaantuisi tällä välin, kunpa :angelic:

Mietin kans et vois käydä huomenna Alkossa ja pitää pienet (vitutus) etäviinit kavereiden kanssa:banghead:

Hillis:Heartred

Ei tästä meidän ryhmästä kyllä mitään plussa vyöryä näköjään saa aikaan, vaikka kaikki piinataan samaan aikaan:arghh: kukas sitten on testi vuorossa?

Ajattelin ehkä testailla noi mun tikut pois:rolleyes: ihan vaan koska ne on menneet vanhaksi jo muutenkin 9/19:hilarious: ei oo ollut siis hirveenä näköjään tarvetta testailla:bag:

Mietin kans et vois käydä huomenna Alkossa ja pitää pienet (vitutus) etäviinit kavereiden kanssa:banghead:

Ei tästä meidän ryhmästä kyllä mitään plussa vyöryä näköjään saa aikaan, vaikka kaikki piinataan samaan aikaan:arghh: kukas sitten on testi vuorossa?

Ajattelin ehkä testailla noi mun tikut pois:rolleyes: ihan vaan koska ne on menneet vanhaksi jo muutenkin 9/19:hilarious: ei oo ollut siis hirveenä näköjään tarvetta testailla:bag:

Mä voin testata lauantaina jos huomenna ei tuu täti kylään. On ollu elämäni pisimmät piinaviikot ei voi muuta sanoo :finger:

Nipanderi en mä oo kyllä luopunu vielä sun suhteen toivosta koska vasta dpo9:rolleyes:

Ja tonninseteli, ei mitään paineita miehelle mut voit kertoa sille tästä ryhmästä sillee ohimennen niin jossei sit ainakaa oleta että kaikille nopeesti mitää tapahtuis ja siksi himmaile :hilarious: :shifty:

Täällä myös kp1 yk1543. :troll:

Mehiläisen felicitas sivuilla:

Suomen lapsettomuushoitoja valvovat viranomaiset Fimea ja Valvira ovat ohjeistaneet lapsettomuushoitoyksiköitä toimimaan ESHREn suositusten mukaisesti. Tämän vuoksi emme aloita uusia lapsettomuushoitoja tällä hetkellä mutta toiminnan uudelleen aloittamisen valmistelu COVID-19 tilanne huomioiden on nyt käynnissä. Uudessa toimintatavassa huomioidaan viruksen tarttumisen ja leviämisen minimoiminen lapsettomuushoitojen eri vaiheissa esimerkiksi vastaanotolla, solulaboratorioissamme, sukusolujen ja alkioiden säilytyksessä ja hankintojen turvallisuudessa. Aloittamisen tarkkaan ajankohtaan vaikuttaa oleellisesti mm. pandemian eteneminen Suomessa, testauksen kehittyminen ja saatavuus sekä hedelmöityshoidoista ja raskauksista saatava lisääntyvä tieto. Toiminta aloitetaan uudestaan niin pian kuin mahdollista.

Menis nyt tää paska tauti jo sanonko minne:stop:

Mehiläisen felicitas sivuilla:

Suomen lapsettomuushoitoja valvovat viranomaiset Fimea ja Valvira ovat ohjeistaneet lapsettomuushoitoyksiköitä toimimaan ESHREn suositusten mukaisesti. Tämän vuoksi emme aloita uusia lapsettomuushoitoja tällä hetkellä mutta toiminnan uudelleen aloittamisen valmistelu COVID-19 tilanne huomioiden on nyt käynnissä. Uudessa toimintatavassa huomioidaan viruksen tarttumisen ja leviämisen minimoiminen lapsettomuushoitojen eri vaiheissa esimerkiksi vastaanotolla, solulaboratorioissamme, sukusolujen ja alkioiden säilytyksessä ja hankintojen turvallisuudessa. Aloittamisen tarkkaan ajankohtaan vaikuttaa oleellisesti mm. pandemian eteneminen Suomessa, testauksen kehittyminen ja saatavuus sekä hedelmöityshoidoista ja raskauksista saatava lisääntyvä tieto. Toiminta aloitetaan uudestaan niin pian kuin mahdollista.

Menis nyt tää paska tauti jo sanonko minne:stop:

Mut toi on jo hyvä suunta et suunnittelevat avaamista lähiaikoina!

Mut toi on jo hyvä suunta et suunnittelevat avaamista lähiaikoina!

Totta. Luinkohan jostain vai näinkö unta että jossain vastaavalla sivulla oli sanottu että eivät voi odottaa niin kauaa että virus on nujerrettu. Että lapsettomuushoidot aloitetaan vaikka korona jylläis edelleen

Totta. Luinkohan jostain vai näinkö unta että jossain vastaavalla sivulla oli sanottu että eivät voi odottaa niin kauaa että virus on nujerrettu. Että lapsettomuushoidot aloitetaan vaikka korona jylläis edelleen

Joo no virusta ei nujerreta koskaan kokonaan, eikä edes osittain pitkään aikaan. Pakko vaan jatkaa suht normaalisti kaikessa eteenpäin.

Pahoittelut kp1:lle :Heartred

Mulle ois realistista testata vasta vapun aikaan..Nipa ja Sofia vois plussata!

Vitutukseen joo, tämän päivän punkut juotu, mies toi kaupasta tullessaan isohkon karkkipussin, aukaistiin jo sekin, vaan kun minun tekisi mieli syödä sekin pohjaa myöten tyhjäksi jo :grin Välissä käytiin jo makkarissakin, minä siinä toivossa että jos nyt on jo uusi kierto alkaakseen, niin näkyisi selkeitä merkkejä siitä jo. Vaan ei vielä, varmaan sitten huomenna tai lähipäivinä, plääh :sour:

Nipanderi en mä oo kyllä luopunu vielä sun suhteen toivosta koska vasta dpo9:rolleyes:

Ja tonninseteli, ei mitään paineita miehelle mut voit kertoa sille tästä ryhmästä sillee ohimennen niin jossei sit ainakaa oleta että kaikille nopeesti mitää tapahtuis ja siksi himmaile :hilarious: :shifty:

Täällä myös kp1 yk1543. :troll:

Älä suotta, tuntuu et tää mystinen tissikipukin saattaisi olla häviämään päin:bag: ette te musta nyt näin helpolla eroon pääse:hilarious:

Takaisin