Älä suotta, tuntuu et tää mystinen tissikipukin saattaisi olla häviämään päin:bag: ette te musta nyt näin helpolla eroon pääse![]()
No hitto ku oltais nii haluttu jo päästä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Älä suotta, tuntuu et tää mystinen tissikipukin saattaisi olla häviämään päin:bag: ette te musta nyt näin helpolla eroon pääse![]()

No hitto ku oltais nii haluttu jo päästä![]()
![]()
![]()

sulla sentään alkaa mahdollisuudet paranemaan, koska ivf
Hedelmöityspuolelta soitettiin eilen miehelle. Verikokeiden tulosten perusteella kiveksissä on jokin häiriö. Lääkäri sanoi, että siittiöitä hyvin todennäköisesti ei miehelle enää ilmaannu eli olisi se näyte otettu milloin vain, ei siittiöitä siinä olisi ollut. Mieshän kävi spermanäytteessä tässä keväällä. Arvot olivat lääkärin
mukaan sellaiset, että siittiöitä ei vain enää ole. En osaa muuta tässä kohtaa sanoa. Mä en tiedä, miten mä selviän tästä. Mies menee muutaman kuukauden sisään kivesten ultraääneen ja katsotaan samalla, ettei ole mitään vakavampaa. Lääkäri käski varautua siihen, että lapsiluku on täynnä nyt.

Niin epäreilu osaa tämä elämä olla välillä!Hedelmöityspuolelta soitettiin eilen miehelle. Verikokeiden tulosten perusteella kiveksissä on jokin häiriö. Lääkäri sanoi, että siittiöitä hyvin todennäköisesti ei miehelle enää ilmaannu eli olisi se näyte otettu milloin vain, ei siittiöitä siinä olisi ollut. Mieshän kävi spermanäytteessä tässä keväällä. Arvot olivat lääkärin
mukaan sellaiset, että siittiöitä ei vain enää ole. En osaa muuta tässä kohtaa sanoa. Mä en tiedä, miten mä selviän tästä. Mies menee muutaman kuukauden sisään kivesten ultraääneen ja katsotaan samalla, ettei ole mitään vakavampaa. Lääkäri käski varautua siihen, että lapsiluku on täynnä nyt.
paljon voimia

Nega testattu aamulla :banghead: ei tuu 2020 vauva meille. Alkais ne menkat vaan nyt sit![]()

Nega testattu aamulla :banghead: ei tuu 2020 vauva meille. Alkais ne menkat vaan nyt sit![]()
Täällä sama, vaiks olis kyl menny jo tammikuun puolelle, jos olis tuuri käynyt. Mut eipä käy ei:banghead:
Totta. Luinkohan jostain vai näinkö unta että jossain vastaavalla sivulla oli sanottu että eivät voi odottaa niin kauaa että virus on nujerrettu. Että lapsettomuushoidot aloitetaan vaikka korona jylläis edelleen
Ja tässä kierrossa tein kiltisti ohjeen mukaan ja silti puuttui vilkkunaamat... No, sit joskus ostan niitä ihan perustestejä kun mun tapauksessa dualista ei oo mitään hyötyä.

Kiitos, ihanasti sanottu <3 Voimia sinulle ja puhaltelen plussatuulia sinneHelenan tilannetta seurannut viestiketjussa ja itse en tiedä miten päin olisin enää kasassa samassa tilanteessa matkan varrella! Todellinen supernainenVoimia tähän tilanteeseen myös.
Eilen sain siihen cb dualiin aamulla errorin ja iltapäivällä pysyvän hymynJa tässä kierrossa tein kiltisti ohjeen mukaan ja silti puuttui vilkkunaamat... No, sit joskus ostan niitä ihan perustestejä kun mun tapauksessa dualista ei oo mitään hyötyä.
Oon nyt koittanut miehen kanssa kovin rakentavasti keskustella ja varotella, että mitään ei välttämättä tapahdu sillä siunaamalla. Varsinkin jos harrastaa seksiä tyyliin kp 30 35 päiväisessä kierrossa. Tietotaito on siis tällä tasolla hällä. Loppujen lopuks keskustelu saattoi ehkä mennä siihen suuntaan, että kiljuin kurkku suorana miten hän sit maksaa joka piiiiipin pennin hoidoista. Ups.
Meni vati niin nurin, että saatoin jopa luvata varaavani ensi viikolle gynen hormonikierukan laittoa varten... Siinähän sitten saa ihmetellä seuraavat 5 vuotta mitä haluaa.