Raskaaksi 2019

Mites paljon teidän talouksissa harrastetaan k-18? Onko sun mielestä liikaa, liian vähän, sopivasti tai jotain muuta? Tuli lähinnä mieleen, kun on tässä kierrossa tehnyt jotenkin ennätyspaljon mieli.

Nytkin vois, mut ei viitti enää rasittaa tota mies rukkaa kolmatta päivää putkeen:hilarious: sil oli jo eilen niin tiukkaalaughing6
Katoin Flosta, että 0-3 krt/vko :grin Tuo 3 on jo aika tiukka eikä edes peräkkäisinä päivinä :rolleyes:
 
Katoin Flosta, että 0-3 krt/vko :grin Tuo 3 on jo aika tiukka eikä edes peräkkäisinä päivinä :rolleyes:

Oon joo miettinyt tota koko kierto joka toinen päivä juttua. Ei kyllä ikinä onnistuis meillä:hilarious: sen ovisviikon kun sitä jaksaa, niin riittää kiitos sellainen tahti:hilarious:
 
Sama meillä, varmaan keskiarvo on 2-3x viikossa, mut jakautuu kyl niin, että oviksen ympärillä on tiheämpää. Meillä mä olen muutenkin aktiivisempi. Mies tekee aloitteen ehkä noin kolmasosan kerroista, mä kaikki loput:hilarious: on onneksi lähes aina kuitenkin vastaaottavainen ajatukselle, muuten vois ottaa aika lailla päähän:hilarious:

Melko sama meillä, joku 2-4 kertaa viikossa ja minä olen paljon aloitteellisempi. Näinköhän tekee mies aloitteita edes joka neljäs kerta... Kystan jälkeen heitin toivoni tässä kierrossa ja oon jättänyt tän kirjaimellisesti herran haltuun, niin aika kuivaa on :meh: Tänään jo pientä kokeilua, mut meidän piti lähteä kylään ja oli puhe, että sitten, kun tullaan kotiin... Joo ei. Minä jouduin jotenkin kuskiksi ja vaikka mies otti vain muutaman, niin löyhkää niin, että joutaa odottaa lisääkin :stop Itseä kyllä ärsyttää ja turhauttaa, kun oma tarve seksiin olisi niin paljon enemmän kuin tämän viikon nollasaldo :grumpy:
 
Vähä kanssa vaihtelee joskus kolme kertaa päivässä joskus viikkokin ilman... mutta varmaan se keskiverto 2 kertaa viikossa jos ollaan samaa aikaan samassa paikassa. mies on meillä se aktiivisempi alotteen tekiä ja oonkin siitä saannu kuulla ja yritän aina silloin tällöin tehä asialle jotain :mad:
 
Mites paljon teidän talouksissa harrastetaan k-18? Onko sun mielestä liikaa, liian vähän, sopivasti tai jotain muuta? Tuli lähinnä mieleen, kun on tässä kierrossa tehnyt jotenkin ennätyspaljon mieli.

Nytkin vois, mut ei viitti enää rasittaa tota mies rukkaa kolmatta päivää putkeen:hilarious: sil oli jo eilen niin tiukkaalaughing6
Yleensä 2-3 kertaa viikossa, ihan sopivasti. Mä pärjäisin vähemmälläkin, koska halut katos melkein kokonaan ennen raskauden puoliväliä eikä oo kovin kehuttavasti palautunut :rolleyes:
 
Yleensä 2-3 kertaa viikossa, ihan sopivasti. Mä pärjäisin vähemmälläkin, koska halut katos melkein kokonaan ennen raskauden puoliväliä eikä oo kovin kehuttavasti palautunut :rolleyes:

Mulla ei raskausaikana ollut mitään haluja. Tosi kummallista aikaa.
 
Huomaan että mulla loppui halut kun luteaali alkoi ja tässä vielä roikun. Vv tulee paaljon ja vähän väliä tarkistan että onkos menkat mut joka kerta vaan outoo valkovuotoa joka ei oo yhtään tutunlaista muttei oo tulehdus eli testasin hiivan ja bakteerivaginoosin eikä se edes haise oudolle. Välillä tos housun napin kohdalla tuntuu ikävä paine ja menee ohi sitten. Jos maanantaina ei tuu niin meen lääkärin vastaanotolle vaikka sitten väkisin
 
Meillä on ovulaation aikaan/ympärillä seksiä monta kertaa viikossa, ehkä 4-5 kertaa. Ovulaation ja menkkojen välillä saattaa olla yli viikon tauko. Mies tekee useimmiten aloitteen ja monet riidat on saatu siitä aikaan, kun mies kokee saavansa liian vähän. Enää en anna vain siksi että "pitäisi", seksiä on jos molempien tekee mieli.
 
Mulla ei raskausaikana ollut mitään haluja. Tosi kummallista aikaa.
raskausaikana itellä kans halut hyvin vähäiset. selkeästi ovisaikaan itselle parasta aikaa. minä olen se aloitteellisempi näin yrityskierroissa ja on vähän väkinäistä itsellä tuon koko alkukierron kun joka toinen päivä pitää ryhtyä toimeen. oviksesta kierron alkuun jätän aloitteet miehelle joita ei onneks tule paljoa :yuck:
jos ei yrityskiertoja lasketa ni 1-2 kertaa viikkoon. joskus saattaa tulla viikko-kaksi väliä. ollaan oltu 14v yhdessä ni ei sitä niin hirveesti aina jaksa :mad:


rupeaa menkkojen tulo pelottamaan, kun on hermot aika kireällä ollu koko tän aamun. toivon että pysyisivät poissa, kun vasta kp 25. outoja tuntemuksia alavatsalla.
 
Dpo11, kp 25. Viime kierroista tutut PMS-oireet on tulleet aiempaa myöhemmin; eilen ja tänään on alkanut tissien aristus, menkkamaiset kivut alavatsalla ja väsymys. Sitä ihmettelen, että aiemmissa kierroissa hyvin tuttu palelu ja värinä loistaa poissaolollaan. Tosi kummia nämä kierrot kun vaihtelevat oireiltaan niin paljon!
 
Ei nyt varsinaisesti liity raskauteen, mutta ainakin omalla kohdallani tähän "valmistautumiseen" ja kuntoiluun. Oletteko koskaan käyneet kehonkoostumusmittauksessa? Millaisia kokemuksia siitä? Oliko InBody, rasvapihtimittaus vai mikä? Olen tässä miettinyt, että vaikka motivaatio ei ole lainkaan laskusuunnassa, niin antaisikohan käynti tsemppiä siinä vaiheessa, kun alkaa vähän "tökkiä"... :think005 Siis että olisi tiedossa lähtötilanne ja sitten voisi verrata. Ja näkisi esimerkiksi selän ja lantioalueen lihaksiston kehityksen, koska ne ois raskauden kannalta tosi tärkeät.
 
Ei nyt varsinaisesti liity raskauteen, mutta ainakin omalla kohdallani tähän "valmistautumiseen" ja kuntoiluun. Oletteko koskaan käyneet kehonkoostumusmittauksessa? Millaisia kokemuksia siitä? Oliko InBody, rasvapihtimittaus vai mikä? Olen tässä miettinyt, että vaikka motivaatio ei ole lainkaan laskusuunnassa, niin antaisikohan käynti tsemppiä siinä vaiheessa, kun alkaa vähän "tökkiä"... :think005 Siis että olisi tiedossa lähtötilanne ja sitten voisi verrata. Ja näkisi esimerkiksi selän ja lantioalueen lihaksiston kehityksen, koska ne ois raskauden kannalta tosi tärkeät.

Mä oon joskus aikanaan käynyt mun silloisella salilla inbody mittauksessa kun ilmaiseksi sai. Oli se ihan mielenkiintoinen. En mä tohon motivaatio asiaan osaa sanoa, kun ei itellä oo oikeen ollut painotavoitteita koskaan. Ihmeellistä se on, että siinä seistessä sellainen laite pystyy arvioimaan kaikkia niitä asioita.

Sitten omaa napaa. Dpo2, eikä vuodot pettäneet tässäkään kierrossa. Että ei tarvitse ainakaan pelätä, etteikö tilanne olis tiistaina täysin sama kun aina ennenkin. Ei siis luomua tänne.
 
Meillä k-18 jutut on niin vähäisiä että hyvä kun ei värkit kuivu pois. Olen aina ollut se aktiivisempi ja aloitteellisempi osapuoli, ja synnytyksen jälkeen kun halut katosivat niin seksikin katosi, koska mies ei aloitetta tee. Synnytyksen jälkeen meillä taisi olla sellainen kevyt kymmenen kuukauden tauko...

Nyt toki seksiä on edes joskus, koska lasta yritetään, mutta kyllä se kaikki oletetun oviksen ympärille jää. Sitten voi tulla kolmen viikon tauko, koska mulla ei edelleenkään haluja ole.

Jännä kyllä, että mies on aina sekunnissa messissä kun sen aloitteen vaan tekee, mutta itse ei tosiaan koskaan virittele minua. Joskus kun olin nuori ja kiimainen saatiin tästä monet riidat aikaisiksi, nyt kun ei itseäkään paneta niin ei niin ole väliä.

Ihanan positiivinen viesti :hilarious: on meillä muuten hellyyttä ja läheisyyttä, mutta seksi ei vaan toimi. Ehkä sitäkin jaksaa sitten alkaa korjata, kun ei enää ole alle metrin mittaisia kavereita samassa sängyssä.
 
Meillä on hyvinkin aktiivista heti kun menkat loppuu, mutta sitten hiipuu aina oviksen jälkeen. Et menee aika kausittain, voi yhtenä viikkona olla et lähes joka päivä puuhaillaan, mut sit saattaa tulla myös viikon paussia:grin
 
Ei nyt varsinaisesti liity raskauteen, mutta ainakin omalla kohdallani tähän "valmistautumiseen" ja kuntoiluun. Oletteko koskaan käyneet kehonkoostumusmittauksessa? Millaisia kokemuksia siitä? Oliko InBody, rasvapihtimittaus vai mikä? Olen tässä miettinyt, että vaikka motivaatio ei ole lainkaan laskusuunnassa, niin antaisikohan käynti tsemppiä siinä vaiheessa, kun alkaa vähän "tökkiä"... :think005 Siis että olisi tiedossa lähtötilanne ja sitten voisi verrata. Ja näkisi esimerkiksi selän ja lantioalueen lihaksiston kehityksen, koska ne ois raskauden kannalta tosi tärkeät.
On tarkoitus käydä eka kertaa sellaisessa
 
Mulla on kahdeltatoista lääkäri. Varasin eilen illalla tälle päivälle kun löysin vähän huolestuttavan näkösen muutoksen mun alapäästä. Se oli jo vuos sitten ja unohin sen, mutta nyt se on vaivannu ja huomasin et sen koko on tuplaantunu. Toivotaan, että ei oo kyse mistään kummallisesta!
 
Ei nyt varsinaisesti liity raskauteen, mutta ainakin omalla kohdallani tähän "valmistautumiseen" ja kuntoiluun. Oletteko koskaan käyneet kehonkoostumusmittauksessa? Millaisia kokemuksia siitä? Oliko InBody, rasvapihtimittaus vai mikä? Olen tässä miettinyt, että vaikka motivaatio ei ole lainkaan laskusuunnassa, niin antaisikohan käynti tsemppiä siinä vaiheessa, kun alkaa vähän "tökkiä"... :think005 Siis että olisi tiedossa lähtötilanne ja sitten voisi verrata. Ja näkisi esimerkiksi selän ja lantioalueen lihaksiston kehityksen, koska ne ois raskauden kannalta tosi tärkeät.

Oon ollut vuosi sitten. Seisoin ja pidin kiinni jostain patukoista. Oli tarkoitus mennä myöhemmin uusiks ja verrata mut enpä kauaa jaksanut treenata. Nyt yritän taas vähän ryhdistäytyä. Tuskin on tulos ainakaan parantunut :hilarious: jos meen edes enää mittaukseen.

KK millanen muutos?! Oisko vaan joku rasvapatti? Luulis et joku gyne ois kiinnittäny siihen huomion, oot varmaa käyny tässä vuoden sisällä. Kerro sit miten meni :Heartred
 
Oon ollut vuosi sitten. Seisoin ja pidin kiinni jostain patukoista. Oli tarkoitus mennä myöhemmin uusiks ja verrata mut enpä kauaa jaksanut treenata. Nyt yritän taas vähän ryhdistäytyä. Tuskin on tulos ainakaan parantunut :hilarious: jos meen edes enää mittaukseen.

KK millanen muutos?! Oisko vaan joku rasvapatti? Luulis et joku gyne ois kiinnittäny siihen huomion, oot varmaa käyny tässä vuoden sisällä. Kerro sit miten meni :Heartred

Se on semmonen mustan violetti helposti kipeytyvä hyvin epämääräsen muotonen läiskä tuolla ns klitoriksen poimun sisällä niin sitä ei nää ellei sitä kato. Tiiän ettei se ollu siellä 1.5v sitten, mutta vuos sit oli jo. Nooh, ehkä kohta on vähän ees viisaampi. On kyllä pirullinen paikka jos pitäs jotai koepalaa ottaa :arghh:
 
Takaisin
Top