Himot ja ällötykset

Mull ekassa raskaudessa oli vähän sellaista ettei mikään maistunu ainakaan puoleen väliin asti. Ja sillon sitten ku jotaki alko tekeen mieli (ihan sama mitä) niin sitä sit syötiin. Oli epäterveellistä vai ei. Mutta nyt haluttis sushia ja harmittaa jo tuleva joulu ja ku ei voi syyä graavi eikä kylmäsavulohta
 
Mä oon juonut tänään melkein litran appelsiinimehua. Aamulla taidan mennä ostamaan lisää. En yleensä ikinä juo mehuja :grin
 
Ne pakastepizzat täälläkin. Sillä mentiin tänäänkin, kun se menee alas vaikka samalla oksettaa. Ja yöllä syön mandariineja. Kuorin illalla pari valmiiksi yöpöydälle ja napsin niitä, kun herään vessassa käymään. Viimeiset palat syön aamulla ennen kun nousen ylös. Mitään makeaa en voi edes ajatella syöväni. :depressed:
 
Vesimeloni ei ällötä. Löytyi sentään joku terveellinen ja maistuva ruoka-aine. :happy: Sen sijaan viime viikonlopun pitkän vuoron eväshitti broiskupullat ällöttää nyt ihan hirveästi, mikä on aika kurjaa, kun mulla on taas pitkä vuoro ja eväänä broileripullia. :wtf:
 
Niin hetkellisiä nää mieliteot. Iltapalaksi ostin pakasteesta yrttivoipatonkia. Toivottavasti sitä tekee mieli edelleen hetken päästä.

Mäkin olen satsumoja syönyt sellaisina hetkinä, kun jotain on pitänyt saada syötyä eikä oikein muta oo tehnyt mieli. Mehua ostin kans et sillä voi aloittaa aamun, jos ei oo ruokahalua.

Maha on koko ajan tyhjä mut sitten taas ylempänä on sellainen täysinäinen olo ettei saa valtavia määriä syötyä. Sit jää aina vain nälkäinen olo mut ei tiedä mitä söisi, kun niin vähän tekee mitään mieli. :eek:
 
Mulla on myös annoskoot pienentyneet selvästi, tulee paljon nopeammin täyteen kun ennen eikä vaan pysty syödä enempää. Jos meinaa syödä liikaa, niin alkaa tulla paha olo.
 
Joo annos koko on pienentynyt. Eikä oikein maistu mikään. Tai no tänään teki mieli subia edelleen niin haettiin subit lounaaksi.
 
Mä tein meille iltapalaksi uunissa kookosriisipuuron, jonka päälle muutenkin laitan aina hedelmää ja maapähkinävoita, mutta tänään olisi kyllä voinut syödä koko purkin pähkinävoita, kun taas itse puuro oli ihan mautonta...
 
Eilen illalla maistui kinkku-juustotoastit. Slurps:hungry: Tänään aamulla ei taas uppoa mikään, viime viikon himoista ja ällötyksistä oppineena pakkasin hätätapauksia varten mukaan sitä proteiinikaakaojuomaa, mutta sekään ei mene nyt alas.
 
Ääh just nyt haluan kinkku juusto lämppäriä. Eikä meillä ole paahtoleipää :nailbiting:
 
Mulla ainaki on herkkuhimot vähän laantuneet. Ei kyllä haittais! Viime raskaudessa ei tullut kuin 7kg painoa eli enemmänki laihduin kun oli toki mistä laihtuakin:rolleyes:
 
Tänään oli eka aamu, kun kahvi ei maistunut. Miten teillä muilla kahvin kanssa, tökkiikö jo?
 
Tänään oli eka aamu, kun kahvi ei maistunut. Miten teillä muilla kahvin kanssa, tökkiikö jo?

Juu en oo juonu moneen viikkoon enää.. heti kun oksentelu alkoi niin en pystynyt enää juomaam kahvia..
 
Tänään oli eka aamu, kun kahvi ei maistunut. Miten teillä muilla kahvin kanssa, tökkiikö jo?

Mulle kahvi maistuu erittäin hyvin :grin aamu alkaa kahvilla ja päivälläki tekis kahvia mieli, tosin päivisin hyvin hyvin harvoin juon. En kyllä muista, että ekassakaan raskaudessa kahvi olisi tökkinyt
 
Mulle kahvi maistuu erittäin hyvin :grin aamu alkaa kahvilla ja päivälläki tekis kahvia mieli, tosin päivisin hyvin hyvin harvoin juon. En kyllä muista, että ekassakaan raskaudessa kahvi olisi tökkinyt

Vau, kateeksi käy :grin Mulle kahvi on olennainen osa aamua, nyt on ihan omituista kun sitä ei teekään mieli. Tee maistuu sentään.
 
Juu kahvi jäi jo 3 viikkoa sitten, hajukin oksettaa :hungover: Normaalisti juon 3 kummia päivässä.. rakastan kahvia! Vaan en nyt :wideyed:
 
Juon kahvia yleensäkin harvoin, mutta nyt ei ole tehnyt yhtään mieli. Yksi päivä piti töissä juoda ja olipa vain pahaa! Onneksi ei etonut kuitenkaan.
 
Takaisin
Top